Dwight Yorkequote:Op woensdag 16 november 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Aussiebannertip voor Quasar: Mark Bresciano
T&T: Stern John
Die keeper is natuurlijk de held van T&T. Wat een mooie belangrijkeredding op 't eind!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Die is vele malen minder belangrijk!
Hislop was gepasseerd, er stond ene Kelvin Jack.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij is ie gewoon spits, met John samen. De doelpuntenmaker van vandaag speelt op het 4e niveau in Engeland.
Russell Latapy is ook een topper. Keeper is Shaka toch?
Ja, ik dacht dat spreekt meer tot de verbeelding dan het aantal vierkante km's aan oppervlakte. De grootte van het land vond ik wel een aardige toevoeging, zeker bij bovenstaande extreme voorbeelden.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:04 schreef Dos37 het volgende:
Wat is dat tussen inwoners en wk deelname's
edit:
Volgens mij heb ik het door 8x zo klein als Nederland, 192x zo groot als nederland
Ik heb ze in de OP gezet.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb de Australië en T&T gemaakt, met een vernieuwing er doorheen.Ik zal de overige banners ook geleidelijk aanpassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zit geen overloop meer in, de kleuren zijn daardoor frisser. Verder heb een witte balk onderaan geplaatst voor wat info. In het oranje zie je onder het FOKlogo de huidige ranking van het land en de kledingsponsor.
Ja, wel hoevaak, niet in welk jaar. Dat zul je dan even in de OP moeten opzoeken.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef Ixnay het volgende:
Oppervlakte wil weinig zeggen over de kwaliteit van het team, aantal inwoners wel.
Ik vind alleen van de oude banners de achtergrond mooier.
Ga je bij de oud-wereldkampioenen ook erbij zetten hoevaak en in welk jaar ze het gewonnen hebben? Past dat er nog wel bij, (bij Brazilië)?
dank je.quote:
geile bannertjes Quasarquote:Op woensdag 16 november 2005 20:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb de Australië en T&T gemaakt, met een vernieuwing er doorheen.Ik zal de overige banners ook geleidelijk aanpassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zit geen overloop meer in, de kleuren zijn daardoor frisser. Verder heb een witte balk onderaan geplaatst voor wat info. In het oranje zie je onder het FOKlogo de huidige ranking van het land en de kledingsponsor.
Niet echt verrassend. Alleen Zwitserland had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:16 schreef DeTolk het volgende:
Tsjechie, Zwitserland en Spanje ook geplaatst.
wat heeeerlijk dom lullnquote:Op woensdag 16 november 2005 13:51 schreef Dos37 het volgende:
Australie kan ook worden toegevoegd
en omdat spanje al bijna zeker is van deelname zal Nederland geen Groepshoofd zijn bij de loting.
Als je de rest van de post leest dan kom je dit tegen:quote:Op woensdag 16 november 2005 23:05 schreef BVO het volgende:
Hoe kom je in godsnaam bij Oekraïne op plek 9, die ik weet niet hoe lang geen WK gespeeld hebben?
VS zit ook in pot 2 denk ik.
Info man, heerlijk. Ik zuig het op als een spons.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:25 schreef Nashje het volgende:
Ook niet echt heel moeilijk he Vaduz.
Ik vind die nieuwe banners veel te druk.
Knap dat ze dat al weten aangezien de seeds pas officieel op 6 december bekend gemaakt worden (3 dagen voor de loting). Dan wordt ook duidelijk welke procedure ze gaan volgen. Een zelfde als in 2002, dan kan je een scenario krijgen zoals ik een paar posts terug heb neergegooid of een heel ander systeem gebaseerd op de FIFA-ranking wat heel gunstig zou zijn voor Nederland.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:21 schreef 9christensen het volgende:
Portugal in pot 3 zeiden ze op studio sport.
Ja leuk, weer met warme en koude ballen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:35 schreef PirE het volgende:
We zullen het allemaal wel zien. Die hele loting vind ik soms leuker dan het toernooi zelf. De CL-loting is ook altijd erg leuk om te volgen.
echt complimenten voor die banners in de OP, Q_d_D !!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Info man, heerlijk. Ik zuig het op als een spons.
Staan erbij in de OP.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De 3 Europese ploegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |