abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30507251
quote:
Op maandag 12 september 2005 07:12 schreef 3rno het volgende:

[..]

Sorry, helemaal overheen gelezen. Kom ik vanavond op terug, moet nu echt weg. Maar is goed bod, ik denk er over! Bedoel je trouwens de GBA of de GBA SP?
Ik wil graag de GBA met dat link2Advance ding (of hoe het ook mag heten).
Werkt dat apparaat eventueel op de GBA en de GBA SP?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_30515879
Hoi ik zag dat je eerder dit aanbood voor 75 euro aan JT_RSD:
Gamecube + 2 gewone controllers + Mario Kart + memorycard

Hier heb ik wel interesse in als je het nog hebt natuurlijk!
En voor Mario Sunshine ben ik net te laat geloof ik of niet?
Hypermediocrity
pi_30518411
nee heb nog steeds interesse , als de prijzen niet nog verder omhoog gaan
  maandag 12 september 2005 @ 18:31:01 #54
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30519069
jeroen_is_hier en Razorfist:
Jeroen, jij had interesse in: Mario Kart, Super Smash Bros en GBA + linker (voor 125E)
Ik heb nu een probleempje, omdat Razorfist Mario Kart ook wil (bij de Gamecube).

Ik ben liever de Cube kwijt dan m'n linker, dus i'm sorry, ik geef de voorkeur aan Razorfist. Mijn voorstel aan beide heren:
Jeroen_is_hier:
GBA (originele) samen met Flash Linker (die inderdaad op zowel GBA als GBA SP werkt) plus Super Smash Bros Melee samen voor 100E (excl. verzendkosten)?

Razorfist:
Ja, helaas. Het geld is nog niet binnen, maar in principe is Sunshine verkocht. Voor de rest:
Gamecube + 2 gewone controllers + Mario Kart + memorycard voor 75E (omdat ik die mem.card erin gooi wel exclusief verzendkosten)?

xdc
Ach whatever. Is goed, mail me maar op ern apestaart gmx punt net, ok?
pi_30519702
Ok wat mij betreft is dat een deal
Ik stuur je wel even een berichtje op datzelfde adres
Hypermediocrity
pi_30520500
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:56 schreef rew- het volgende:
ik bied 47,50 incl. voor de SP.

edit: dat is ook weer zo'n lullige verhoging van 1 euro he :/

50 euro incl. dan.
reactie?

P.S.

Ik wil die flashlinker er ook wel bij... hoeveel vraag je daarvoor? Voor de SP en de Flashlinker dan? Noem ook even de prijzen voor losse verkoop van de 2 dingen, want de SP koop ik niet voor mezelf maar namens iemand anders. De Flashlinker ben ik zelf in geinterreseerd.
pi_30520760
Ben ook geïnteresseerd in donkey konga + trommel (1 of 2?)

sorry, dacht dat er maar 1 pagina was
maar als je ze nog hebt dan is het goed
pi_30523362
Starfox adventures 10 exclusief verzenden?
I can forgive, I just can't forget...
  maandag 12 september 2005 @ 22:38:42 #59
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30526434
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef rew- het volgende:

[..]

reactie?

P.S.

Ik wil die flashlinker er ook wel bij... hoeveel vraag je daarvoor? Voor de SP en de Flashlinker dan? Noem ook even de prijzen voor losse verkoop van de 2 dingen, want de SP koop ik niet voor mezelf maar namens iemand anders. De Flashlinker ben ik zelf in geinterreseerd.
Sorry, ook vergeten op jou te reageren (beetje een zooitje in m'n mailbox en hier, haha). Je bod van 50E incl. voor de GBA SP staat. Ik laat 'm nog een of 2 dagen staan, als er dan niemand overheen is gegaan vind ik het goed!
Die linker: Jeroen_is_hier heeft nog niet gereageerd, die heeft 'm onder voorbehoud nu. Maar goed, als 'ie niet binnen 1 a 2 dagen reageert dan praten we verder, ok?
  maandag 12 september 2005 @ 22:40:57 #60
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30526496
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:33 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ook geïnteresseerd in donkey konga + trommel (1 of 2?)

sorry, dacht dat er maar 1 pagina was
maar als je ze nog hebt dan is het goed
Ook voor jou geldt: sorry, Xdc heeft nu een aanbod om 'm te kopen. Als hij alsnog afhaakt kom ik hier op terug, ok?
  maandag 12 september 2005 @ 22:41:14 #61
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30526505
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:58 schreef J.A.D.A. het volgende:
Starfox adventures 10 exclusief verzenden?
15E inclusief?
pi_30527559
mailtje gestuurd
  maandag 12 september 2005 @ 23:32:36 #63
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30528048
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:31 schreef 3rno het volgende:
jeroen_is_hier en Razorfist:
Jeroen, jij had interesse in: Mario Kart, Super Smash Bros en GBA + linker (voor 125E)
Ik heb nu een probleempje, omdat Razorfist Mario Kart ook wil (bij de Gamecube).

