quote:Op maandag 5 september 2005 13:05 schreef Havoc het volgende:
Moge het bloed je in rap tempo via ebola aandoeningen je lichaam verlaten.
ben nog steeds hier hoorquote:Op maandag 5 september 2005 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
en mother-mother we gaan je missen
daar pas ik voorquote:Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef tonks het volgende:
IJsmeis is het ook via deze manier gelukt..
Paultjuhhh.zip anyone?
Rare smaak heb je tonks.quote:Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef tonks het volgende:
IJsmeis is het ook via deze manier gelukt..
Paultjuhhh.zip anyone?
Bier en tieten sturen naar ondergetekende en mijn stem gaat naar bovengetekende.quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef paultjuhhh het volgende:
thx voorstemmers, jullie worden rijkelijk gevuld met bier
[afbeelding]
Kut, vooral die avatar.quote:Op maandag 5 september 2005 15:53 schreef Koewam het volgende:
Ja. En hoe zouden jullie Koewam als mod vinden?
quote:
Ging snel hier, maar waarom doen ze (als ze het niet aankunnen) er geen 2 modjes bij?quote:Op maandag 5 september 2005 16:48 schreef Parvus het volgende:
wtf gaat mother-mother nou alweer weg? whehe
Omdat die achterlijke kutusers zoals TS het de mods moeilijk maken, als het niet direct is, dan is het wel indirect.quote:Op maandag 5 september 2005 16:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ging snel hier, maar waarom doen ze (als ze het niet aankunnen) er geen 2 modjes bij?
volgens mij spoor je nu echt niet meerquote:
* King_of_cubes stemt voorquote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Dat riekt naar omkoperij, Do3r4k!quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Ach man, ga verloven.quote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar aan de andere kant: alles beter dan Dirkh
Ach gutquote:Op maandag 5 september 2005 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat die achterlijke kutusers zoals TS het de mods moeilijk maken, als het niet direct is, dan is het wel indirect.
Maar verder wel een goed idee.
Oh ik wil jou ook wel helpen hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:52 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom juist ONZ, en geen ander forum?
Ik denk niet dat je aan TF kunt tippen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh ik wil jou ook wel helpen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |