abonnement Unibet Coolblue
pi_32480280
als je echt ballen hebt doe je het in de badkamer met je rug naar de wastavels als de dames onder de douce staan, dan weten ze waar je aan toe bent.
je riskeert het wel genomineerd te worden maar als het uitgezonden wordt, ben ik ervan overtuigd dat nederland het waardeerd en je erinhoud.
Of je wordt uitgenodigd door de dames om elke dag even langs te komen.
March Of The Black Queen
Ik ben dyslectisch. dus niet zeuren over m'n spelling, en als je het dan niet kunt lezen dan typ ik wel wat harder.
pi_32481696
Gewoon kwakje tegen Chantal spuiten lijkt me. En Chantal is discreet, die zou zoiets nooit doorvertellen.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:57:08 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32481809
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:52 schreef BB5kijker het volgende:
Gewoon kwakje tegen Chantal spuiten lijkt me. En Chantal is discreet, die zou zoiets nooit doorvertellen.
Nathalie gaapt nogal veel, dus is ook een optie...
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:09:10 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32482113
quote:
als je echt ballen hebt doe je het in de badkamer [...]
je riskeert het wel genomineerd te worden
Je riskeert ook geDOMINEERD te worden.
Drie gasten die maanden geen sex hebben, dat kan niet goed gaan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32483107
volgens mij hielp linda roel gewoon in het bed
pi_32483693
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:
volgens mij hielp linda roel gewoon in het bed
daar weet Dido alles van
pi_32483884
We kunnen natuurlijk deze arme zielige jongens nadat ze het huis hebben verlaten uitnodigen op een privé party.
Eigenlijk is Talpa dat verplicht aan de kijkers.
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2005 @ 17:33:57 #58
128220 Peter6000
pi_32484119


cap van Foreverblue
pi_32484376
In de slaapkamer, been van Rob meenemen onder het bed, knietjes omhoog, been tussen je benen en pleur het kwakkie maar in z'n been. Hij heeft toch een sok om zijn stomp, merkt hij niks van. Enne, ik kan geen 3 maanden zonder, ik wordt er erg onrustig van.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:17:58 #60
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_32485342
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:52 schreef BB5kijker het volgende:
Gewoon kwakje tegen Chantal spuiten lijkt me. En Chantal is discreet, die zou zoiets nooit doorvertellen.
Krijgt Chantal toch nog haar zaaddonor...
  woensdag 23 november 2005 @ 11:23:22 #61
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32502849
Persoonlijk vind dat er altijd zo krampachtig over wordt gedaan... Het is een fabel dat je na een poaar weken moet klaarkomen om je zak te legen, overtollig zaad wordt door je lichaam opgenomen.. Dus dat je op knappen staat is gewoon psychisch.

Maar goed, iedereen in het huis is geil. Dat is een feit. En waarom er dan zo krampachtig over wordt gedaan snap ik niet... Niet dat iedereen maar open en blood moet lopen vingeren en rukken (alhoewel dit wel wat interesantere TV opbrengt), maar je kan toch gewoon de WC op badkamer gebruiken als je even je spanning kwijt moet? Iedereen die dan meteen loopt te ginnegappen van : "OHHHHH jij hebt zitten rukkuh, viespeuk!!!" is waarschijnlijk zelf no een puber die bang is om door z'n moeder betrapt te worden als hij ligt te voorhuid joggen... Je pist en schijt toch ook gewoon?

Vind dat iig een stuk frisser dan in bed... Als je nagaat hoe vaak die lakens gewassen worden... bahbah....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')