abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30287387
quote:
op maandag 5 september 2005 10:41 schreef nadine26 het volgende:
leuke vader bij wie ik oppas...

dag allemaal, leuk weekend gehad?

het feestje afgelopen vrijdag was een verschrikking; het was een tuinfeestje (jeu de boules & pastis & keiharde franse discomuziek) en er heerste die avond een krankzinnige muggenplaag. in de loop van de avond zwol eerst mijn wang op als een kievitsei, daarna mijn wenkbrauw en tenslotte mijn lip. resultaat: ik zag eruit alsof ik direct na mijn facelift het verband eraf had gerukt om de vrienden van 'madame' de stuipen op het lijf te jagen.
en niet alleen haar vrienden, want ook haar ex-man kwam nog even langs. aaargh! hij is nog steeds geweldig, hij droeg een witte broek en een felgroen t-shirt en een cowboyhoed, en het viel me op dat behalve de muggen ook alle aanwezige vrouwen om hem heen zwermden. we hebben geen woord gewisseld. wel keek hij een paar keer naar me, en hij glimlachte, maar ik kon die lach niet plaatsen - ik sluit niet uit dat hij me niet herkende met mijn opgeblazen 'na de operatie'- look. god, wat voelde ik me ellendig.
oke nu heb ik de 2e alinia ook gelezen en nu ga ik echt niet meer lezen want ik heb het gevoel dat ik doodga van het lachen serieus dit is toch gewoon te stom voor woorden zoals jij alles zegt en ervaart enzo !!!! whahaaahahaha

sorry maar ik zie dit nu als amusement in plaats van dat ik er nog serieus antwoord op ga geven, wat denk je wel niet zeg
pi_30287445
whahahahahaaaahahahahhahahahhaha tering jantje
  maandag 5 september 2005 @ 14:16:29 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30287462
nu weten we het wel #ANONIEM!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30287553
nu heb ik ook nog een paar reacties gelezen, die zijn niet eens zo grappig ofzo, gewoon normaal maar dit is wel een tvp want dit is gewoon te stom voor woorden

oppas werkt bij man van ex-vrouw waar ze werkt en ook bij exvrouw zelf en vermoet complot. man blijkt een meisje te hebben ergens maar meid in kwestie wil concurreren en proberen te 'vissen' naar de reden van scheiding e.d. en op een feest is ze gestoken door muggen en krijgt iedereen een kutverhaal te horen over haar vreselijke hoofd die bestoken is door muggen waardoor ze hem niet meer durft te benaderen van mijn part ben ik kinderachtig e.d. maar jij slaat echt alles met je verhalen en gedrag.
pi_30287598
en ja dit is een bash en ban me maar voor een tijd want bij dit soort meiden dringt het toch nooit door. alleen op de harde manier ook al zal ze pas over een paar jaar terugkijken en dan zien wat ze verkeerd heeft gedaan, succes ermee en ik zie wel of ik een ban krijg hiervoor of niet.
pi_30287628
quote:
op maandag 5 september 2005 13:49 schreef nadine26 het volgende:

[..]

of het uit gaat, hangt van een paar dingen af. hij (vriendje) heeft het in z'n hoofd gehaald om in psychotherapie te gaan - is geen land meer mee te bezeilen, sindsdien, en geen akker meer mee te ploegen. (alles ligt nu opeens aan mij. heel gek.)

en dat 'pakken wat hij pakken kan'... dat geloof ik niet. of ik wil het niet geloven, dat kan ook. maar als ik jouw advies opvolg, loop ik het risico dat ik straks zélf in psychotherapie moet...
deel 2 van deze soap??

maar goed, ik denk dat hij inderdaad pakt wat hij pakken kan. de vrouw is een tijdje het huis uit en meneer heeft behoefte. zo werkt dat gewoon voor veel mannen en zoals jij zijn verleden beschrijft lijkt hij niet iemand die zich in kan houden. er hangen niet voor niets zoveel vrouwen om hem heen.

ik denk ook niet dat je je te veel illusies in je hoofd moet halen. hij gaat echt niet alles opgeven voor jou. goeie kans dat 'ie je na een wilde avond in de speelweide met een slap excuus de deur uit zet. ben jij je baan kwijt en hou je er een kutgevoel aan over. maar ook als hij zijn vriendin eruit zou schoppen; ik zou niet willen meewerken aan een nieuwe scheiding. niet uit medelijden voor die vent (of snuifdoos), maar voor die kinderen.

maar dat zijn mijn principes dan.
pi_30287641
ik trek me vanaf nu trouwens terug uit het topic.
  maandag 5 september 2005 @ 14:24:16 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30287677
we strooien niet zo snel met bans...
maar zoals ik al zei: je hebt je punt inmiddels wel duidelijk gemaakt, leen.
als het verhaal van ts je zo irriteert, kun je er natuurlijk ook voor kiezen dit topic links te laten liggen: jij blij, zij blij, wij blij .
pi_30287723
quote:
op maandag 5 september 2005 13:49 schreef nadine26 het volgende:

[..]

of het uit gaat, hangt van een paar dingen af. hij (vriendje) heeft het in z'n hoofd gehaald om in psychotherapie te gaan - is geen land meer mee te bezeilen, sindsdien, en geen akker meer mee te ploegen. (alles ligt nu opeens aan mij. heel gek.)

en dat 'pakken wat hij pakken kan'... dat geloof ik niet. of ik wil het niet geloven, dat kan ook. maar als ik jouw advies opvolg, loop ik het risico dat ik straks zélf in psychotherapie moet...
therapie omdat je gewoon een geile avond met een oudere kerel meemaakt? maak er niet zo'n probleem van zeg, gewoon een paar mooie avontuurtjes meemaken en verder ook niet over zeuren. dan behoudt je je baan ook en heb je daarnaast ook nog plezier. hij blij, jij blij...
pi_30287744
quote:
op maandag 5 september 2005 14:24 schreef copycat het volgende:
we strooien niet zo snel met bans...
maar zoals ik al zei: je hebt je punt inmiddels wel duidelijk gemaakt, leen.
als het verhaal van ts je zo irriteert, kun je er natuurlijk ook voor kiezen dit topic links te laten liggen: jij blij, zij blij, wij blij .
ja dat weet ik maar ik kan er gewoon echt zo slecht over als ik meiden zie waarbij ik het gevoel heb dat 'het toch niet gaat werken' maar dat ze het zelf niet zien. misschien zit ik er ook wel naast, straks heeft ze wel een goede relatie met die man, maar zoals ik het zie is er gewoon teveel gekloot omheen terwijl zij in pareltjes en goudvlokjes over hem blijft praten en daar kan ik niet zo goed tegen.
  maandag 5 september 2005 @ 14:29:00 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30287813
ik denk dat het merendeel hier jouw gevoel deelt dat dit niet gaat werken .
pi_30287901
quote:
op maandag 5 september 2005 14:29 schreef copycat het volgende:
ik denk dat het merendeel hier jouw gevoel deelt dat dit niet gaat werken .
ik denk iedereen
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

waarom zou het niet gaan 'werken'?
leen?
bekkema?
nou... waarom? (oh nee, jij kwam hier niet meer).

ja, het is ernstig op de zaken vooruit lopen, en ik weet eigenlijk niet eens precies wát er al dan niet zou moeten/kunnen gaan 'werken', maar een béétje romantiek... nou... ja, daar geloof ik eigenlijk wel in.

maar ik geef ook eerlijk toe, leen, speciaal voor jou, dat ik op dit moment enigszins zwak in mijn schoenen sta, en ik kan me goed voorstellen dat jij (samen met het 'merendeel') denkt dat ik ze zie vliegen. ik zou minder zwak in mijn schoenen staan als mijn vriendje ophield met die psychotherapie. ik zeg: psychotherapie maakt meer kapot dan je lief is. het maakt vooral de liefde kapot. het is funest voor de liefde. de hond in de pot.
  maandag 5 september 2005 @ 14:45:14 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30288232
deel 2

zeg leen bekkema, verzuurde fles azijn, ga lekker een topic openen over diepzeepunnikken oid en laat ons genieten van deze "chick-lit"

moet wel zeggen dat de cowboy-hoed enigzins afbreuk doet aan mijn mental image van "god's gift to women"....maar goed

leuk btw die franse levenswijsheden... * noteert
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30288249
quote:
op maandag 5 september 2005 14:44 schreef nadine26 het volgende:

toch snap ik het niet.

leen?
bekkema?

ja, het is ernstig op de zaken vooruit lopen, en ik weet eigenlijk niet eens precies wát er al dan niet zou moeten/kunnen gaan 'werken', maar een béétje romantiek... nou... ja, daar geloof ik eigenlijk wel in.

maar ik geef ook eerlijk toe, leen, speciaal voor jou, dat ik op dit moment enigszins zwak in mijn schoenen sta, en ik kan me goed voorstellen dat jij (samen met het 'merendeel') denkt dat ik ze zie vliegen. ik zou minder zwak in mijn schoenen staan als mijn vriendje ophield met die psychotherapie. ik zeg: psychotherapie maakt meer kapot dan je lief is. het maakt vooral de liefde kapot. het is funest voor de liefde. de hond in de pot.
er zijn genoeg redenen te noemen waarom het niet zou werken. misschien kan jij beter aangeven waarom jij denkt dat het wél gaat werken?
  maandag 5 september 2005 @ 14:46:40 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30288261
quote:

toch snap ik het niet.

leen?
bekkema?

ik vind je heel normaal hoor
pi_30288264
quote:
ik zou minder zwak in mijn schoenen staan als mijn vriendje ophield met die psychotherapie. ik zeg: psychotherapie maakt meer kapot dan je lief is. het maakt vooral de liefde kapot. het is funest voor de liefde. de hond in de pot.
wat een kul, zeg..

waarom zit je vriendje in psychotherapie eigenlijk?
en waarom ga je eigenlijk niet bij hem (je vriendje dus) weg?
  maandag 5 september 2005 @ 14:50:23 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30288369
quote:
...ik zeg: psychotherapie maakt meer kapot dan je lief is. het maakt vooral de liefde kapot. het is funest voor de liefde. de hond in de pot.
mee eens, liefde hoort irrationeel en onverklaarbaar en mysterieus en passioneel te zijn, niet droog-geanalyseerd en uitgeplozen. zo on-geil
pi_30288397
quote:
op maandag 5 september 2005 14:45 schreef vivi het volgende:
deel 2

moet wel zeggen dat de cowboy-hoed enigzins afbreuk doet aan mijn mental image van "god's gift to women"....maar goed

ja, dat snap ik! maar het was een tuinfeest met een thema (dat had 'madame' mij volgens zichzelf duidelijk gezegd, toch was het me ontgaan) en het thema was st. tropez. nou kom ik daar niet vaak, in st. tropez, maar gezien het aantal cowboyhoeden op het feestje mogen we aannemen dat de cowboyhoed daar bij het dagelijks tenue hoort.

(het stond hem goed, trouwens).
(sorry, leen!)
(ik kan het zwijmelen niet laten!)
  maandag 5 september 2005 @ 14:52:39 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30288445
quote:
op maandag 5 september 2005 14:51 schreef nadine26 het volgende:

[..]

ja, dat snap ik! maar het was een tuinfeest met een thema (dat had 'madame' mij volgens zichzelf duidelijk gezegd, toch was het me ontgaan) en het thema was st. tropez. nou kom ik daar niet vaak, in st. tropez, maar gezien het aantal cowboyhoeden op het feestje mogen we aannemen dat de cowboyhoed daar bij het dagelijks tenue hoort.

(het stond hem goed, trouwens).
(sorry, leen!)
(ik kan het zwijmelen niet laten!)
in dat kader had je natuurlijk wel heel goed je daisy duke-shorts aan kunnen trekken
wat een hypocrisie !
pi_30288489
quote:
op maandag 5 september 2005 14:46 schreef wolkje het volgende:

[..]

"dat is privé." (citaat)
ik weet het dus niet precies.
  maandag 5 september 2005 @ 14:54:28 #47
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30288505
quote:
op maandag 5 september 2005 14:46 schreef wolkje het volgende:

[..]

wat een kul, zeg..

en waarom ga je eigenlijk niet bij hem (je vriendje dus) weg?
ja, je hebt een vaag vriendje.. (je eigen woorden) nadat hij is begonnen met therapie kun je niets meer met hem. je bent niet verliefd op hem.. hij is wel het hele weekend bij je, klinkt als, vanwege de goeie oude tijd. waar ligt nu precies het knelpunt. zijn je superromantische ideeen ontstaan door je huidige vriendje?? soort van overspronggedrag?
  maandag 5 september 2005 @ 14:55:36 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30288543
the plot thickens.....
pi_30288564
rebound boy van tig jaar ouder + kids
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
op maandag 5 september 2005 14:54 schreef nadine26 het volgende:

[..]

"dat is privé." (citaat)
ik weet het dus niet precies.

gaan jullie nog maar kort met elkaar dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')