Ik vind het nogal matigquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Douwe het volgende:
Ja, maar Cindy Dartel was niet bang voor concurrentie.
Welke dag?? Ik ga volgende week vrijdag op vakantie en heb ook nog een dagje uit met de afdeling gepland staan!quote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik moet volgende week naar Nieuw Vennep... Kan de terugweg wel ff langskomen? Appeltaart laat ik natuurlijk nooit aan me voorbijgaan![]()
quote:Nieuws dat de kijker raakt met de mensen om wie het gaat in '4 in 't land' bij RTL 4
Presentatie in handen van Diana Matroos en Daphne Lammers
Op maandag 5 september gaat ‘4 In Het Land’ van start, het nieuwe, betrokken nieuwsprogramma van RTL 4. Het dagelijkse ‘4 In Het Land' brengt Nederlands nieuws dat de kijker raakt, met aandacht voor de mensen over wie dit nieuws gaat. In dit door Diana Matroos en Daphne Lammers gepresenteerde programma, dat iedere werkdag om 22.30 uur begint, staan mensen centraal, zowel in de regionale als de nationale nieuwsitems. Al het nieuws, groter of kleiner, wordt heel dichtbij gebracht. De kijker wordt in een half uur bijgepraat over wat Nederland beweegt, of het nu gaat om een rechtszaak, ernstige calamiteiten of buurtnieuws. Bovendien trekken de eigen ‘4 In Het Land’-verslaggevers elke dag door alle provincies om reportages te maken over actuele onderwerpen die de Nederlander aanspreekt of aangrijpt. Elke avond sluit '4 In Het Land' af met opmerkelijk nieuws, een grappig verhaal of een knipoog.
Moet je eerst gaan berekenen hoe het zit met je typsnelheid en de mogelijkheid om dat in 65 posts te vatten.quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef Douwe het volgende:
Met het huidige tempo moeten we nu toch wel écht een nieuwe titel gaan verzinnen hoor
De 12equote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Welke dag?? Ik ga volgende week vrijdag op vakantie en heb ook nog een dagje uit met de afdeling gepland staan!
Welterustenquote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga eens pitten. Tot morgen in HTL #49.
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonder jou zie ik het somber inquote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Douwe het volgende:
[..]
Zonder jou zie ik het somber in
Maar slaap lekker!
Volgens mij heb ik maandag nog niets staan, maar dat weet ik woensdag pas zeker!quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef Vogue het volgende:
[..]
De 12eWaar ga je naar toe op vakantie?
Dat klinkt gaaf!! Stoer hoor, er komt toch wel een verslag?quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik maandag nog niets staan, maar dat weet ik woensdag pas zeker!Je hoort nog!
Ik ga overigens voor 2.5 weken naar Oost Europa. Via Berlijn en Wroclaw naar Krakow, Zakopane, Budapest, Bratislave en Praag. En nog wat natuurschoon tussendoor. En waarschijnlijk ook 10 keer het programma aanpassen, want dat gaat natuurlijk nooit lukken in die korte tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |