Vraagprijs: 10E. ('t is een officiele Nintendo-kabel die in de winkel 20E kost)quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:11 schreef Bot13 het volgende:
Hoeveel vraag je voor de RGB kabel (los van of ik 'm koop of niet)?
Hmm... delen we dan de verzendkosten? Voor 65E hebben we een deal, dan betaal ik de verzendkosten en het stukje karton om hem in te pakken...quote:Op zondag 18 september 2005 13:37 schreef GertJanPeter het volgende:
Gba (normaal) 35 + gbplayer voor 28 = 63 euri = deal?
Ik gooi liever niet mijn gegevens in deze thread. Als je mij effe wilt mailen op ern apestaart gmx punt net dan komt het helemaal goed!quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef GertJanPeter het volgende:
mag ik jouw gegevens?
Ja, ontvangen. GBA en GB Player zijn nu dus verkocht. Iemand interesse in de rest? WIE MAAKT ME LOS!?quote:Op zondag 18 september 2005 13:56 schreef GertJanPeter het volgende:
Done! Ontvangen?
Helaas. Qua controller is alleen de Wavebird nog aanwezig. De snoer-versies zijn weg...quote:Op zondag 18 september 2005 16:18 schreef hardcorekabouter het volgende:
Zijn de controllers nog aanwezig ? Ik ben zeer geinteresseerd
oh ok, jammer, ik bied dan wel 15 voor de overgebleven draadloze controllerquote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef 3rno het volgende:
[..]
Helaas. Qua controller is alleen de Wavebird nog aanwezig. De snoer-versies zijn weg...
Sorry, vind ik te weinig. Ik probeer er toch minstens 25E voor te krijgen. Dat ding kost 50E in de winkel en hij is nog in prima staat.quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
oh ok, jammer, ik bied dan wel 15 voor de overgebleven draadloze controller
25 inclusief dan maar ?quote:Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef 3rno het volgende:
[..]
Sorry, vind ik te weinig. Ik probeer er toch minstens 25E voor te krijgen. Dat ding kost 50E in de winkel en hij is nog in prima staat.
Ik laat hem dan nog even op marktplaats.nl staan. Je mag 'm wel komen ophalen voor 25E. Maar als ik er zelf nog voor naar het postkantoor moet EN ik moet er nog 5,50 voor lappen om hem op te sturen vind ik het niet waard. Dan geef ik hem wel als kadootje aan iemand anders.quote:Op zondag 18 september 2005 16:35 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
25 inclusief dan maar ?
je kan me mailen op junkiemeister@gmail.com voor verdere afhandeling
120 euro? Betaal ik de verzendkosten.quote:Op zondag 18 september 2005 16:45 schreef rew- het volgende:
Hey 3rno
Wat vraag je nou voor SP + Flashlinker?
Ik bood al voor de SP 53 euro.. maar incl flashlinker?
Waar woon je? Of kom je toevallig in Amsterdam binnenkort?quote:Op zondag 18 september 2005 17:00 schreef 3rno het volgende:
[..]
Ik laat hem dan nog even op marktplaats.nl staan. Je mag 'm wel komen ophalen voor 25E. Maar als ik er zelf nog voor naar het postkantoor moet EN ik moet er nog 5,50 voor lappen om hem op te sturen vind ik het niet waard. Dan geef ik hem wel als kadootje aan iemand anders.
Apeldoorn City! Ik kom over 2 weken in Amsterdam, maar dan heb ik geen tijd, want dan scheur ik naar Schiphol.quote:Op zondag 18 september 2005 17:13 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Waar woon je? Of kom je toevallig in Amsterdam binnenkort?
waaat? zo'n flashlinker 70 euro??? Laat dan maar zittenquote:Op zondag 18 september 2005 17:01 schreef 3rno het volgende:
[..]
120 euro? Betaal ik de verzendkosten.
Hier niks binnen gekomen, ook niet in mn spam-junkmail. Zou je het nog eens willen proberen? Je kunt eventueel cc 'en naar smgboog apenstaart planet punt nl.quote:Op zondag 18 september 2005 13:01 schreef 3rno het volgende:
[..]
Sorry dat ik nu pas reageer, was weekendje weg. Ik heb (als jij tenminste S.B. bent)een mail van je gehad op 15/09 om 23:45. Toen heb ik gereplied op 16/09 om 0:00 (het staat er echt)
. Maar daar heb ik niets meer op gehoord. Heb jij nog wat gestuurd daarna?
Dussuh, wat doen we?quote:Op zondag 18 september 2005 17:13 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Waar woon je? Of kom je toevallig in Amsterdam binnenkort?
Heb gisteren om 21:06 een nieuwe poging (inclusief cc) geprobeerd. Nog wel interesse, of kan ik 'm verkopen als er een ander bod komt?quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hier niks binnen gekomen, ook niet in mn spam-junkmail. Zou je het nog eens willen proberen? Je kunt eventueel cc 'en naar smgboog apenstaart planet punt nl.
Komt goed
En mail terug van mn werk. Ik maak meteen het geld overquote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef 3rno het volgende:
[..]
Heb gisteren om 21:06 een nieuwe poging (inclusief cc) geprobeerd. Nog wel interesse, of kan ik 'm verkopen als er een ander bod komt?
Great! Komt goed (je heb ook mail terug)quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En mail terug van mn werk. Ik maak meteen het geld over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |