Bij mij heetten alle fotootjes 128, maar het waren alleen lieve kleine thumbjes van Elise.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, kheb zelfs de windows search losgelaten op alles wat vandaag nieuw is binnengekomen op mijn puut ( zoeken op *.* ) maar ik heb ze niet, mozilla slaat dus niets op.. (en dan te bedenken dat ik dmv F10 een screencap had kunnen maken, er staat hier nu continue een progje aan ivm BB screencaps!![]()
Om met Guus Kuijer (het boek Olle) te spreken. "Je weet dat meisjes een kutje hebben en jongens een piemel."quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik ook!! Alhoewel ik wel twijfel gezien de reacties van de mensen die ze wel gezien hebben!![]()
wat heeft Turkije ermee te maken?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Sorry, dames, maar als aandachtig toeschouwer kan ik melden dat een vakantie naar Turkije voor mij nooit meer hetzelfde zal zijn....
![]()
Je gaat zeker nooit meer op een trap zitten en houdt alle dames in bikini in de gaten?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Sorry, dames, maar als aandachtig toeschouwer kan ik melden dat een vakantie naar Turkije voor mij nooit meer hetzelfde zal zijn....
![]()
Nou en op een traptrede zou je ook nooit meer willen gaan zittenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
![]()
Degenen die ze allemaal heeft gezien, weet waar ik het over heb.quote:
dat werkt niet meer als de foto's niet meer online staanquote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Degenen die ze allemaal heeft gezien, weet waar ik het over heb.
Ze staan hoogstwaarschijnlijk ook gewoon in mijn temp-mapje, maar opslaan als... werkt ook wel, hoor![]()
wel als hij wel opslaan als heeft gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
dat werkt niet meer als de foto's niet meer online staan
Oja: @ Rottdog: je hebt mail! (zonder foto's)
Oja!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:15 schreef Troel het volgende:
[..]
wel als hij wel opslaan als heeft gedaan
* wakker geschud heeftquote:Op woensdag 7 september 2005 00:11 schreef beefcake het volgende:
Hey Five, schudt je vrouw eens wakker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |