wat?? bijna 31?? zo oud?quote:op donderdag 8 september 2005 12:40 schreef vivi het volgende:
[..]
pardon, ik ben bijna 31 en de frisgeboende manspersonen staan in de rij hoor![]()
niet dat ik die wil natuurlijk![]()
ik heb het over de topmannen. niet de mannen die hun hele leven geen vriendin hebben gehad, en nu de eerste beste vrouw die er redelijk uit zien willen huwen.quote:op donderdag 8 september 2005 12:40 schreef vivi het volgende:
[..]
pardon, ik ben bijna 31 en de frisgeboende manspersonen staan in de rij hoor![]()
niet dat ik die wil natuurlijk![]()
hahaha, eerder 28quote:op donderdag 8 september 2005 14:03 schreef vivi het volgende:
ja! oud he! maar ik zie er uit als 29 hoor! echt waar!![]()
whehehe...de topmannen zijn nu pas op hun hoogtepunt..juist te kneusjes settelen meteen met de eerste de beste die langskomt.. jij hebt er geen kaas van gegetenquote:op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef dady het volgende:
[..]
ik heb het over de topmannen. niet de mannen die hun hele leven geen vriendin hebben gehad, en nu de eerste beste vrouw die er redelijk uit zien willen huwen.
de topmannen zijn boven de 30....toch?quote:op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef vivi het volgende:
[..]
whehehe...de topmannen zijn nu pas op hun hoogtepunt..juist te kneusjes settelen meteen met de eerste de beste die langskomt.. jij hebt er geen kaas van gegeten
dat is evident.quote:op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef jeeweetje het volgende:
[..]
de topmannen zijn boven de 30....toch?![]()
het wachten is op de uitkomst van de tombola en anders morgen. de laatste kans, voordat snuifdoos weer terug is om onze mooie in korte jeans met gaten lopende oppas van onze gigolo af te houden.quote:op donderdag 8 september 2005 15:30 schreef copycat het volgende:
zullen we hier on topic blijven?
vivi, nogmaals: je hebt je eigen topic. verstier deze svp niet.
dat maakt het geheel ook zooo geloofwaardig ...quote:op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef babbelzz het volgende:
nadine.... offtopic... waanzinnig mooie schrijfstijl heb je!
is dat zo positief dan bij haar?quote:op vrijdag 9 september 2005 09:15 schreef jeeweetje het volgende:
je bent heerlijk impulsief.
topic is ts haar liefdesleven.quote:op zaterdag 10 september 2005 08:51 schreef #ANONIEM het volgende:
en dit is helemaal niet mooi geschreven.
een heel verhaal alsof ze haar hele dag als een mooi boek wil beschrijven... maar wat voor aanvullende waarde heeft 90% van die tekst voor dit topic? tekst is mooi geschreven op een forum als het duidelijk en toch kort is, als ik mooi geschreven wil hebben en lang ga ik wel naar de bibliotheek.
ik vind het helemaal niet gemakkelijk lezen omdat ik wel door heb dat het in 4 regels samengevat kan worden wat zij nu in een grote lap tekst zegt... dat leest toch wel wat minder prettig voor mij.
ps: misschien dat er dus de volgende keer ook rekening mee gehouden kan worden dat dit een discussieforum is, geen bibliotheeksarchief.
hij zegt in elk geval nooit 'muts'.quote:op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef kamagurka het volgende:
en waarom is deze oudere jongere met een midlife probleem, die zijn babysitter en passant ook nog wel even wil vastpalen een held...![]()
hij kijkt wel link uit, is zijn kans op een lekkere gratis beurt meteen verkekenquote:op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef nadine26 het volgende:
[..]
hij zegt in elk geval nooit 'muts'.
dat vind ik op zichzelf al een buitengewoon goede reden!
daar denkt mijn zus heel anders over.quote:op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef nightwulf het volgende:
jeetje nadine, wat heb je nou te verliezen??/
je bent toch geen onschuldig 17 jarig pubermeisje?
duik lekker met die cowboy tussen de lakens, zal je goed doen!
alleen niet denken dat het de man voor het leven zal worden
live life to the max!![]()
![]()
doe es!!!quote:misschien moet ik gewoon drie maanden op vakantie naar bali
idioot om niet te willen worden zoals de dame's die je een paar zinnen naar boven beschrijft in al hun burgelijke bekrompenheid? misschien heeft je zielzoekende vriendje in zoverre gelijk dat 's werelds grootste illusie inderdaad niet het belangrijkste is dat er bestaat.quote:maar áls je ooit wilt trouwen, en alleen idioten en wanhopigen willen dat niet,
mag ik mee naar bali?quote:op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef milagro het volgende:
misschien moet ik gewoon drie maanden op vakantie naar bali
doe es!!!
all of the above.quote:op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef jeeweetje het volgende:
professionele hulp, omdat je vriendje dat ook heeft en nu geen belangstelling meer voor jou heeft?
omdat je je lichamelijk aangetrokken voelt tot een aantrekkelijke man?
omdat je niet goed slaapt?
voor een familiedrama?
of omdat dit verhaal te ingewikkeld wordt?
waneer heeft dit heugelijke (...) feit zich voltrokken?quote:op zondag 11 september 2005 12:43 schreef nadine26 het volgende:
met m'n verliefdheid ook: we hebben gezoend.
eén keer.
heel kort.
maar lang genoeg om te kunnen constateren dat hij goed kan zoenen.
jaaaa... veel leuker! die uitwijding komt eraan, ik heb alleen nu geen tijd omdat ik alweer moet racen (ga naar straatfeest met de kinderen, suikerspinnen eten & spelletjes doen); hopelijk vanavond of anders morgen ben ik weer vrij.quote:op zondag 11 september 2005 12:48 schreef copycat het volgende:
leukere uitwijding volgens mij dan die tombola tuthola.
heeft-ie al achter de bank gezocht?quote:op zaterdag 10 september 2005 15:51 schreef nadine26 het volgende:
het gedoe met mijn vriendje dat aan 'soul searching' doet (zo noemt hij het sinds een paar dagen);
quote:ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, dus ik zei: 'nee, maar ik denk dat we onze relatie zakelijk moeten houden.'
quote:en toen: ' ik ga vijf keer per week spinnen, natuurlijk kun je een keer mee.'
totdat het voldoet aan jouw ideaalbeeld? of misschien aan andere ideaalbeelden... goh, handig zeg, dat je leven zo inschikkelijk is.quote:ik zal proberen mijn leven te beteren - in meerdere opzichten!
en terecht! terwijl je vriend zich druk orienteert op levenswaarden die téllen sta jij nog als de eerste de beste puber te bekken met een ontrouwe narcist wiens krullen en poen je het ledige hoofd op hol brengen. als je de benaming 'vriendin' waard wilt zijn zou je je vriend op zijn minst het respect moeten betonen dit verhaal eens aan hem voor te leggen voordat je hem nog meer belazert. dat je naief bezig bent -je vliegt de laan uit zodra krullebol je een knipoog teveel geeft- is je eigen zaak, maar het feit dat je je vriend niet begrijpt is geen excuus om hem maar te bedonderen.quote:op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef nadine26 het volgende:
[..] tegelijkertijd is het wel duidelijk dat ik, zoals ik nú ben, niet voldoe aan zijn hooggestemde verwachtingen. het kán beter. in eerste instantie was ik méér dan goed genoeg voor hem, tot de therapeute om de hoek kwam kijken - toen begon hij te twijfelen aan mijn levensstijl & -visie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |