quote:Op maandag 5 september 2005 17:26 schreef BBscanner het volgende:
Roel noem nu eens namen!!! Zeg Lieske eens dat CHANTAL die bitch is die zo nep doet!
Ik denk dat ze beide geen spel spelen. Ik denk wel dat Lieske erg naar de jongens toetrekt omdat de vrouwen haar niet mogen. Daarbij is Roel gewoon een geschikte vent die makkelijk in de omgang is. Hij kan met iedereen wel goed, misschien Rob af en toe minder. Maar die was dan ook arm vroeger.quote:
Ik denk dat Lieske sowieso naar de mannen trekt en dat dáárom de vrouwen haar niet mogen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beide geen spel spelen. Ik denk wel dat Lieske erg naar de jongens toetrekt omdat de vrouwen haar niet mogen. Daarbij is Roel gewoon een geschikte vent die makkelijk in de omgang is. Hij kan met iedereen wel goed, misschien Rob af en toe minder. Maar die was dan ook arm vroeger.
Ik denk ook niet dat iedereen stemt. Kan me geen Linda voorstellen discussierend over marktwerking in de zorg bijv.quote:Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef milagro het volgende:
nou ik heb Rob en Joost toch ook wel politieke of andere uitgesproken meningen horen verkondigen.
Ik denk niet dat alle anderen het laten uit taktiek,maar gewoon omdat ze daar niet mee bezig zijn.
Linda, Nathalie Ralph in ieder geval niet, DIdo ook niet zo.
is dat de concurrentie en jaloezie waar je rekening mee moet houden?quote:Op maandag 5 september 2005 17:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske sowieso naar de mannen trekt en dat dáárom de vrouwen haar niet mogen.
Ze heeft dat ook buitenshuis, zegt ze.
Haar moeder zei ook dat ze altijd rond de jongens hangt.
Als je in een groep komt als vrouw "moet" je ook éérst de ander vrouwen voor je winnen en je dán pas op de mannen richten.
als aantrekkelijke vrouw in een grote groep wel ja.quote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is dat de concurrentie en jaloezie waar je rekening mee moet houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |