In juni? is het al zeker dat er een concert komt dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
zit al bij de premiere van het toneelstuk van Jeroen Krabbe....
Ach ja we gaan wel kaartjes scoren als hij komt in juni.... Eens kijken of ik dan een interview met hem kan doen of zo
Ik ga vast voor de deur liggen in een slaapzak, zodat ik zeker kaartjes heb!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:13 schreef superhaagie het volgende:
[..]
In juni? is het al zeker dat er een concert komt dan?
Dat zou wel kick zijn
Dat is gaafquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:46 schreef linebear het volgende:
ze sturen me als troost wel een recensie exemplaar van de cddus dat is ook wel weer mooi
Je weet het nooit. Dat is binnen een paar uur zeker uitverkocht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef linebear het volgende:
echt wel... maar dat moet wel lukken met 3 concerten...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:24 schreef Toeps het volgende:
Ik ga vnaaf!Gewonnen bij 538 op het plein.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef CherryLips het volgende:
yup, ik heb kaartjes voor HMH.
Dank je, maar het is wel een beetje een dooie mus, want ze hadden Paradiso beloofd, en iedereen die bij t-mobile had gewonnen krijgt nu kaartjes voor de HMHquote:
Bedankt, nu weet ik het..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:42 schreef linebear het volgende:
dat dooie mus gevoel heb ik ook....
Heineken Music Hall is in Amsterdam- Zuidoost
Waar niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef linebear het volgende:
volgens mij is het zondag niet uitverkocht....
In de Heineken Music Hall kun je zondag live kijken naar het concert dat Robbie op dat moment in Berlijn geeft.quote:
ja ok, dat snap ik dat dat niet uitverkocht is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de Heineken Music Hall kun je zondag live kijken naar het concert dat Robbie op dat moment in Berlijn geeft.
kloptquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef linebear het volgende:
dat laatste nummer is niet te downloaden
Deze bijvoorbeeld: linkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:26 schreef linebear het volgende:
mag ik alle mensjes die vanavond gaan een plezante avond wensen. Zij die er niet in mogen zullen lekker op de bank gaan zitten met een goed boek of zo....
ik hou je wel op de hoogte via het BNN forumquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef CherryLips het volgende:
ik ben een beetje verdrietig enzo
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef CherryLips het volgende:
ik ben een beetje verdrietig enzo
Meet the stars en Bag full of silly staan niet op het album.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef partyyboyy het volgende:
Er zijn trouwens weer 4 nieuwe nummers te downloaden van het album.
Het gaat om live-opnamen tijdens het concert in parijs.
http://robbiewilliamspage.web-log.nl/
En:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:52 schreef partyyboyy het volgende:
Robbie Williams-fans boos op T-Mobile
dan meld je je toch gewoon even aan..quote:
Vertel....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan meld je je toch gewoon even aan..
er komt zo nog een verhaal van iemand en dat moet geloof ik wel spectaculair zijn....
ik wacht ook nog steeds op het verhaal....quote:
hij heeft een interview gedaan en 2 nummers gezongen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Belachelijk dat het concert in Paradiso niet gewoon wordt uitgezonden, krijgen we volgende week zeker een half minuutje te zien...
waarom is dat belachelijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Belachelijk dat het concert in Paradiso niet gewoon wordt uitgezonden, krijgen we volgende week zeker een half minuutje te zien...
Omdat Robbie van ons allemaal is, niet alleen van die 1500 "fans", waarvan de helft bekende nederlanders en mensen uit de platenbranche warenquote:
ilona-scuderia for presidentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat Robbie van ons allemaal is, niet alleen van die 1500 "fans", waarvan de helft bekende nederlanders en mensen uit de platenbranche waren
Het is gewoon niet eerlijk!![]()
De Robbie is van ons allemaal!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat Robbie van ons allemaal is,
Dom! weer kaarten minder voor de rest!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Yay, alle T Mobile gedupeerden krijgen kaartjes voor een concert op de volgende tour!
Hopelijk een beetje leuke kaarten
Die 400 kaarten gaan echt uitmaken als er 120.000 oid in de verkoop gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dom! weer kaarten minder voor de rest!
Wat zijn die geruchten dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:50 schreef PV het volgende:
(als de geruchten waar zijn)
3 keer de ArenA, begin juni 2006quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zijn die geruchten dan?
3 keer de Kuip?
Daar is dan ook gelijk alles mee gezegdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:02 schreef linebear het volgende:
vandaag gaat ie het bekend maken hoorde ik....
Arena zou wel lekker zijn... qua bereikbaarheid
Behalve toen Kelly aan het zingen was..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:20 schreef linebear het volgende:
vorige concert van hem in Arena was best te pruimen qua geluid en zo...
Ook wanneer de kaartverkoop is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:02 schreef linebear het volgende:
vandaag gaat ie het bekend maken hoorde ik....
Arena zou wel lekker zijn... qua bereikbaarheid
al wel in november zijn..quote:
zeker vet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
al wel in november zijn..
geruchten gaan dat concerten 1,4 en 5 juni zijn
En hoe kom jij aan die geruchten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef linebear het volgende:
die geruchten zijn zeker hardnekkig.....
bron?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:01 schreef Vicky het volgende:
internet...
ik weet dat het GJ is, maar offie ook hier zit weet ik niet. Hij zit wel op het BNN forum...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef linebear het volgende:
waar blijven de verhalen van Crazy Punk..... was hij degene met dat casettebandje
Was jij dat?! Je wordt genoemd in de krant man!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was het met dat bandje..
Tik morgen wel even een groot verslag
Bron: Telegraaf.quote:BERLIJN - "Ik ben zó enorm beroemd, waarom zouden jullie anders met zovelen hier zijn", zei zanger Robbie Williams tegen de honderden aanwezige journalisten vrijdag in Berlijn. Van over de hele wereld was de pers naar de Duitse stad gekomen om de zanger aan de tand te voelen over zijn nieuwe album Intensive Care die op 24 oktober in de winkels ligt.
Robbie Williams.
Op zondag gaat de zanger in het Velodrom in Berlijn de nummers van zijn nieuwe cd zingen. Dit concert wordt rechtstreeks uitgezonden in diverse zalen in Europa, waaronder de Heineken Music Hall in Amsterdam.
De naam van de cd heeft volgens Williams vele redenen. " Eigenlijk wil ik nooit zeggen waarom ik de cd zo heb genoemd, dat mag iedereen zelf interpreteren." De zanger wilde vrijdag toch wel een tipje van de sluier lichten. "Dit album heeft me twee jaar gekost, met nummers schrijven en opnemen. Ik ben er intenser mee bezig geweest dan met voorgaande platen, vandaar de intensieve zorg."
Op de plaat is duidelijk Williams' heimwee naar de muziek van de jaren tachtig te horen. "In die tijd is er veel muziek gemaakt waar ik een speciaal gevoel bij heb. Sommige nummers kunnen echt mijn hart breken. Ik hoop dat mensen dat gevoel ook bij mijn muziek hebben over vijftien jaar."
Intensive Care is in totaal de achtste cd van de Brit sinds hij uit de jongensgroep Take That stapte. Het album is nog niet de perfecte plaat volgens Williams. "Daar streef ik natuurlijk wel naar en ik heb het gevoel dat ik er nu heel dicht bij ben."
De Brit geniet ervan om popster te zijn. "Ik ben momenteel echt gelukkig, er gebeuren allemaal leuke dingen in mijn leven waar ik erg van geniet." Williams weerspreekt de verhalen dat hij graag wil doorbreken in de Verenigde Staten, waar hij momenteel ook woont. "In totaal heb ik twee maanden promotie gedaan in de VS de afgelopen jaren. Dat is echt heel weinig, ter vergelijking: in Frankrijk heb ik meer promotie gedaan. Het boeit me niet zo."
Het onderwerp liefde kwam ook veel aan bod, maar Williams liet niets los over zijn liefdesleven. Zo zou hij volgens de geruchten een vriendin hebben in Los Angeles en een rijke dame aan de haak hebben geslagen in Frankrijk. " Kom vanavond maar naar mijn hotelkamer, dan vertel ik je er alles over", zei hij tegen een journaliste.
Williams was deze week ook nog gelinkt aan de Nederlandse zwemster Inge de Bruijn. Hij leerde haar afgelopen dinsdag kennen tijdens de opnames van de show van Paul de Leeuw. Tijdens zijn concert een dag later in Paradiso in Amsterdam riep hij nog: "Inge waarom heb je me niet teruggebeld?" Inmiddels zou er wel contact zijn geweest tussen de twee, maar toen aan hem werd gevraagd hoe het met Inge gaat, glimlachte hij slechts mysterieus.
Jezus! Ik schrik 'r haast van. Acht cd's. Naar mijn gevoel is ie nog maar pas solo gegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:50 schreef Toeps het volgende:
De áchtste CD?!
Nee, jij niet, iedereen. Straks gaat ie nog echt daten met haar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat kan ik aan doen dat Inge in de telegraaf staat![]()
denk ik niet hoor.. ze is veel te loslippig...quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, jij niet, iedereen. Straks gaat ie nog echt daten met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |