volgens mij is dat die tent waar ik toen ook was geweest. hoe heet die ook weer?quote:op maandag 5 september 2005 17:50 schreef maryse het volgende:
en dit is afgelopen zaterdag in de lokale feest schuur
als de foto's al op een website staan, url van het plaatje tussen [img] en [/img] zettenquote:op maandag 5 september 2005 21:48 schreef henk_telefoon het volgende:
ik wil zo vaak foto's plaatsen, maar dat lukt me gewoonweg nietleg het me eens uit
dan komen de party pics wel binnen rollen
1 | [img]www.plaatje.nl/plaatje.gif[/img] |
uitgaan is niet per defenitie breezah hoorquote:op dinsdag 6 september 2005 13:10 schreef casb het volgende:
de foto's kunnen gelijk in het grote breezahtopic gepost worden
ik zie tot nu toe alleen maar breezah-foto'squote:op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef chanandler het volgende:
[..]
uitgaan is niet per defenitie breezah hoor
misschien moet jij dat ook eens proberen![]()
ik posts 3 fotows. waarvan er 2 genomen zijn op het festival elastiek. waar dus geen eens breezer is.quote:op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef casb het volgende:
[..]
ik zie tot nu toe alleen maar breezah-foto's
met de nikes aanquote:op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef molluck het volgende:
[..]
wie ben jij?
raymannl staat er trouwens ook op
de kansloze mensen over het algemeen jaquote:op dinsdag 6 september 2005 15:48 schreef b_boy het volgende:
[..]
ik posts 3 fotows. waarvan er 2 genomen zijn op het festival elastiek. waar dus geen eens breezer is.
en 1 waarvan ik op een examen feest sta met een pilsje in mijn hand. noem jij dat breezer?? of bedoel je er staan hippe feestende mensen op (dat klinkt erg fout die term hippe feestende mensen)
hallo arash.quote:op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef maximumrush het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben de allochtoon.
en nee, ik weet niet waarom ik niet op die foto's niet lach.
ja, kutblouse met kutstropdas, wat zag ik er toen uit zegquote:op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef molluck het volgende:
[..]
wie ben jij?
raymannl staat er trouwens ook op
stomme irakeze koerd .. of wat je ook ben .. lachen zul jequote:op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef maximumrush het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben de allochtoon.
en nee, ik weet niet waarom ik niet op die foto's niet lach.
leuk? en waar sta jij?quote:op dinsdag 13 september 2005 15:14 schreef maikuuul het volgende:
www.feesfebrik.nl er zijn wee rnieuwe
[edit] doe eens liefquote:
ja, dat magquote:op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef henkmanz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben 21, mag dit in pub? ;d.
ik ben die rechter.
hilarische grap, jammer alleen dat er weinig meisjes zijn die maikel hetenquote:
mooie brilquote:op maandag 26 september 2005 18:45 schreef stienn het volgende:
ik sta d'r best brak op maar boeie 2 foto's van mystery land!
[afbeelding]
[afbeelding]
had de avond er voor iets te veel whiskey op
quote:
hier zie ik alleen maar kruisjes.. ben je nog dronken ofzoquote:op dinsdag 27 september 2005 02:14 schreef chiren het volgende:
euhw ik heb afgelopen vrijdag nog pics geschoten tijdens het stappen hiero in delft
de middelste
[afbeelding]
de rechter
[afbeelding]
de linker
[afbeelding]
de rechter
[afbeelding]
shit wat was ik dronken
volgens mij zien we ze niet omdat hij ze linkt vanuit zijn msn space..quote:op dinsdag 27 september 2005 11:51 schreef super-muffin het volgende:
shit, die foto's zijn offline.
jammer
die middelste foto. die gast. wat. heeft. die. aan.quote:op woensdag 5 oktober 2005 06:44 schreef kabuto_raiger het volgende:
me having fun at otaku speedvibes at abunai 2005
hakkeuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben in ddrnl shirt
dat glas bierquote:op dinsdag 18 oktober 2005 19:44 schreef dayxdreamer het volgende:
afgelopen zaterdag.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kan er ook niks aan doen dat ze die daar veranderd hebben.quote:op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef maikuuul het volgende:
[..]
dat glas bierje moet echte bierglazen hebben, zoeen beetje een lange niet met zoeen gare bobel aan de bovenkant
dat is echt voor flodder
dat is een yukata <.<quote:op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef bananenman het volgende:
[..]
die middelste foto. die gast. wat. heeft. die. aan.
![]()
lauwe henkiesquote:op zondag 23 oktober 2005 16:46 schreef maikuuul het volgende:
het is mijgister op stap geweest en een vriend maakte foto's
[[url=http://img388.imageshack.us/img388/360/img00515wl.th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img388.imageshack.us/img388/4007/img00520bz.th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img388.imageshack.us/img388/731/img00663fg.th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img388.imageshack.us/img388/1876/img00871va.th.jpg]afbeelding][/url]
maar we heten helemaal niet henkquote:
shadrak wordt steeds minder leukquote:op zaterdag 24 september 2005 19:38 schreef globalunderground het volgende:
zitten is moeilijk
[afbeelding]
links dus
dat shirt van partysquad is zooo vet. die moet ik ook maar kopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |