abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30390104
Ja ik had bijvoorbeeld gisteren een bericht gekregen van een vrouw die zo ontzettend knap is. Gewoon niet meer normaal, Als je haar op een cover zet van de Wehkamp dan valt ze zelf nog op...... Ik hoef verder niks van haar, maar dat zo'n vrouw reageert ( persoonlijk bericht ) op jouw profiel geeft je dat wel een lekker gevoel. En laten we wel zijn, als er een hele mooie vrouw reageert dan is hier geen enkele man die daar niet op reageert of generaliseer ik nu. Heb nu ook al haar MSN

Ben wel eens benieuwd wat jullie zouden doen. Stel je hebt een heel goed contact met iemand, maar er reageert een fotomodel met wo en een gezonde dosis humor. Trekken jullie de stoute schoenen aan en ga je met haar chatten? Of zijn jullie de moralist en gaan hier verder niet op in.

Ik kies voor optie 2.
pi_30390345
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Chewbacca het volgende:

Ik kies voor optie 2.
Ik ook.
  donderdag 8 september 2005 @ 16:41:30 #128
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30390762
quote:
Stel je hebt een heel goed contact met iemand, maar er reageert een fotomodel met wo en een gezonde dosis humor. Trekken jullie de stoute schoenen aan en ga je met haar chatten? Of zijn jullie de moralist en gaan hier verder niet op in.

Ik kies voor optie 2.
Ik ben dan wel zo argwanend dat ik denk dat het een fake profiel is...

.. en dan alsnog contact leggen voor het geval ik ongelijk mocht hebben!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_30390775
quote:
Ben wel eens benieuwd wat jullie zouden doen. Stel je hebt een heel goed contact met iemand, maar er reageert een fotomodel met wo en een gezonde dosis humor. Trekken jullie de stoute schoenen aan en ga je met haar chatten? Of zijn jullie de moralist en gaan hier verder niet op in.

Ik kies voor optie 2.
Ligt eraan hoever het contact gaat met die ander, als ik diegene IRL al ontmoet had en al enigzins gevoelens zou hebben voor haar, zou ik natuurlijk niet ingaan op de ander. Anders wel natuurlijk . Het wil toch niet zeggen dat je de ander verloochend als je nog met een ander contact zoekt. Zolang er geen gevoelens in het spel zijn mag je doen wat je wilt vind ik. Wel moet je er eerlijk over zijn en zeggen dat je meerdere contacten hebt.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30390848
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik ben dan wel zo argwanend dat ik denk dat het een fake profiel is...

.. en dan alsnog contact leggen voor het geval ik ongelijk mocht hebben!
Nee ze betaald anders kan ze geen berichten sturen via RP. Had ook al wat met haar gechat. Niet veel omdat ik dat niet kan maken.
pi_30391034
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:41 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ligt eraan hoever het contact gaat met die ander, als ik diegene IRL al ontmoet had en al enigzins gevoelens zou hebben voor haar, zou ik natuurlijk niet ingaan op de ander. Anders wel natuurlijk . Het wil toch niet zeggen dat je de ander verloochend als je nog met een ander contact zoekt. Zolang er geen gevoelens in het spel zijn mag je doen wat je wilt vind ik. Wel moet je er eerlijk over zijn en zeggen dat je meerdere contacten hebt.
Zo denk ik er ook over hoor, zolang je nog niet gedate heb en nog niet weet of je een relatie met hem kunt krijgen vind ik dat je best contact met anderen mag onderhouden
pi_30391064
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Tuurlijk maar ik val je ook niet aan, ken je achtergronden ook niet. Ik heb zelf nog maar 1 vaste relatie gehad, weliswaar 4 jaar maar toch. Ik weiger mij druk te maken als mensen niet reageren om een berichtje. Waarschijnlijk hebben ze dan al een chat maatje en nemen ze niet de moeite om te reageren. Zelf betrap ik mij daar ook op, krijg regelmatig een bericht en vergeet soms wat terug te sturen. Ik wil het gedrag niet goed praten, maar je moet het wel in perspectief blijven plaatsen. Het blijft een datingsite. Hoge verwachtingen moet je dan ook niet koesteren, dan kom je er bedrogen uit.
Goed punt. Toen ik er net mee begon, vond ik het wél een beetje vervelend als ik geen reactie terugkreeg op een berichtje dat ik met zorg had opgesteld. Maar toen ik later met een aantal mensen in gesprekt raakte en hoorde hoeveel berichtjes sommige van hen kregen, toen kon ik me dat wel beter voorstellen. En het is ook waar, als ze je bericht lezen, je profiel bekijken en dan interesse hebben, dan hoor je heus wel iets terug, er zijn maar weinig mensen die uit beleefdheid nog een berichtje terugsturen. Maar goed, daar zat het probleem voor mij dus niet, dat begon pas op het moment dat ik iemand echt beter leerde kennen en logischerwijs op een gegeven moment meer verwachtingen kreeg. Bottomline : Totaal geen verwachtingen hebben en je vermaakt je prima!
  donderdag 8 september 2005 @ 17:30:18 #133
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30392338
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:52 schreef AirwiN het volgende:
Mijn ervaring is dat je in (bijna) alle gevallen toch bedrogen uitkomt, of het moet echt de liefde van je leven zijn. Als je mailt, sms'tm belt en MSN't, zonder elkaar ooit gezien te hebben, dan gebeurt dat vanuit een bepaalde anonimiteit. Dat maakt het al snel vertrouwd, intiem en leuk. Daar kan dus een gevoel van verliefdheid uit onstaan. Of in ieder geval het gevoel dat deze persoon meer kan worden dan zomaar een vriend(in).
Daar ben ik het nou helemaal mee eens. Hoewel ik het zelf maar één keer zo heb meegemaakt... en het maakt de hele situatie ook een stuk gecompliceerder. Als je een bepaald idee hebt wat niet helemaal strookt met de date, dat je dan toch nog jezelf gek gaat lopen maken achteraf. Zo snel zou ik dat dus ook niet meer doen...

