Veel naar voren?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik zie er nog wel heil in ... veel naar voren gericht.. komt goed![]()
Precies, onbegrijpelijke opstelling.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef mitt het volgende:
Veel naar voren?
4 verdedigers en Cocu met de punt naar achter. Zo speel je tegen Brazilie, niet tegen Andorra.
Lucius loopt vaak naar voren toe..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Veel naar voren?
4 verdedigers en Cocu met de punt naar achter. Zo speel je tegen Brazilie, niet tegen Andorra.
Lucius is nou ook niet echt het technisch talent dat we daar voor nodig hebben, dan zie ik eerder de Cler wat aanvallends proberen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lucius loopt vaak naar voren toe..
Ach we zullen zien
Ik ga op de bank zitten voetbal kijken..
Louis had het ook allemaal anders gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de reclame; Het is logisch dattie Cocu heeft laten staan
Na de reclame; Dus de keuze voor Cocu is niet logisch
Tuurlijk Louis
Klopt maar ik hoop wel dat louis met AZ kampioen wordtquote:Op woensdag 7 september 2005 20:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Louis had het ook allemaal anders gedaan.
Louis ging dan ook niet naar het WK.
Tweede is goed genoeg voor zijn ego.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:20 schreef komrad het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoop wel dat louis met AZ kampioen wordt
Dan kunnen we countervoetbal spelen, zonder Makaayquote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef golfer het volgende:
Onbegrijpelijke defensief ingestelde opstelling tegen een land als Andorra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |