Oke, omdat er ongetwijfeld niet snel een tegenbod komt, hier mijn reactie op al het voorgaande. Ga ervoor zitten...
![]()
Bij alles geldt trouwens, dat ik de voorkeur geef aan zo veel mogelijk in 1x verkopen. Dus als ik 3 games aan iemand tegelijk kwijt kan gaat die persoon altijd voor iemand die er maar 1 wilt. Sorry dat het wat onduidelijk kan overkomen.
![]()
Ook gaat mijn voorkeur uit als het kan worden opgehaald (Apeldoorn), maar goed, in overleg past er ook veel in een brievenbus.
Gertjanpeter:35 euri voor de GBA of 18 voor de GBplayer en hoeveel vraag je voor dat flashdingetje (voor homebrewn games natuurlijk) ?
35E voor de normale GBA of de SP? de gewone voor 35E is ok, de SP voor 45E? 18 voor de GBplayer vind ik te weinig. Die moet echt wel 25E excl. verzenden opleveren. Flashdingetje: 35E.Yuna:Mocht je toch los verkopen dan bied 15 euro incl verzenden voor super mario sunshine
Ik weet niet wat de verzendkosten zijn, maar als het onder de 2.50E blijft voor mij hebben we een deal, mail me maarShigeru:Als je los mocht verkopen: 10 incl voor je cube memory card
Exclusief verzendkosten, deal. TENZIJ ik hem als geheel verkoop (aan JT_RSD bijvoorbeeld), even onder voorbehoud dusCheiron:Zou je smash brothers melee los wegdoen heb ik interesse!
20 euro? betaal ik de verzendkostenMark:Soul Calibur II + Viewtful Joe = 30 euro inclusief
inclusief? nah...Oksel:SSBM + Mario Sunshine (mits geen Players Choice) + SCII voor 55 inc verzenden.
inclusief verzenden: nee sorry, vind ik net te weinig, overigens is SMS geen players choiceXDC:interesse in metroid 2 , donkey konga , en een wavebird of normale controller
metroid 2: 20E, Donkey Konga: 20E (inclusief megavette trommels natuurlijk), normale controller 15E, wavebird 25EDjkoelkast:30 voor 1 zwarte controller + GB player?
neeVissiekieker:Hoeveel voor de SP alleen?
45E?Rew:25 euro voor Metroid 1 en 2 OF 10 voor Metroid 1
10 euro voor viewtifull joe
20 euro voor de wavebird
10 euro voor gewone controller
25 euro voor de flashlinker
voor alles geldt: nope, sorryikwilookwatzeggen:Ik geef je 15 euro voor Zelda!
exclusief verzendkosten? okRetarded:viewtiful joe 12,50 inclusief
nopehollander172:Kleine kans maar ik heb wel interesse in een wavebird of gewone controller.
zie hierboven, normale controller: 15E, wavebird 25EJT_RSD:Wil je evt. de Gamecube + 2 gewone controllers + Mario Kart als pakketje verkopen en zo ja, wat wil je daar voor hebben?
75E? krijg je de geheugenkaart erbij...