Ik ben liever de Cube kwijt dan m'n linker, dus i'm sorry, ik geef de voorkeur aan Razorfist. Mijn voorstel aan beide heren:
Jeroen_is_hier:
GBA (originele) samen met Flash Linker (die inderdaad op zowel GBA als GBA SP werkt) plus Super Smash Bros Melee samen voor 100E (excl. verzendkosten)?

Razorfist:
Ja, helaas. Het geld is nog niet binnen, maar in principe is Sunshine verkocht. Voor de rest:
Gamecube + 2 gewone controllers + Mario Kart + memorycard voor 75E (omdat ik die mem.card erin gooi wel exclusief verzendkosten)?

xdc
Ach whatever. Is goed, mail me maar op ern apestaart gmx punt net, ok?
SHIT! Ik quote mezelf even. Ik heb een foutje gemaakt. XDC heeft me net gemaild. Ik had hem voorgesteld om dit te kopen:
- Metroid 2
- Donkey Konga
- normale controller

Maar Razorfist had de set met 2 normale controllers al besteld. What to do? Sorry, is erg slordig, maar dit kan gewoon niet. Ik heb namelijk maar 2 gewone controllers. Heb jou (XDC) teruggemaild met een voorstel of je 'm ook zonder controller wilt. Als je dat niet wilt, eh... Razorfist, ook interesse in de set min 1 controller? (krijg je dus 15 euro "korting")

Laat aub even weten in dit topic wat we gaan doen. Mijn voorstel staat hierboven. Razorfist dus 1 controller minder.
pi_30528134
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:32 schreef 3rno het volgende:

[..]

SHIT! Ik quote mezelf even. Ik heb een foutje gemaakt. XDC heeft me net gemaild. Ik had hem voorgesteld om dit te kopen:
- Metroid 2
- Donkey Konga
- normale controller

Maar Razorfist had de set met 2 normale controllers al besteld. What to do? Sorry, is erg slordig, maar dit kan gewoon niet. Ik heb namelijk maar 2 gewone controllers. Heb jou (XDC) teruggemaild met een voorstel of je 'm ook zonder controller wilt. Als je dat niet wilt, eh... Razorfist, ook interesse in de set min 1 controller? (krijg je dus 15 euro "korting")

Laat aub even weten in dit topic wat we gaan doen. Mijn voorstel staat hierboven. Razorfist dus 1 controller minder.
liefst wil ik de normale controller
maar anders betaal ik 5 eu extra , en krijg ik ipv de normale controller er een wavebird bij
vind ik ook ok..

ps geen mail van je terug ontvangen hoor .
  maandag 12 september 2005 @ 23:37:38 #65
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30528210
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef xdc het volgende:

[..]

liefst wil ik de normale controller
maar anders betaal ik 5 eu extra , en krijg ik ipv de normale controller er een wavebird bij
vind ik ook ok..

ps geen mail van je terug ontvangen hoor .
Ik heb 23:34 deze mail verstuurd. Kan iedereen meegenieten.
quote:
Hoi!

Ik heb net op Fok weer gereageerd, ik ben niet al te handig geweest, heb 1
controller teveel "wegbeloofd". Eeeeven geduld, wat mij betreft krijg jij
die controller (en dus de afgesproken set), maar het is even afwachten wat
"Razorfist" wil. Sorry again, erg slordig, maar het is niet anders.
Mailen we dan nog over (zal dan ook mijn gegevens mailen, heeft voor jou nog
geen zin om voor nix geld over te maken).

Nogmaals sorry, erg slordig, maar het is gewoon wat hectisch.
Die wavebird voor 5E extra kan voorlopig ook niet doorgaan, die is onder voorbehoud al verkocht.
pi_30529085
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef 3rno het volgende:

[..]

Sorry, ook vergeten op jou te reageren (beetje een zooitje in m'n mailbox en hier, haha). Je bod van 50E incl. voor de GBA SP staat. Ik laat 'm nog een of 2 dagen staan, als er dan niemand overheen is gegaan vind ik het goed!
Die linker: Jeroen_is_hier heeft nog niet gereageerd, die heeft 'm onder voorbehoud nu. Maar goed, als 'ie niet binnen 1 a 2 dagen reageert dan praten we verder, ok?
Ik was slechts benieuwd hoeveel zo'n Flashlinker me zou gaan kosten, mocht hij weer vrij komen te staan voor biedingen.

