Loting is vanaf 20.30. Dus je kan gewoon kijkenquote:Op zondag 4 december 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht eerst dat ik de 9e ADV had, blijkt de 16e te zijn. Foutje met plannen. Nu ja, dan maar op teletekst kijken bij thuiskomst.
Pot tweequote:Pot één: Duitsland, Brazilië, Italië, Frankrijk, Argentinië, Spanje, Mexico, Engeland.
Pot twee: Nederland, VS, Tsjechië, Kroatië, Zuid-Korea, Japan, Paraguay.
Pot drie:: Ecuador, Zwitserland, Tunesië, Saudi Arabië, Polen, Iran, Costa Rica, Portugal.
Pot vier: Oekraïne, Servië & Montenegro, Ivoorkust, Australië, Ghana, Trinidad & Tobago, Togo, Angola.
Ik heb liever Duitsland, Frankrijk of Spanje. En T&T graag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:50 schreef Falco het volgende:
Dat Nederland maar bij Mexico ingedeeld mag worden!
Het enigste positieve eraanquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:38 schreef Dos37 het volgende:
Kunnen we tenminste niet Tsjechië loten.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:55 schreef Xevor het volgende:
Dit zijn de potten alle andere potten zijn bs:
Pot 1: Duitsland, Brazilië, Italië, Frankrijk, Argentinië, Spanje, Mexico en Engeland.
Pot 2: Australië, Angola, Ghana, Ivoorkust, Togo, Tunesië, Ecuador en Paraguay.
Pot 3: Kroatië, Tsjechië, Nederland, Polen, Portugal, Zweden, Zwitserland en Oekraïne.
Pot 4: Iran, Japan, Saudi-Arabië, Zuid-Korea, Costa Rica, Trinidad & Tobago en Verenigde Staten.
Pot X: Servië & Montenegro.
Precies wat ik ongeveer 4/5 maanden geleden voorspelde. Het enige wat ik vergat was de speciale pot voor SM. (Overigens had ik mijn voorspelling niet op FOK gepost. )
Die lijst klopt niet helemaal. Nederland kan niet in een poule komen met Portugal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:43 schreef 2Drix het volgende:
De plaatsinglijst
[..]
Pot twee![]()
Brazilie Nederland Portugal Oekraine![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
In het slechtste geval kom je naar mijn mening, in deze poule:
Brazilië
Nederland
Ivoorkust
Servië & Montenegro
Zelfs dan moet je door kunnen naar de volgende ronde.
Hmm, ik zie Ivoorkust eigenlijk wel als gevaarlijke outsider.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:18 schreef Frutsel het volgende:
ik schat Paraquay en Tunesie hoger in dan Ivoorkust...
Als titelkandidaat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hmm, ik zie Ivoorkust eigenlijk wel als gevaarlijke outsider.
Ik zou gaan voor Mexico, Togo en T&T.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Doe maar: Duitsland of Engeland, Saudi-Arabië en Trinidad & Tobago
Ik snap ook niet precies wat de FIFA nou wilt met Serviëquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Zie ik het nu verkeerd, of is Servië&Montenegro sowieso genept ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |