abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30348283
quote:
op woensdag 7 september 2005 10:42 schreef mgerben het volgende:
heb ik je gekwest, nadine?

gevoel is te verklaren maar loopt niet aan de leiband van de ratio.

maar daarmee wil ik niet zeggen dat je in een relatie geen respect voor elkaar hoeft te hebben.
als een vriend van jou de woorden in de mond neemt die jouw vriend tegen jou zegt, blijf je dan vrienden?
no worry's, je hebt me absoluut niet gekwetst! ik ben juist blij met oprechte en zinnige opmerkingen, en je hebt gelijk. nou is het zeker niet zo dat mijn vriendje mij de hele dag de grond in loopt te boren; hij probeert mij over te halen om 'aan mezelf te werken' omdat hij er zélf zo van is opgeknapt (vindt hij zelf; ik denk daar genuanceerder over.) tegelijkertijd is het wel duidelijk dat ik, zoals ik nú ben, niet voldoe aan zijn hooggestemde verwachtingen. het kán beter. in eerste instantie was ik méér dan goed genoeg voor hem, tot de therapeute om de hoek kwam kijken - toen begon hij te twijfelen aan mijn levensstijl & -visie.

ik geef de therapeute de schuld, maar misschien is dat onterecht.

pi_30348547
quote:
op woensdag 7 september 2005 10:46 schreef ripley het volgende:

en ik vind het egwoon storend hoe jullie het nodig vinden om de andere vrouwen in het leven van je lustobject menen te moeten denigreren. nadine noemt ze "madame" en de snuifdoos en jij had ook zo'n heerlijke koosnaam. en nadine doet er nog een schepje boven op door haar vriend te omschrijven als "de navel". heel neerbuigend naar die mensen, terwijl ze zelf te bang is om uit een bestaande relatie te stappen omdat ze niet alleen wil zijn en geilt op een bezette man op wiens kinderen ze hoort te passen. als je dat hier post kun je bepaalde reacties verwachten natuurlijk.
lustobject? lústobject? nee, dan schat je me toch verkeerd in. ik vind 'madame' best aardig om te zien, en 'snuifdoos' is zelfs een (citaat) 'stunning beauty', maar lust komt er niet aan te pas.

'de navel' is een ander verhaal, daar speelt lust een grote rol. ik begin zelfs te vrezen dat lust de énige rol is die er nog tussen ons speelt.

je moet het proberen te zien als 'dichterlijke vrijheid', ik heb die namen (helaas) niet eens zelf bedacht... ze zijn me gratis & voor niets in de schoot geworpen.
pi_30348551
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef nadine26 het volgende:

[..]

no worry's, je hebt me absoluut niet gekwetst! ik ben juist blij met oprechte en zinnige opmerkingen, en je hebt gelijk. nou is het zeker niet zo dat mijn vriendje mij de hele dag de grond in loopt te boren; hij probeert mij over te halen om 'aan mezelf te werken' omdat hij er zélf zo van is opgeknapt (vindt hij zelf; ik denk daar genuanceerder over.) tegelijkertijd is het wel duidelijk dat ik, zoals ik nú ben, niet voldoe aan zijn hooggestemde verwachtingen. het kán beter. in eerste instantie was ik méér dan goed genoeg voor hem, tot de therapeute om de hoek kwam kijken - toen begon hij te twijfelen aan mijn levensstijl & -visie.

twijfel je zelf dan niet aan je eigen levensstijl & visie? zo niet, is een therapeutje misschien zo'n gek idee nog niet hoor.
Big dick.
pi_30349090
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:36 schreef nadine26 het volgende:

[..]

lustobject? lústobject? nee, dan schat je me toch verkeerd in. ik vind 'madame' best aardig om te zien, en 'snuifdoos' is zelfs een (citaat) 'stunning beauty', maar lust komt er niet aan te pas.

'de navel' is een ander verhaal, daar speelt lust een grote rol. ik begin zelfs te vrezen dat lust de énige rol is die er nog tussen ons speelt.

je moet het proberen te zien als 'dichterlijke vrijheid', ik heb die namen (helaas) niet eens zelf bedacht... ze zijn me gratis & voor niets in de schoot geworpen.
ik bedoeld at die meneer in hun leven jouw lustobject is, lieverd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30350073
quote:

[..]
... hij probeert mij over te halen om 'aan mezelf te werken' omdat hij er zélf zo van is opgeknapt
ik was eens aanwezig bij een discussie tussen een zeer intelligente zeer christelijke gelovige (en wetenschapper) en een atheïst; deze laatste was van mening dat de eerste niet tegelijk kon geloven in de bijbel én in de wetenschap; hij verdedigde zijn standpunt met zoveel vuur dat ik mij ter plekke realiseerde dat de drang om te bekeren niet is voorbehouden aan christenen...
gelovigen in andere geloven, zeker de onlangs bekeerden, kunnen een zendingsdrang tentoon spreiden die aan het evangelische grenst.
grappig.
quote:
tegelijkertijd is het wel duidelijk dat ik, zoals ik nú ben, niet voldoe aan zijn hooggestemde verwachtingen. het kán beter. in eerste instantie was ik méér dan goed genoeg voor hem, tot de therapeute om de hoek kwam kijken - toen begon hij te twijfelen aan mijn levensstijl & -visie.

natuurlijk is dat onterecht. de therapeute heeft slechts beperkte macht hierin.
is het volgende een juiste beschrijving van de situatie?
jouw vriend is ontevreden met hoe jij nu bent.
jij voldoet niet aan zijn ideaalbeeld.
hij wil jou graag veranderd zien in iemand die voldoet aan dat ideaalbeeld.

misschien moet je vriend nog wat waarheid leren inzake de mate waarin je andere mensen kunt vormen naar je eigen inzichten

[ Bericht 3% gewijzigd door mgerben op 07-09-2005 12:30:17 ]
  woensdag 7 september 2005 @ 12:51:38 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30350915
quote:
op woensdag 7 september 2005 10:46 schreef ripley het volgende:

[..]

nee hoor, ik kan je nu eenmaal alleen beoordelen aan de hand van de posts die je hier neerzet. dat is hoe een forum werkt

en ik vind het egwoon storend hoe jullie het nodig vinden om de andere vrouwen in het leven van je lustobject menen te moeten denigreren. nadine noemt ze "madame" en de snuifdoos en jij had ook zo'n heerlijke koosnaam. en nadine doet er nog een schepje boven op door haar vriend te omschrijven als "de navel". heel neerbuigend naar die mensen, terwijl ze zelf te bang is om uit een bestaande relatie te stappen omdat ze niet alleen wil zijn en geilt op een bezette man op wiens kinderen ze hoort te passen. als je dat hier post kun je bepaalde reacties verwachten natuurlijk.

maar goed, soms zijn bepaalde dingen niet leuk om te horen, is het niet?
maar, geef nou toe, het is toch veel leuker en meer entertaining om dingen wat smeuiiger te omschrijven...je kan mij niet wijsmaken dat jij een liefdesrivale nooit allerlei "geuzennamen" hebt toebedeeld in gedachten, en of je dat nu op een forum pleurt of niet niet....je doet er niemand kwaad mee en het lucht behoorlijk op

daarbij is het voor de onschuldige omstander (wiens aandacht je toch op een bepaalde manier probeert te trekken, anders post je hier in 1e instantie al niet) een stuk vermakelijker om te lezen over "het zwakzinnige schaapje met een ontstopper op de plek waar bij normale mensen de mond zit" dan "het leuke meisje met de blauwe haarspeld"

gets ripley, doe toch niet zo braaf, als het aan jou ligt worden er straks dus alleen nog maar mierzoete poezie-album posts geplaats, met respect voor al wat leeft..kumbayaaaahh...

* spontaan zelfgemaakte maandverbandjes begint te macramee-en
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30351243
quote:
op woensdag 7 september 2005 12:51 schreef vivi het volgende:
je kan mij niet wijsmaken dat jij een liefdesrivale nooit allerlei "geuzennamen" hebt toebedeeld in gedachten

gets ripley, doe toch niet zo braaf, als het aan jou ligt worden er straks dus alleen nog maar mierzoete poezie-album posts geplaats, met respect voor al wat leeft..kumbayaaaahh...
ik heb eigenlijk nooit liefdesrivales, want ik ga nooit voor bezette mannen of iemand vind mij leuk en mij alleen of niet

en je kan je als dramaqueen in een fit gooien en kumbaja spelend thuis zitten, maar goed, daartussen zit nog een heel groot gebied hoor
  woensdag 7 september 2005 @ 13:11:31 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30351572
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:01 schreef ripley het volgende:

[..]

ik heb eigenlijk nooit liefdesrivales, want ik ga nooit voor bezette mannen of iemand vind mij leuk en mij alleen of niet

en je kan je als dramaqueen in een fit gooien en kumbaja spelend thuis zitten, maar goed, daartussen zit nog een heel groot gebied hoor
djeez, hoe krijg je dat voor elkaar dan...?

dus je bent nooit jaloers, hebt nooit om aandacht hoeven strijden...er is nooit iemand geweest die je vriendje onder je neus probeerde te versieren etc? jij werd dus altijd verliefd op onbezette mannen zonder bindingsangst die meteen op het 1e gezicht wisten : "ja ripley jij bent het en geen ander "

die niet toevallig net een moeilijke relatie achter de rug hadden, met een ex die ms nog terug wil, of een vage randscharrel die niet van opgeven weet...

good for you hoor.. maar dan doe ik toch iets fout blijkbaar maar dat was al evident natuurlijk..
  woensdag 7 september 2005 @ 13:17:21 #184
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30351754
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef vivi het volgende:

[..]

jij werd dus altijd verliefd op onbezette mannen zonder bindingsangst die meteen op het 1e gezicht wisten : "ja ripley jij bent het en geen ander "

die niet toevallig net een moeilijke relatie achter de rug hadden, met een ex die ms nog terug wil, of een vage randscharrel die niet van opgeven weet...

good for you hoor.. maar dan doe ik toch iets fout blijkbaar maar dat was al evident natuurlijk..
uhhh, geef eens een voorbeeld van een vrouw die gelijk wil dat een man voor haar kiest..
ben ze nog niet tegengekomen. dan krijg je gelijk te horen dat alles te snel gaat.

of kom ik steeds de verkeerde vrouwen tegen
  woensdag 7 september 2005 @ 13:18:20 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30351788
behoorlijk saai idd
pi_30351881
quote:

[..]

dus je bent nooit jaloers, hebt nooit om aandacht hoeven strijden...er is nooit iemand geweest die je vriendje onder je neus probeerde te versieren etc? jij werd dus altijd verliefd op onbezette mannen zonder bindingsangst die meteen op het 1e gezicht wisten : "ja ripley jij bent het en geen ander "

ik heb natuurlijk nooit gezegd dat ik nie jaloers ben, ik ben namelijk retejaloers. ik heb ook zo mijn makkes uiteraard. als mijn vriend met een ander praat ben ik al jaloers

maar ik ga inderdaad niet voor bezette mannen - die vallen voor mij in het hokje off limits. en de andere gevallen die je noemt heb ik eigenlijk nooit meegemaakt, misschien omdat ik lastige gevallen gewoon snel afkap.

voor een leuke scharrel ga ikw el met iemand die niet van die complicaties geeft. en voor een relatie wil ik alleen iemand die mij ook echt leuk vindt.
pi_30351935
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:17 schreef jeeweetje het volgende:

[..]

uhhh, geef eens een voorbeeld van een vrouw die gelijk wil dat een man voor haar kiest..
ben ze nog niet tegengekomen. dan krijg je gelijk te horen dat alles te snel gaat.

of kom ik steeds de verkeerde vrouwen tegen
ligt aan wat ik voor de man voel.

als ik hem niet leuk genoeg vind, vind ik het misschien eng. maar mijn huidige vriendje was snel duidelijk en ik ook en dat beviel prima. je hoeft niet gelijk te zeggen dat je wil trouwen of zo, maar het was wel prettig om te weten dat de ander mij net zo leuk vond en niet met anderen wilde kutten. wat er dan uiteindelijk uitkomt zie je vanzelf wel
pi_30352020
quote:

[..]

t scheelt natuurlijk al als je elkaar gewoon aardig vindt, en op basis daarvan best een poging wilt ondernemen er iets van te maken samen.
maar daarvoor moet je iemand wel leren kennen en een beginstadium aangaan wat iets langer duurt dan 2 weken
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_30354971
quote:

[..]

nou gezien je verhaal kan ik best wel begrijpen dat het misschien wel aan jouw ligt! misschine moet je eens mee naar dezelfde therapeute, wie weet leer je er nog wat van!
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  woensdag 7 september 2005 @ 17:11:31 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30358544
zou ts al leuke designer afdankertjes in de wacht hebben gesleept bij de tombola?

ms kan ze een oud kledingstuk van de cowboyhoed bemachtigen en achtergebleven huidschilfers gebruiken voor een voodoopoppetje om een lust-spell over hem uit te spreken

*nieuwsgierig is*
pi_30360425
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:34 schreef nadine26 het volgende:

[..]

gerben, je raakt een gevoelige snaar. het leven zou er heel anders uitzien als alle meisjes en vrouwen op deze wereld zo verstandig waren om verliefd te worden op ongecompliceerde, frisgeboende jongemannen die net zoveel liefde & respect voor hen zouden voelen als voor hun lieve moedertje.

echter... gek genoeg... en om de één of andere reden... hebben de meeste meisjes op deze wereld de neiging om uitgerekend te vallen op die ene arrogante, licht-autistische en complexe avonturier van wie ze bij voorbaat al weten dat hij slecht nieuws is, maar kennelijk heeft dat slechte nieuws een onweerstaanbare aantrekkingskracht op hen...

dát is het mysterie.
lees het volgende boek eens:

anne krentz - dangerous men and adventurous women - romance writers on the appeal of the romance.

zul je er meer van snappen. maargoed uit je reacties te lezen ben je of een lekker wijf of een droomster.
pi_30360612
quote:
op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef dady het volgende:

maargoed uit je reacties te lezen ben je of een lekker wijf of een droomster.
dat kan natuurlijk prima samengaan

helaas denk ik eerder dat ts een verwend nest is die denkt dat ze alles weet maar ondertussen geen idee heeft waar ze met haar eigen leven naartoe wil.
Big dick.
pi_30360793
quote:
op woensdag 7 september 2005 18:17 schreef hassiebassie het volgende:

[..]

dat kan natuurlijk prima samengaan

helaas denk ik eerder dat ts een verwend nest is die denkt dat ze alles weet maar ondertussen geen idee heeft waar ze met haar eigen leven naartoe wil.
ach, dat geldt voor 99% van de lekkere wijven tegenwoordig
pi_30360933
quote:
op woensdag 7 september 2005 18:23 schreef kamagurka het volgende:

[..]

ach, dat geldt voor 99% van de lekkere wijven tegenwoordig
nou en, als ze maar lekker zijn
Big dick.
pi_30361064
nadine zul je niet eens snel opschieten met een man zoeken trouwens, je bent al bijna 30. dan hoeven we je niet meer.
pi_30361313
quote:
op woensdag 7 september 2005 18:29 schreef hassiebassie het volgende:

[..]

nou en, als ze maar lekker zijn
ach, tijdens het pompen hoef je niet op dat verschrikkelijke kutkarakter te letten... daarna snel weg, zoals de mannen uit het verhaal van ts
pi_30372480
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:19 schreef nadine26 het volgende:

[..]

deze zin betekent:
a) ik had geen therapie nodig omdat ik een hele toffe gozer ben.
b) ik had wel therapie nodig, maar de therapeute was niet helemaal tof.
c) ik moest van mijn moeder in therapie, vraag me niet waarom.
een aangepaste antwoord c ja. het is niet leuk als je het echt nodig hebt madame..

de groeten
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30376558
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:

[..]

eerlijk?
omdat ik nog nooit alleen ben geweest. in de zin van: geen vriendje.
je durft niet alleen de boze buitenwereld in te stappen. zou ik persoonlijk nogal als een afknapper ervaren, zo'n instelling. zeker omdat je jezelf te kort doet door in een slechte relatie te blijven i.p.v. even daadkrachtig (en eigenlijk ook niet meer dan logisch) een knoop door te hakken en 'alleen' verder te gaan.
net zoals die gevangen die twee weken voor hun vrijlating zelfmoord plegen omdat ze bang zijn niet met hun vrijheid om te kunnen gaan
je moet wel op je bek durven gaan, anders kom je dus echt helemaal nergens.

die dialoog met je new-age vriendje ook.... schrijf er nog een paar pagina's bij en je hebt een prachtig toneelscript.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:40:10 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30383513
quote:
op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef dady het volgende:
nadine zul je niet eens snel opschieten met een man zoeken trouwens, je bent al bijna 30. dan hoeven we je niet meer.
pardon, ik ben bijna 31 en de frisgeboende manspersonen staan in de rij hoor

niet dat ik die wil natuurlijk
pi_30383824
quote:
op donderdag 8 september 2005 01:41 schreef cruoninga het volgende:

[..]

die dialoog met je new-age vriendje ook.... schrijf er nog een paar pagina's bij en je hebt een prachtig toneelscript.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')