Als je 100 euro voor zo'n ding wilt hebben heb ik geen interesse natuurlijk

Maar de SP was nog in nieuwstaat zei je he? 50 euro incl. vind ik een mooi bedrag Zeg maar wanneer je het goed vind.
pi_30529088
Ok dan maar 1tje minder Wie het eerst komt..
Had het geld al overgemaakt naar aanleiding van je mail maar die 15 euro regelen we wel
Hypermediocrity
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:27:09 #68
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30529572
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef Razorfist het volgende:
Ok dan maar 1tje minder Wie het eerst komt..
Had het geld al overgemaakt naar aanleiding van je mail maar die 15 euro regelen we wel
Shit he. Ik kom tamelijk slordig over nu, maar volgens mij gaat het goed nu. Thanks dat je het zo relaxed opvat. Ik heb je net gemaild, die 15E komt weer jouw kant op. En voor de duidelijkheid: jij (Razorfist) krijgt dus:
- cube
- memory card
- 1 normale controller
- mario kart

Xdc krijgt dus:
- metroid 2
- donkey konga (inclusief trommel-controller)
- 1 normale controller

Ben ik nu wat jullie 2 betreft juist? (voordat er NOG meer misverstanden ontstaan...
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:29:44 #69
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30529628
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:08 schreef rew- het volgende:

[..]

Ik was slechts benieuwd hoeveel zo'n Flashlinker me zou gaan kosten, mocht hij weer vrij komen te staan voor biedingen.

Als je 100 euro voor zo'n ding wilt hebben heb ik geen interesse natuurlijk

Maar de SP was nog in nieuwstaat zei je he? 50 euro incl. vind ik een mooi bedrag Zeg maar wanneer je het goed vind.
Ja, is goed. Kom ik dus nog op terug. De SP is inderdaad in vrijwel ongebruikte staat. Je KUNT aan de buitenkant zien dat hij niet nieuw is, maar dan moet je goedkijken. Gewoon paar veegjes erop. Het display zelf is totaal kras-vrij. Zo'n SP is ook wat beter beschermd dan de originele GBA, dat scheelt. Echt complete nieuwstaat, dat kan haast niet voor zo'n ding, maar hij ziet er gewoon perfect uit. Als er tegen die tijd interesse is, kan ik wel een paar high-res foto's maken om je een beeld te geven. Maar goed, to be continued...
pi_30529775
klopt voor mij
Hypermediocrity
pi_30530828
checked en klopt ook hier , mail ff die bankgegevens aub
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:58:31 #72
107845 GertJanPeter
Ik Geef Gas Voor Een Tas
pi_30531113
52 euri voor de GBA sp
Een Slimme Meid Is Op Anale Sex Voorbereid
pi_30532988
He 3rno, heb je al een beter bod gehad voor smash brothers?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:25:09 #74
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30553083
Cheiron
Op marktplaats.nl heeft niemand geboden, maar in principe koopt Jeroen_is_hier hem (samen met GBA en Flash linker), maar die heeft nog niet gereageerd. Ik wacht even een dagje af, daarna neem ik aan dat zijn bod vervallen is en mag je hem hebben voor 15E excl. verzenden...

Voor de rest, update, omdat het nogal rommelig is (misschien maak ik over een tijdje wel een nieuwe post voor het overzicht, maar voorlopig is dit wat er nog te koop is met tussen haakjes een indicatieve prijs):
- Wavebird controller (25E)
- SSX 3 (20E) <- mensen, ik snap jullie niet, wat mij betreft op afstand de beste game die ik heb!
- Soul Calibur 2 (20E)
- NBA Street Volume 2 (20E)
- Rayman 3: Hoodlum Havoc (10E)
- Zelda: Windwaker (20E)
- Smuggler's Run: Warzones (5E)
- Mortal Kombat: Deadly Alliance (15E)
- Starfox Adventures [geen players choice] (15E)
- Metroid Prime 1 (15E)
- GameBoy Player (25E)
- Gameboy Advance SP (hoogste bod nu 52E, GertJanPeter)

Als ik iemand zijn bod vergeten ben please even reactie, bij mijn weten is dit de laatste stand van zaken, maar misschien mis ik iets? Als extra komt er nog bij,

- Originele Nintendo RGB kabel (Razorfist, bij jouw pakket zit uiteraard ook de cube voeding en de standaard tulp-aansluiting-kabel). Nieuwprijs is 20E. Vraagprijs 10E.
pi_30555425
Voor 100 euri inclusief verzenden en info over waar rommetjes te vinden (of een CD'tje vol) heb je een deal ;-)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')