Mijn conclusie so far is: internet is een goed medium om nieuwe vrienden te maken, maar echte liefde kan je beter ergens anders zoeken.
  donderdag 8 september 2005 @ 17:33:16 #134
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30392431
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:51 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Klinkt bekend...

Zelf aanschrijven als man loont over het algemeen de moeite niet. Wat je zegt, als ze geïnteresseerd zijn naar aanleiding van je profiel dan sturen ze vanzelf wel bericht. Ik denk dat 90% van de contacten waar ik zelf het initatief heb genomen op niks is uitgelopen. Of je krijgt een afwijzing, of ze nemen geeneens de moeite om te reageren.
Ik heb laatst in het kader van soggen (studieontwijkend gedrag... heeeeel erg grappig wat je ineens allemaal interessant gaat vinden als je een deadline moet halen, maar dat terzijde) een redelijk aantal mannen aangeschreven op knuz (gokje: acht?). Ik denk dat in totaal drie mannen gereageerd hebben. Dus om nou alleen de vrouw de schuld te geven, is wel een beetje erg makkelijk hoor...
pi_30397243
quote:
Ja ik had bijvoorbeeld gisteren een bericht gekregen van een vrouw die zo ontzettend knap is. Gewoon niet meer normaal, Als je haar op een cover zet van de Wehkamp dan valt ze zelf nog op...... Ik hoef verder niks van haar, maar dat zo'n vrouw reageert ( persoonlijk bericht ) op jouw profiel geeft je dat wel een lekker gevoel. En laten we wel zijn, als er een hele mooie vrouw reageert dan is hier geen enkele man die daar niet op reageert of generaliseer ik nu. Heb nu ook al haar MSN

Ik kies voor optie 2.
Fotomodel of iemand die je al via smsjes probeert te claimen? Hmmmmmmmmmmmmmmm...

STOUTE SCHOENEN AANTREKKEN NATUURLIJK! Duh!
We hebben het over chatten, niet over duoberen

Oja en zo snel mogelijk kijken of ze in het echt ook zo knap en leuk is Je moet er de rest van je leven mee doen toch?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 8 september 2005 @ 21:57:43 #136
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30401349
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:33 schreef Christine het volgende:

Ik heb laatst in het kader van soggen (studieontwijkend gedrag... heeeeel erg grappig wat je ineens allemaal interessant gaat vinden als je een deadline moet halen, maar dat terzijde) een redelijk aantal mannen aangeschreven op knuz (gokje: acht?). Ik denk dat in totaal drie mannen gereageerd hebben. Dus om nou alleen de vrouw de schuld te geven, is wel een beetje erg makkelijk hoor...
Het gaat goed met de emancipatie is de enige conclusie die ik hieruit kan trekken...

Maar serieus, natuurlijk vertonen niet alleen vrouwen dat gedrag. Ik ga uit van mijn eigen ervaring. Het is makkelijker om de vrouwen de schuld te geven dat ze niet reageren, in plaats van toe te geven dat mijn berichten te flauw en te standaard zijn om op te reageren...
  donderdag 8 september 2005 @ 22:00:19 #137
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30401456
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het gaat goed met de emancipatie is de enige conclusie die ik hieruit kan trekken...

Maar serieus, natuurlijk vertonen niet alleen vrouwen dat gedrag. Ik ga uit van mijn eigen ervaring. Het is makkelijker om de vrouwen de schuld te geven dat ze niet reageren, in plaats van toe te geven dat mijn berichten te flauw en te standaard zijn om op te reageren...
Nouja, toegeven.. het is toch ook lastig om een leuk berichtje te verzinnen?
Ik stap nog liever in de kroeg of waar dan ook op iemand af, zodat ik meteen zijn reactie kan zien. Nu moet je ook nog dat proces door van: stuurt hij een berichtje terug uit beleefdheid, of vindt hij mij ook wel interessant... etc.
Overigens moet ik eens gaan bedenken waar ik "mijn soort" mannen tegen kan komen, want die staan duidelijk niet op datingsites. Geloof ik.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:02:29 #138
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30401541
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef Christine het volgende:

Nouja, toegeven.. het is toch ook lastig om een leuk berichtje te verzinnen?
Ik had meer gehoopt op een 'maar jij stuurt van die ontzettend, leuke en spontane berichtjes' van jou...
  donderdag 8 september 2005 @ 22:03:45 #139
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30401599
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:02 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik had meer gehoopt op een 'maar jij stuurt van die ontzettend, leuke en spontane berichtjes' van jou...
Euh.... hoe red ik me hier uit ik had het over berichtjes *in het algemeen*
pi_30401654
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef Christine het volgende:

[..]

Overigens moet ik eens gaan bedenken waar ik "mijn soort" mannen tegen kan komen, want die staan duidelijk niet op datingsites. Geloof ik.
Dan kijk je dus niet goed, want ik sta erop
  donderdag 8 september 2005 @ 22:06:58 #141
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30401717
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:05 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Jij bent te jong voor mij he.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:08:19 #142
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30401773
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:05 schreef UncleFunk het volgende:

Ik kon me nog wel beheersen om deze opmerking te maken. Ik heb dan ook het nadeel van de twijfel, ze kent me al in 't echt...
pi_30401806
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:06 schreef Christine het volgende:

[..]

Jij bent te jong voor mij he.
Oh ja, en jij te oud voor mij
pi_30401845
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik kon me nog wel beheersen om deze opmerking te maken. Ik heb dan ook het nadeel van de twijfel, ze kent me al in 't echt...
Tja, 't was maar een grapje
  donderdag 8 september 2005 @ 22:14:59 #145
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30402021
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hehe en dat noem je een nadeel??? Ik vind het best gezellig namelijk.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:16:47 #146
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30402093
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:14 schreef Christine het volgende:

Hehe en dat noem je een nadeel??? Ik vind het best gezellig namelijk.

Ik ook... Een hart onder de riem voor mensen die denken dat je met datingsites niks opschiet...
  donderdag 8 september 2005 @ 22:22:09 #147
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30402283
Vandaag weer gemaild natuurlijk maar vanavond ben ik even niet aan het sms'en geslagen. Laat ik het maar het avondje vrijaf noemen. Morgen is het vrijdag en dus bijna weekend... het zal mij benieuwen wat het allemaal gaat brengen en of er misschien nog andere dingen af te spreken zijn. Misschien loopt het ook wel helemaal uit op niks. Ik blijf gewoon voorzichtig.

Ow enne... datingsites.... net een berichtje op RP.. een man die op mijn profiel reageert.... normaliter wel leuk maar wat moet ik die hbo heeft met iemand die basisschool heeft (vreemd maar het kan natuurlijk) en iemand zoekt die niet rookt (ja ik rook wel zucht)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 8 september 2005 @ 22:25:49 #148
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30402422
Heb je wel zijn foto gezien eigenlijk, Mickeys?
pi_30402436
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:22 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag weer gemaild natuurlijk maar vanavond ben ik even niet aan het sms'en geslagen. Laat ik het maar het avondje vrijaf noemen. Morgen is het vrijdag en dus bijna weekend... het zal mij benieuwen wat het allemaal gaat brengen en of er misschien nog andere dingen af te spreken zijn. Misschien loopt het ook wel helemaal uit op niks. Ik blijf gewoon voorzichtig.

Ow enne... datingsites.... net een berichtje op RP.. een man die op mijn profiel reageert.... normaliter wel leuk maar wat moet ik die hbo heeft met iemand die basisschool heeft (vreemd maar het kan natuurlijk) en iemand zoekt die niet rookt (ja ik rook wel zucht)
Jij staat ook overal ingeschreven, niet?
  donderdag 8 september 2005 @ 22:28:17 #150
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30402520
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef Christine het volgende:
Heb je wel zijn foto gezien eigenlijk, Mickeys?
Ja... het is een rooie en niet zijn mooiste foto.. maar das die van mij ook niet hahaha
(smoelenboek op het werk doel ik dan op, hij heeft wel andere foto's van mij op mijn eigen site gezien... ben bekend op het werk dat ik websites maak dus tja... daar kijken ze nog wel eens op)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')