Dat bedoel ik juist! Wel haar mening er over gallen maar ze kent ze echt dus niet! Vies vuil Trailer Trash Mens!quote:Op maandag 5 september 2005 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee uiteraard zijn het haar vrienden/kenissen niet, want ze haat ze. Maar ze ziet die brallertjes wel door Groningen slingeren.
en Tanja zit in 'de lounge' te observeren en op te slaan, en te balen natuurlijkquote:
Was heel lief inderdaad. Had hij dat maar veel eerder gedaan!quote:Op maandag 5 september 2005 17:23 schreef BBscanner het volgende:
Echt een hele goeie actie dit van Roel!! Eindelijk steunt hij Lieske!
Dan hadden ze bij jou zeker het licht aan? Ik heb het niet gezienquote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lieske lag in dr blote tieten tegen roel aan, how obvious can it be
Als dát zo is dan ben ik écht heeeel blij dat ik geen vrouw ben.quote:Op maandag 5 september 2005 17:40 schreef milagro het volgende:
Tanja komt vannacht wel weer uit haar nest, als Chantal of die gasten er nog zitten, en als Lieske erin ligt...
dan word er denk ik wel wat gezegd als ze weer zo tekeer gaat.quote:Op maandag 5 september 2005 17:40 schreef milagro het volgende:
Tanja komt vannacht wel weer uit haar nest, als Chantal of die gasten er nog zitten, en als Lieske erin ligt...
Nee da's waar, je moet eerst jarenlang met die balletjes geneukt hebben om te kunnen beoordelen dat het percentage stierlijk vervelende arrogante nitwits nogal hoog is binnen het corps.quote:Op maandag 5 september 2005 17:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist! Wel haar mening er over gallen maar ze kent ze echt dus niet! Vies vuil Trailer Trash Mens!![]()
hoezo?quote:Op maandag 5 september 2005 17:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Als dát zo is dan ben ik écht heeeel blij dat ik geen vrouw ben.
Ik trok de conclusie dat Tanja dan zou gaan heksen over Lieske. En ik heb niet het idee dat jongens uit de nest komen om andere jongens af te zeiken.quote:
als Roel er zit wel.quote:Op maandag 5 september 2005 17:41 schreef b0ng het volgende:
[..]
dan word er denk ik wel wat gezegd als ze weer zo tekeer gaat.
hoop ik in ieder geval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |