abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2005 @ 12:50:27 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_30350873
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Ireth het volgende:

[..]

Duizenden anoniemen op een voyeursite mogen gewoon kijken maar wij zijn kinderachtig omdat we ook willen kijken
en triest omdat we doormailen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 september 2005 @ 12:52:24 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30350948
Die duizenden op die voyeursite weten dan ook niet wie het is, lijkt me toch wat anders... Kan me zo voorstellen dat Bright, mocht hij het al van plan geweest zijn, zich nu zeker voorlopig even niet op een meet zou durven vertonen.

Ik vind eigenlijk ook wel dat het nu echt genoeg geweest is.
We hebben er allemaal ons lolletje over gehad, maar nu denk ik dat we er maar over op moeten houden.

Een klein gewetens-vogeltje fluisterde mij op de mail in dat het idd een heel klein beetje op pesten begint te lijken, iets wat je bij bijvoorbeeld je kinderen of jezelf ook nooit zou willen. 1-tje in het midden en een grote groep er lachend omheen... Is een ietwat overtrokken vergelijking maar ik vind eigenlijk wel dat er een kleine kern van waarheid in zit.
  woensdag 7 september 2005 @ 12:53:16 #203
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30350980
Vergeet hypocriet niet omdat jullie eerst er de mond vol van hadden hoe erg het wel niet moest zijn voor zijn vrouw.

Leuk dat de mods gewoon lekker meedoen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 7 september 2005 @ 12:55:43 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30351066
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:53 schreef Spindizzy het volgende:
Vergeet hypocriet niet omdat jullie eerst er de mond vol van hadden hoe erg het wel niet moest zijn voor zijn vrouw.

DE mods? Of sommige mods?
Sowieso zie ik Lois en ET hier niet mee doen, ik weet van mezelf wel dat ik niet helemaal schoon ben hierin, omdat ik er zeker in het begin ook hard om kon lachen. Een domme, maar in mijn ogen, grappige fout.

Of bedoelde je mijn laatste stukje hierboven? Want dat bedoelde ik dus niet rot en gewoon serieus.
  woensdag 7 september 2005 @ 12:57:46 #205
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30351127
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

DE mods? Of sommige mods?
Sommige mods. Schreef het verkeerd op.
  woensdag 7 september 2005 @ 12:58:30 #206
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30351149
Overigens ben ik ook van mening dat er zo panisch op reageren het alleen maar leuker maakt. Als Bright gewoon zou doen en zou vragen of we ervan genoten hebben waait het volgens mij veel sneller over. Het komt op mij nu over dat hij zich schaamt nu omtrent notabene voyeurfoto's! Dan leg je de nadruk er volgens mij juist veel meer op!

Gewoon selectief lezen, en doorposten as usual zou mijn advies aan Bright zijn, dit suddert nog even na, maar door het zelf te negeren is het wel veel sneller uitgesuddert lijkt mij...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2005 @ 12:59:57 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_30351197
Weet je wat het leuke was, zonder er om te vragen rollen de foto's in je mailbox Ook van nog een andere fokker btw
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 7 september 2005 @ 13:02:18 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30351264
Dat ben ik idd wel met je eens Ireth... Maar ook dat kennen we allemaal van 'pesten' hoe harder je er tegenin gaat hoe groter de lol.
Een 'Oeps, fouitje' met een eventuele of erbij en dan gewoon niet meer op ingaan was wrsch sneller gegaan.

Maar goed... gebeurd is gebeurd en als we over 25 jaar met z'n allen op het 50+-bankje zitten kunnen we zo lekker keuvelen over 'weet je nog, toen-en-toen'... en dan kan Bright er mss ook wel om mee lachen, maar ik kan me voorstellen dat hij er nu niet echt gelukkig mee is.
pi_30351272
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:57 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Sommige mods. Schreef het verkeerd op.
Mocht je mij bedoelen: ik heb nooit gezegd dat het "erg moest zijn voor zijn vrouw". Ik ben niet degene die ze open en bloot op het internet gezet heeft.
En zoals het volgens de policy niet mag zonder toestemming, heb ik ze niet hier neergezet.
Zoals al eerder gezegd: het was een lolletje en voor zover ik begrijp gaat het om een user die de mond nogal vol heeft van braafheid. Mwoa....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 7 september 2005 @ 13:03:42 #210
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30351298
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed... gebeurd is gebeurd en als we over 25 jaar met z'n allen op het 50+-bankje zitten kunnen we zo lekker keuvelen over 'weet je nog, toen-en-toen'... en dan kan Bright er mss ook wel om mee lachen, maar ik kan me voorstellen dat hij er nu niet echt gelukkig mee is.
Deeltje 75.928
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 7 september 2005 @ 13:05:05 #211
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30351348
Ben benieuwd of jullie het nog steeds zo grappig vinden als je kind over een paar jaar in een gekke bui wat rare foto's of een filmpje online zet dat heel internet overgaat
pi_30351415
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:05 schreef Spindizzy het volgende:
Ben benieuwd of jullie het nog steeds zo grappig vinden als je kind over een paar jaar in een gekke bui wat rare foto's of een filmpje online zet dat heel internet overgaat
Niet grappig, maar gewoon dom.... (en dan loop je het risico om ineens op een "onbetaalbaar"-site terecht te komen.)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2005 @ 13:08:23 #213
7074 moussy
kuttekop
pi_30351453
quote:
Dan hoop ik maar dat ze er dan nog voor betaald gaat worden, heeft het toch nog nut gehad
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 7 september 2005 @ 13:08:52 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30351474
quote:
Nee, natuurlijk niet. Maar dan zou ik wel met dat kind gaan praten en niet met degenen die er naar kijken of lol om hebben.
We weten toch allemaal hoe internet werkt.

En dan houden we het hier in OUD nog enigszinds fatsoenlijk vind ik hoor... in welk ander subforum had het allemaal nog net even een graadje erger geweest en waren die foto's ook nog eens gepost. Niet om dit nou allemaal goed te praten, maar zo dramatisch is het nou ook weer niet hoor.

Ze maken 'kinky' foto's. Door een foutje is die foto te zien en te linken aan Bright, er wordt nav daarvan doorgezocht, er wordt zelfs nog wat gevonden, that's all... Wie zijn billen brandt...

Als ik de een van de beschrijvingen hierboven goed lees gaat het zelfs nog o.a. om een foto die Bright zelf in Sexy en Gewaagd postte een hele tijd geleden...
Waar hebben we het nou helemaal over. Een volwassen stel dat sexy foto's maakt, ze op internet gooit en betrapt word...
pi_30352991
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Maar dan zou ik wel met dat kind gaan praten en niet met degenen die er naar kijken of lol om hebben.
We weten toch allemaal hoe internet werkt.

En dan houden we het hier in OUD nog enigszinds fatsoenlijk vind ik hoor... in welk ander subforum had het allemaal nog net even een graadje erger geweest en waren die foto's ook nog eens gepost. Niet om dit nou allemaal goed te praten, maar zo dramatisch is het nou ook weer niet hoor.

Ze maken 'kinky' foto's. Door een foutje is die foto te zien en te linken aan Bright, er wordt nav daarvan doorgezocht, er wordt zelfs nog wat gevonden, that's all... Wie zijn billen brandt...

Als ik de een van de beschrijvingen hierboven goed lees gaat het zelfs nog o.a. om een foto die Bright zelf in Sexy en Gewaagd postte een hele tijd geleden...
Waar hebben we het nou helemaal over. Een volwassen stel dat sexy foto's maakt, ze op internet gooit en betrapt word...
Die foto's zijn in een grijs verleden hier al eens op fok gepost. Toen waren de opmerkingen echt heel grof, overigens wist toen niemand volgens mij dat het ging om foto's van een fokker.

Veel later heeft Bright ooit eens een foto van z'n vrouw met dochtertje in het zwembad geplaatst waar ik 'de vrouw met de gele badjas' in herkende.

Dat soort dingen kunnen gebeuren, beter opletten dus als je zulke foto's online hebt staan...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 7 september 2005 @ 14:20:54 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_30353447
Ach, en er zijn meer fokkers (waaronder 1 moderator) die er niet voor schamen hun sexuele praktijken te laten zien, en waarom zouden ze, moeten ze zelf weten, is hun goed recht.
Ik denk als Bright er idd wat luchtiger over had gedaan er niks aan de hand was geweest.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 7 september 2005 @ 14:34:14 #217
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30353844
Als je echt zeker wilt weten dat die foto's prive blijven, zet je ze niet op internet, lijkt me.
Duidelijk is dat ze wel bedoeld waren om te bekijken, alleen niet door ons .
Moet Bright lekker helemaal zelf weten, maar dan ook niet piepen als het misgaat, vind ik.

En over pesten, zo ervaar ik het niet. Bright had ook gewoon kunnen reageren in plaats van in zijn wiek geschoten te zijn. Bovendien vond ik het behoorlijk mild allemaal, zeker in vergelijking met de commentaren in Babes en Hunks toendertijd.

Ik heb er smakelijk om gelachen, en nu weer over tot de orde van de dag.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 7 september 2005 @ 14:37:15 #218
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30353931
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:53 schreef Spindizzy het volgende:

IK vond het sneu voor zijn vrouw, inmiddels weet ik dat het niet anders kan of Mw.Bright moet ook weten dat die dingen online staan. Niets hypocriets aan dus.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_30382037
Hebben we het nu nog steeds over DE foto
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 8 september 2005 @ 11:44:37 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30382219
Nee... dat onderwerp is en blijft afgesloten.
Een geintje is leuk maar moet niet te lang doorgaan.
pi_30387045
ik heb me rotgezocht in mn comp, niets te vinden....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_30470686
Is het niet slim om het adres van Danyel weer weg te halen uit het kleine babietjes topic!
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:43:54 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30470736
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:42 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Is het niet slim om het adres van Danyel weer weg te halen uit het kleine babietjes topic!
Idd
hoewel het 'maar' het adres van 't verzorgingshuis is en niet z'n huisadres, toch maar ff weghalen idd.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30541028
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef moussy het volgende:

[..]

Dan hoop ik maar dat ze er dan nog voor betaald gaat worden, heeft het toch nog nut gehad
edit: laat maar

[ Bericht 3% gewijzigd door Spekkiemonster op 13-09-2005 14:39:28 (laat maar trouwens) ]
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:05:38 #225
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30543582
Een tijdje geleden was er een topic over foto's op een aparte/bewerkte manier af te (laten) drukken, zoals die 4 gekleurde portretten van Marilyn Monroe. Nu leek me dit een leuk idee voor mijn vaders veraardag, maar nu kan ik het topic niet meer vinden

Iemand enig idee wat er met dat topic is gebeurd??
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')