Jaaa,,, máár, bij haar is het wel héél erg, dat bedoeld hij!quote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
dikke ton slet??
praat in godsnaam is normaal over een vrouw!
vind dit echt niet kunnen
wil je later kinderen als je groot bent? grow up.... een vrouw zet uit als ze zwanger is.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:53 schreef nodisch18 het volgende:
Weer een nieuwe peuk voor die dikke-ton-slet...
Bolle mag toch wel?? Zo noemen ze haar in het huis ookquote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
dikke ton slet??
wil je later kinderen als je groot bent? grow up.... een vrouw zet uit als ze zwanger is.
Zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef b0ng het volgende:
dat is haar 4de peuk vandaag ofniet?
Dat is toch ook zo??quote:Op maandag 5 september 2005 17:56 schreef jalla het volgende:
joost en dido besrpeken de mannelijkheid van rob, alsof het 2 vrouwen zijn die over een man praten
Ben jij de zus?quote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
dikke ton slet??
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.quote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bolle mag toch wel?? Zo noemen ze haar in het huis ook![]()
Rob is de broer van Johan Cruijffquote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef jalla het volgende:
rob : dido zit nog steeds op het niveau van uuh dido![]()
Ben je zelf een "grote" vrouw?quote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.
Had naa rjou dezelfde rezctie geschreven en willen plaatsen,,,... daarna kwam foutmelding. Heb het er toen maa rbij laten zitten.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dat bolle ook niet,... dat doe je bij je eigen vrouw toch ook niet. Vind het respectloos en zou mijn vent onder zijn reet de deur uit kicken.
Had naa rjou dezelfde rezctie geschreven en willen plaatsen,,,... daarna kwam foutmelding. Heb het er toen maa rbij laten zitten.
Gelukkig welquote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef jalla het volgende:
vind rob af en toe werkelijk briljant in hoe hij dingen zegt, hij heeft echt humor, maar ben een van de weinige hier die dat vind
Nee ik ben geen zus van tanja... ben een iets oudere vrouwe en kijk een tikkeltje anders tegen zulke zaken aan dan de gemiddelde fokkerquote:Op maandag 5 september 2005 17:58 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ben jij de zus?
BTW het ging meer over het roken dan over haar dikke ton...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |