Bij een rel gaat een FB-topic wel snel natuurlijk. De SC van bijvoorbeeld POL of VBL gaat in een paar uurtjes inderdaad. Toch vind ik deze leuker, het is makkelijker bij te lezen. In POL of VBL moet je na 'n werkdag drie topics doorlezen. Da's niks.quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een aantal ander SC's gaan wel in enkele uren. Ik denk dat een bepaald feedbacktopic het snelste topic ooit was in TRV... of misschien nog een raad-de-stad topic dat sneller was.
Ja.quote:Op maandag 5 september 2005 20:35 schreef Douwe het volgende:
Is het niet verstandiger, gezien het feit dat dit topic volledig volgespamt gaat worden, om eerst een titel voor HTL#49 te bedenken?
quote:Maar even om te evalueren:
1. Weer een aantal nieuwe reisbestemmingen opgedaan
2. Ongegeneerd kunnen praten (roddelen?! ) over mensen die je alleen bij een nickname kent zónder dat je vreemd wordt aangekeken
3. Veel te veel gegeten en vooral ook gesnoept
4. Ben & Jerry's ijs
5. Het mysterie van BHFH ontrafeld...
6. Veel gelachen
7. Lucille's nieuwe huis gezien
8. Ben & Jerry's ijs
Topmeeting!
k_man is niet juistquote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef Douwe het volgende:
Ik dacht door het ijs aan k_man, maar die was van de Haagen Dasz
Ook de typische Raad de Stad smiley erbijquote:
meneer heeft liever iets anders?quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Douwe het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee, niet weer appeltaart...
quote:Op maandag 5 september 2005 20:46 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ook de typische Raad de Stad smiley erbij![]()
De schrijfstijl doet me aan Hik denken, maar dat zegt ook niks. En om uit te zoeken in welke HTL het is gepost is helemaal een drama
Niet echt eigenlijk...quote:
We moeten eerst 49 nogquote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
HTL # 50 - Sarah , of Abraham??
Die websitequote:Op maandag 5 september 2005 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
meneer heeft liever iets anders?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als gij iets zuukt en ut nie kent veinde, klik dan met oe muske op ut linker einde.quote:
Het smileygebruik moet toch duidelijk maken wie dit is.quote:Het huis is goedgekeurd hoor!
Was ook wel erg gezellig toen ik daar om half 10 ineens nog even voor de deur stond!![]()
En het goede nieuws is dat het ontzettend makkelijk te vinden is!
Het is bij de goede afslag nemen, bij de rotonde naar links, slingeren door een woonwijk heen, dan op de t splitsing ook naar links en dan ben je bij het station en daar is het tegenover!
Eitje!
Liejannuhquote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef Douwe het volgende:
[..]
Het smileygebruik moet toch duidelijk maken wie dit is.
Game on!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |