Dat zeggen ze allemaal. Maar wanneer het erop aankomt.quote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ass ik slik niets
Die verdiende ik.quote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ass: hier pak aan die snowball
hey guys houden jullie even braaf alles bij, moet vanavond werken.
bye
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef milagro het volgende:
ik vind ze wel lachen samen, die twee
ik hou er wel van, dat konstante "vechten"
Wanneer Lieske in een put zit, is het altijd Rikkert die haar komt troosten en niet Roel. Wat een achterbaks wijf is Lieske, toch kiezen voor Roel.quote:
Ik dacht vanmorgen, maak Falco blij met wat Linda foto's, is ie nog bezigquote:Op maandag 5 september 2005 19:00 schreef Falco het volgende:
Lieske loopt weer te zeuren.
Ingrid heeft Menno in haar zak.quote:Op maandag 5 september 2005 19:02 schreef jalla het volgende:
lieske heeft er 2 in haar zak, roel en rikkert
geen van de andere vrouwen heeft een van de mannen in haar zak, behalve dido misschien, maar dan meer algemeen, vind toch wel knap van lieske!!!!
Hihi, ik ben anders nog steeds wel blij hoorquote:Op maandag 5 september 2005 19:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen, maak Falco blij met wat Linda foto's, is ie nog bezig![]()
nee denk dat dat eerder andersom is, menno heeft ingrid in zijn zakquote:Op maandag 5 september 2005 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ingrid heeft Menno in haar zak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |