In juni? is het al zeker dat er een concert komt dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
zit al bij de premiere van het toneelstuk van Jeroen Krabbe....
Ach ja we gaan wel kaartjes scoren als hij komt in juni.... Eens kijken of ik dan een interview met hem kan doen of zo
Ik ga vast voor de deur liggen in een slaapzak, zodat ik zeker kaartjes heb!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:13 schreef superhaagie het volgende:
[..]
In juni? is het al zeker dat er een concert komt dan?
Dat zou wel kick zijn
Dat is gaafquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:46 schreef linebear het volgende:
ze sturen me als troost wel een recensie exemplaar van de cddus dat is ook wel weer mooi
Je weet het nooit. Dat is binnen een paar uur zeker uitverkocht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef linebear het volgende:
echt wel... maar dat moet wel lukken met 3 concerten...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:24 schreef Toeps het volgende:
Ik ga vnaaf!Gewonnen bij 538 op het plein.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef CherryLips het volgende:
yup, ik heb kaartjes voor HMH.
Dank je, maar het is wel een beetje een dooie mus, want ze hadden Paradiso beloofd, en iedereen die bij t-mobile had gewonnen krijgt nu kaartjes voor de HMHquote:
Bedankt, nu weet ik het..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:42 schreef linebear het volgende:
dat dooie mus gevoel heb ik ook....
Heineken Music Hall is in Amsterdam- Zuidoost
Waar niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef linebear het volgende:
volgens mij is het zondag niet uitverkocht....
In de Heineken Music Hall kun je zondag live kijken naar het concert dat Robbie op dat moment in Berlijn geeft.quote:
ja ok, dat snap ik dat dat niet uitverkocht is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de Heineken Music Hall kun je zondag live kijken naar het concert dat Robbie op dat moment in Berlijn geeft.
kloptquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef linebear het volgende:
dat laatste nummer is niet te downloaden
Deze bijvoorbeeld: linkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:26 schreef linebear het volgende:
mag ik alle mensjes die vanavond gaan een plezante avond wensen. Zij die er niet in mogen zullen lekker op de bank gaan zitten met een goed boek of zo....
ik hou je wel op de hoogte via het BNN forumquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef CherryLips het volgende:
ik ben een beetje verdrietig enzo
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef CherryLips het volgende:
ik ben een beetje verdrietig enzo
Meet the stars en Bag full of silly staan niet op het album.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef partyyboyy het volgende:
Er zijn trouwens weer 4 nieuwe nummers te downloaden van het album.
Het gaat om live-opnamen tijdens het concert in parijs.
http://robbiewilliamspage.web-log.nl/
En:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:52 schreef partyyboyy het volgende:
Robbie Williams-fans boos op T-Mobile
dan meld je je toch gewoon even aan..quote:
Vertel....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan meld je je toch gewoon even aan..
er komt zo nog een verhaal van iemand en dat moet geloof ik wel spectaculair zijn....
ik wacht ook nog steeds op het verhaal....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |