Eensch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe niet aan datingsites. Daten is stom. Relaties zijn stom.
lees de topic boven jouw post eens en scrol een 2tal topics terug als ik het wel heb. Ik snap het prima en ik vind het leuk voor der dat ze zo gelukkig is, alleen kan ik het niet echt waarderen.. van beide niet. Hij had beter moeten weten en het eerst moeten uitmaken en zij had niet moeten zoenen en daten met gasten die al bezet zijn ook al is het onder het mom van vrienden... je ziet wat er van komt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:37 schreef GF het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Vond het toen al niet echt ok. Dit is ergens best wel laag dan.
ehm... vandaar dat je aan daten hebt gedaan en op sites ingeschreven stond en relaties... tja... ehm.. daar kan ik niet over oordelenquote:
you're in denial!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe niet aan datingsites. Daten is stom. Relaties zijn stom.
Zie je het posticon?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm... vandaar dat je aan daten hebt gedaan en op sites ingeschreven stond en relaties... tja... ehm.. daar kan ik niet over oordelen
Nee hoor, is gewoon een gangbare opvatting. Ik ben het er overigens zelf ook mee eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nu is er iemand anders doodongelukkig gemaakt (ook zoenen is vreemdgaan in mijn ogen maar ik ben ouderwets)
Ik heb het toen gelezen, ook op gereageerd geloof ik. Dat ik het al vaag vond te 'daten' met iemand die bezet is. Echt not done vind ik dit, en vraag me af of je dit een 'succesverhaal' kan noemen danquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lees de topic boven jouw post eens en scrol een 2tal topics terug als ik het wel heb. Ik snap het prima en ik vind het leuk voor der dat ze zo gelukkig is, alleen kan ik het niet echt waarderen.. van beide niet. Hij had beter moeten weten en het eerst moeten uitmaken en zij had niet moeten zoenen en daten met gasten die al bezet zijn ook al is het onder het mom van vrienden... je ziet wat er van komt.
Nu is er iemand anders doodongelukkig gemaakt (ook zoenen is vreemdgaan in mijn ogen maar ik ben ouderwets)
Sorry... ik ben nog niet genoeg ingeburgerd dus ik snap m niet (ik moet me vast gaan schamen)quote:
Als dat zou gebeuren dan brand ik het gelijk helemaal af... 1 kant van het verhaal horen kan geen waarheid zijn dan, maar zover is het nog (lang) nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef Metropolis het volgende:
het valt me nog mee dat sylvana de ins en outs over die ex niet op fok heeft gezet
Schamen is niet nodigquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry... ik ben nog niet genoeg ingeburgerd dus ik snap m niet (ik moet me vast gaan schamen)
Owwww. dan had je misschien beter die kunnen gebruiken die ik ook gebruik.. hahahaquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:20 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Schamen is niet nodigDe zonnebril houdt in dat je een "coole" opmerking maakt; ik meende 'm niet
Anders zat ik hier natuurlijk niet
Misschien welquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Owwww. dan had je misschien beter die kunnen gebruiken die ik ook gebruik.. hahaha
Ik heb inderdaad het fotoboek open maar vraag me absoluut niet hoe ik het gedaan heb.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Misschien welTrouwens, ik zag dat je je fotoboek geopend hebt. Staat deze foto ook bij je profiel?
Ik heb anders geen idee wat je nickname is hoor...quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het fotoboek open maar vraag me absoluut niet hoe ik het gedaan heb.
De foto daar staat geloof ik niet in mijn profiel maar misschien ook wel... je weet me te vinden toch? er staan in mijn profiel nog meer foto's maar ja...
Ik had het al eens genoemd.. zo'n lekkere onduidelijke..quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb anders geen idee wat je nickname is hoor...![]()
Je had m vast al wel eens gezien lolquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef UncleFunk het volgende:
Je mag 'm weer weghalen, heb 'm gevonden
Helaas nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je had m vast al wel eens gezien lol
Maar nu welquote:
Je bent toch ICT-er?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar nu wel![]()
nu nog leren hoe ik die andere foto's daar hier in dat minimale fotoboek krijg
Ja dat snap ik dat ik ze moet verkleinen, maar nu nog zo verkleinen dat ze nog te herkennen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:50 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je bent toch ICT-er?Je moet de foto's verkleinen, ze mogen maar een bepaalde (bestands)grootte hebben. Dat is overigens wel voordelig van Knuz.nl, je foto's blijven daar lekker groot. Op Relatieplanet worden ze automatisch verkleind.
ik heb slechts foto's van 2 tot 8 mb groot.... wat maakt het uit hahahaquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat ik ze moet verkleinen, maar nu nog zo verkleinen dat ze nog te herkennen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |