die kale is beter dan mick zelf wat piercings betrefd. zeg wat voor piercing je wilt en hij zet hem voor jequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:31 schreef j0ep het volgende:
Mijn tongpiercing zit er nu ook een week inBeetje vreemd dat ik geen plek kon aanwijzen (die dikke kale bij mick ) waar hij mocht komen maar hij zit prima ! Kan niet wachten tot er donderdag een kortere staaf ingaat.
Ze staan dus ook ingeschreven bij de Kamer Van Koophandel, dat is dus alleen maar positief... In het mailtje staat ook duidelijk het product,bestelnr etc, dus dit voorloopt allemaal spoedig... Ik zal wel vertellen hoe ik het pakje heb ontvangen, en hoe snel!quote:Dutchieland
Kvk. no. 08 1335 29
postadres: dr.Lovinkstraat 7
7545 JS, Enschede
Nederland
Telefoonnr.:
Dat zou kunnen. Dat wist je toch wel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
Heb eindelijk het onderste balletje los gekregen, en ik kwam uit op 18mm....Klopt dit?
Ik had een labret / lip piercingquote:Op zondag 11 september 2005 20:45 schreef Droefdeluxe het volgende:
Ook vraag ik me af of m'n tanden niet helemaal naar de klote gaan. Alhoewel, als ik een lippiercing neem wil ik een vertical labret denk ik. Dat is neem ik aan minder schadelijk als een "normale" lippiercing? Je krijgt iig geen last van je tandvlees lijkt me.
En hoe zit het eigenlijk met littekens? Krijg ik als ik dat ding uit doe een onmundig groot gat in m'n onderlip?![]()
Had je een vertical labret dan? Of zo'n labret die onder je onderlip zit zeg maar? Daarover heb ik namelijk wel gelezen dat die piercing het tandvlees aan kan tasten.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:08 schreef xelektra het volgende:
[..]
Ik had een labret / lip piercingMaar die moest er uit van de tandarts omdat mijn tandvlees bleef ontsteken (een stuk of 6 verschillende piercings erin gehad dus daar lag het niet aan). Erg jammer ik vond het heel leuk staan. Maar over littekens - de mijne is er nu zo'n 4 maanden uit en er is niets meer te zien - behalve een heeeeeeeeel klein wazig rozig puntje
dus maak je daar maar geen zorgen over..
Wat wil je erover weten? Wil je er mee beginnen?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Kan iemand mij wat vertellen over stretchen? Ik heb daar echt 0 verstand van maar ik vind het wel interessant om te weten. Multidimensionaal neuspeuteren!
Misschien, ooit, in een rare bui. Zulke dingen denk ik een poos over en dan is het op een dag 'ja' en dan is het zover.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wat wil je erover weten? Wil je er mee beginnen?
Stretchen gaat helaas/gelukkig niet in een dag tijd. Tussen elke rekbeurt dien je je gestretchte onderdeel toch een 4 a 6 wk rust te geven.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Misschien, ooit, in een rare bui. Zulke dingen denk ik een poos over en dan is het op een dag 'ja' en dan is het zover.
Ik heb toevallig net op BME zitten lezen, ik was even vergeten dat daar ook een enceclopedie was over zulke zaken. Maar ik ben nu dus redelijk op de hoogte
http://encyc.bmezine.com/?cmd=search&query=stretching
Dus gewoon ooit een iets grotere retainer/iets anders leuks er in en gaaaaaaan lijkt me?
Een rekbeurt is? 1 week/dag?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Nuek het volgende:
[..]
Stretchen gaat helaas/gelukkig niet in een dag tijd. Tussen elke rekbeurt dien je je gestretchte onderdeel toch een 4 a 6 wk rust te geven.
Van bv. van 1,6 mm naar 2,4 mm gaat in 1 keer, dat bedoel ik met een rekbeurtje.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Een rekbeurt is? 1 week/dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |