en de clue is??quote:op maandag 5 september 2005 11:18 schreef klossie het volgende:
he ok, deel 2... wel nieuwe info voor mij dat jij (nog) een vriendje hebt... ik deel 1 las ik dacht ik dat je hem wilde verzinnen tegenover die oppasvader om de spanning af te laten nemen dus ik dacht huh? maar ok, zal het wel verkeerd begrepen hebben.
wat ik wel goed begrijp is dat je tot over je oren bent, been there done that, ik herken alles...
dat heeft copycat al gedaan!quote:op maandag 5 september 2005 11:16 schreef het.ismij het volgende:
pff,.. kan het frans even vertaald worden?
he is een tikje roestig hier,..
geen stress,.. k moest ook ff de rest lezen dus nog niet gezien.quote:
fransenquote:ze zei trouwens nog iets, die vriendin - over stof tot nadenken gesproken (soort algemene wijsheid):
"on peut agir sur les hommes - par leurs passions, qui sont leurs faiblesses."
vrije vertaling, uit de losse pols: je kunt mannen bespelen/manipuleren (agir = handelen, in dit geval meer: macht hebben over) middels hun passies, want die passies zijn hun zwaktes." dit is een belabberde vertaling, geef ik onmiddellijk toe, maar ik vond het wel een interessante opmerking. zeker uit háár mond, want deze vrouw (begin 40) is al 2 x gescheiden en heeft alle hoop op een goede relatie laten varen. kennelijk is ze er zelf niet in geslaagd die theorie in praktijk te brengen...
daarna melde ze dat ze daadwerkelijk een vriendje had, alleen dat het niet zo heel veel voorstelde.quote:op maandag 5 september 2005 11:18 schreef klossie het volgende:
he ok, deel 2... wel nieuwe info voor mij dat jij (nog) een vriendje hebt... ik deel 1 las ik dacht ik dat je hem wilde verzinnen tegenover die oppasvader om de spanning af te laten nemen dus ik dacht huh? maar ok, zal het wel verkeerd begrepen hebben.
wat ik wel goed begrijp is dat je tot over je oren bent, been there done that, ik herken alles...
nou, zeg dat!quote:op maandag 5 september 2005 11:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
geen stress,.. k moest ook ff de rest lezen dus nog niet gezien.
[..]
fransen![]()
dat is het probleem. de kern. ik weet het niet. ik heb begrepen dat zijn vriendin volgend weekend(tijdelijk) terugkomt, dus dat versimpelt de zaak. tenminste, in zo verre dat hij in háár aanwezigheid heel neutraal op mij reageert. en ik op hem, uiteraard. dat geeft mij dan in elk geval de tijd om een poging te doen hem uit mijn hoofd te zetten... hoop ik...quote:op maandag 5 september 2005 11:30 schreef quara het volgende:
[..]
ts: ga je nu toch door om die man te krijgen? of althans een poging wagen? aangezien ik denk dat het bij deze man zinloos is omdat er nog hordes andere achter hem aanlopen. als je hem dan hebt denk ik niet dat je het heel fijn zult vinden dat er veel dames achter hem aanlopen, aangezien je ook weet dat hij je zo zou kunnen dumpen voor een ander...
en dan reist bij mij de vraag: welke bn'er was dat dan?quote:op maandag 5 september 2005 11:36 schreef nadine26 het volgende:
[..]
nou, zeg dat!
er waren trouwens ook een paar bekende nederlanders, waarvan één gekleed in een spierwitte korte broek met een roze poloshirt (zo'n volgzaam type dat zich door zijn vrouw laat aankleden). hij kwam op een bepaald moment even naar de baby kijken, en toen zei hij - out of the blue - : "ik heb nog nooit zoveel lelijke wijven bij elkaar gezien."
geestig, uit zijn mond.
ik heb maar geïnteresseerd geknikt, met mijn 'na de operatie'-gezicht, en ik dacht: 'nee, maar jij ziet er fantastisch uit!' wat is dat toch met die veertig-plus mannen die denken dat het voor hen niet belangrijk is om een beetje strak & afgetraind voor de dag te komen?! (hierbij merk ik op dat er één man was, toevallig met een cowboyhoed, die níet was uitgezakt/opgebrand/afgeserveerd).
precies, wat een hoop gezeur om niets. jij hebt een vriendje wat toch uit gaat, dus aan jouw kant geen belemmering. hij aan de andere kant pakt toch wat hij pakken kan, dus als jij het niet bent, is het de volgende oppas wel. dan kun je net zo goed even gebruik maken van je situatie en er ook lol mee beleven.quote:op maandag 5 september 2005 12:00 schreef klossie het volgende:
of je gooit alles in de strijd en maakt er één fantastische wilde nacht van, heb je dat ook gehad en misschien ben je er dan wel klaar mee... of het valt tegen en het wordt niet eens een wilde nacht....
of het uit gaat, hangt van een paar dingen af. hij (vriendje) heeft het in z'n hoofd gehaald om in psychotherapie te gaan - is geen land meer mee te bezeilen, sindsdien, en geen akker meer mee te ploegen. (alles ligt nu opeens aan mij. heel gek.)quote:op maandag 5 september 2005 13:36 schreef broodbeleg het volgende:
[..]
jij hebt een vriendje wat toch uit gaat, dus aan jouw kant geen belemmering. hij aan de andere kant pakt toch wat hij pakken kan, dus als jij het niet bent, is het de volgende oppas wel.
ik heb geen rechtsbijstandsverzekering!quote:op maandag 5 september 2005 11:57 schreef roa het volgende:
[..]
en dan reist bij mij de vraag: welke bn'er was dat dan?
je leidt wel een interessant leven...quote:op maandag 5 september 2005 13:49 schreef nadine26 het volgende:
[..]
of het uit gaat, hangt van een paar dingen af. hij (vriendje) heeft het in z'n hoofd gehaald om in psychotherapie te gaan - is geen land meer mee te bezeilen, sindsdien, en geen akker meer mee te ploegen. (alles ligt nu opeens aan mij. heel gek.)
en dat 'pakken wat hij pakken kan'... dat geloof ik niet. of ik wil het niet geloven, dat kan ook. maar als ik jouw advies opvolg, loop ik het risico dat ik straks zélf in psychotherapie moet...
ik heb niet verder gelezen dan dit.quote:op maandag 5 september 2005 10:41 schreef nadine26 het volgende:
leuke vader bij wie ik oppas...
dag allemaal, leuk weekend gehad?
het feestje afgelopen vrijdag was een verschrikking; het was een tuinfeestje (jeu de boules & pastis & keiharde franse discomuziek) en er heerste die avond een krankzinnige muggenplaag. in de loop van de avond zwol eerst mijn wang op als een kievitsei, daarna mijn wenkbrauw en tenslotte mijn lip. resultaat: ik zag eruit alsof ik direct na mijn facelift het verband eraf had gerukt om de vrienden van 'madame' de stuipen op het lijf te jagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |