quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef Vogue het volgende:
Ik wil uiteraard wèl zelfgemaakte appeltaart![]()
De nieuwe Emile Ratelband! Tsjakka!quote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Douwe het volgende:
PAGINA 5! IK HEB VERTROUWEN! WAT EEN ZINDEREND TOPIC!
En dan eerst aan mij appeltaart vragen... mevrouw wenst van 2 walletje taartjes te eten? Of gaat het om een vergelijkend TRV'ers onderzoek wie de beste appeltaart kan bakken?quote:
Ik doe mn bestquote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef Vogue het volgende:
[..]
De nieuwe Emile Ratelband! Tsjakka!
Op MSN met Diegoquote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef Vogue het volgende:
Waar is K_man eigenlijk?
Uiteraardquote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En dan eerst aan mij appeltaart vragen... mevrouw wenst van 2 walletje taartjes te eten? Of gaat het om een vergelijkend TRV'ers onderzoek wie de beste appeltaart kan bakken?
Dudok maakt heeeeeeeeeeele lekkere zelfgemaakte appeltaart!quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef Vogue het volgende:
[..]
Dat klinkt gaaf!! Stoer hoor, er komt toch wel een verslag?![]()
Laat me maar ff weten hoe je maandag zit met je vrije tijdIk wil uiteraard wèl zelfgemaakte appeltaart
![]()
Goed, dat wordt dus het hele weekend appeltaarten bakkenquote:Op maandag 5 september 2005 23:00 schreef Vogue het volgende:
[..]
UiteraardDe winnaar krijgt een naam-topic
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 23:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Goed, dat wordt dus het hele weekend appeltaarten bakken
Ook andere taart; bijna elke twee weken is er wel een collega jarig dus dat betekent altijd taart van Dudok: appeltaart, perentaart, cappucinotaart, chocoladetaart, bavaroistaart, passievruchttaart.. dat zijn ze geloof ik welquote:Op maandag 5 september 2005 23:02 schreef Liejannuh het volgende:
Dudok maakt heeeeeeeeeeele lekkere zelfgemaakte appeltaart!
quote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Was je dat nog niet opgevallen, dan?
Ja lach maar'quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef Vogue het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk! Maar wat vind je zelf tof aan jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |