Shame on me!quote:Op maandag 5 september 2005 14:48 schreef Bright het volgende:
Brighteyes, je mag helemaal geen TVPs plaatsen
Ik ben het alweer vergetenquote:Op maandag 5 september 2005 15:18 schreef Bright het volgende:
Bedankt hoor modjes!!![]()
'k zal me maar even niet laten 'zien' hier
In 154quote:Op maandag 5 september 2005 15:42 schreef Reese het volgende:
Zwangerschap en Geboorte, deel 143
Kan een modje even het nummer wijzigen van dit topic?![]()
Nee hoor, niet altijd. Die ping werkt alleen als er nét een nieuw relModtopic is geopendquote:Op maandag 5 september 2005 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh! Reese! Hoe doe je dat toch? Heb jij een speciale ping op topics die ik open?
Welke fotoquote:Op maandag 5 september 2005 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie is heel benieuwd naar DE foto
He maar Bright, heb je dit kleine incidentje ook aan je vrouw verteld?quote:Op maandag 5 september 2005 15:18 schreef Bright het volgende:
Bedankt hoor modjes!!![]()
'k zal me maar even niet laten 'zien' hier
tvp's???quote:
Bij mij ging ie de foto automatisch downloaden naar m'n desktop. Maar ik heb hem eerlijk gezegd gelijk de prullenbak in gemiktquote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef Sugar het volgende:
Niemand die foto opgeslagen? Sjezus....![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Snoopy dat is heel makkelijk terug te halen hoor![]()
Ik ben nog steeds aan het bijkomen en probeer het te verdringen... morgen het riagg maar bellenquote:Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef _evenstar_ het volgende:
tja d ebeelden branden op je netvlies zeer slechte tvp![]()
heb moussy niks gezien?
Wil je me dood hebben of zo?quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef Sugar het volgende:
Ja, jongens! Zo'n foto is nog heel makkelijk terug te vinden, hoor! Even jullie best doen!!!!
Mijn mailadres is bekend?![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef poemojn het volgende:
Misschien kunnen degenen die de foto zo graag willen zien beter hun fantasie de vrije loop laten?
Doe maar niet...quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Snoopy dat is heel makkelijk terug te halen hoor![]()
Hihi. Ben bang dat het toch niet zo snel vergeten wordquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:33 schreef moussy het volgende:
Ach, Bright, als je over een tijdje een doorstuurmail met onbetaalbaar of wat dan ook voor een tekst krijgt en je herkent de foto, dan weet je iig zeker dat het van een fok!ker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |