Als je daar niet naar op zoek bent dan moet je het ook zeker niet doen. Bij mijn huidige werkgever kan ik voor langere tijd blijven en ik kan ook van allerlei opleidingen en cursussen doen en me tevens binnen het bedrijf verder ontwikkelen. Dat bevalt me prima! Heb een prima tijd gehad bij andere bedrijfjes, maar nu is dit prima!quote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Vogue het volgende:
Ja, jammer is dat he? Ik ben toch wel op zoek naar iets waar ik een paar jaar met plezier kan blijven werken, en wellicht nog langer
TEST responsequote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
TEST
Liejannuhquote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik eigenlijk nog mis aan die oude quotes, is de aanleiding van de posts.
De Kalashnikov was nl. naar aanleiding van een culturele appeltaart meet in Delft waarbij we naar het legermuseum zijn geweest waar toevallig net een kalashnikov tentoonstelling was.
Mijn verhaal over de slingerweggetjes, war naar aanleiding van een bezoek aan het huis van Lucille omdat ik toch al in de buurt was en een kopje thee ging drinken op zondagavond.
Ik vind het wel leuk, van die posts die totaal uit het verband zijn gerukt en dat je dan zo iets hebt van WTF doet dit in HTL.quote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik eigenlijk nog mis aan die oude quotes, is de aanleiding van de posts.
De Kalashnikov was nl. naar aanleiding van een culturele appeltaart meet in Delft waarbij we naar het legermuseum zijn geweest waar toevallig net een kalashnikov tentoonstelling was.
Mijn verhaal over de slingerweggetjes, war naar aanleiding van een bezoek aan het huis van Lucille omdat ik toch al in de buurt was en een kopje thee ging drinken op zondagavond.
In Brazilië was hij vorig jaar ook al op de versiertour.quote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef Douwe het volgende:
Hoeveel vrouwen heb je wel niet ontmoet BHFH? Je had ook al een Parijsse ontmoet, toch?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |