Vermoedelijk een pot met groepshoofden en de rest naar continent verdeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:53 schreef ZIOPPA het volgende:
Weet iemand iets over hoe de loting werkt op 9 December? Neem aan dat ze weer met 4 potten gaan werken, maar worden deze gebaseerd op afgelopen WK's of op de FIFA wereldranglijst?
Ze staan intussen in de OP.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit weekend geplaatste landen nog eens met banners op een rijtje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paraguay en Ecuador krijgen morgen een banner. Servie Montenegro en Frankrijk of Zwitserland kunnen zich aanstaande woensdag plaatsen.
Dankje. Niet alleen uit clubliefde maar hij is redelijk succesvol in zijn nationale team. Overigens gebruik ik ook Barreto voor Paraguay zoals ik graag spelers uit de NL competitie haal. Ik weet echter niet wie ik voor Equador moet gebruiken. Snelle tip?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Heb je nou Amoah bij Ghana gedaan?
Ze zijn wel erg mooi overigens.
Ohja natuurlijk. Die heb ik over het hoofd gezien. Bedankt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:52 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Agustin Delgado?
Ook geregeld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De overige geplaatste landen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als een moderator deze erbij zou kunnen plaatsen in de OP, graag.
Is nog niks over bekend geloof ik. op de Fifa Site anders niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:47 schreef BVO het volgende:
Al iets bekend over een mogelijke kokerindeling voor de loting??
Dit had ik al eens gepost in een inmiddels gesloten topic. Er lijkt dus nog niet echt iets vast te staan.quote:England will play their final World Cup qualifier against Poland on Wednesday not knowing if the result will affect their seeding in next year’s finals.
Poland sit two points clear of England at the top of the group and with both sides already through, the result may be meaningless.
But no decision has yet been made over whether final group positions will affect seedings.
"It will be decided at the Fifa executive committee meeting on 6 December in Leipzig, where the draw takes place on 9 December," said Fifa media officer Nicolas Maingod.
In 2002 seedings were decided by teams’ average place in the Fifa rankings and their records at previous finals.
Bron: goal.com
Wordt pas over beslist op een vergadering een paar dagen voor de lotingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:47 schreef BVO het volgende:
Al iets bekend over een mogelijke kokerindeling voor de loting??
ik hoop gewoon op dat laatste. Ik denk trouwens dat Nederland wel 1 van de 8 groepshoofden word. Groepshoofden worden denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:53 schreef ZIOPPA het volgende:
Weet iemand iets over hoe de loting werkt op 9 December? Neem aan dat ze weer met 4 potten gaan werken, maar worden deze gebaseerd op afgelopen WK's of op de FIFA wereldranglijst?
In dat geval komt Nederland in een poule met Tsjechie (als ze zich plaatsen natuurlijk)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik hoop gewoon op dat laatste. Ik denk trouwens dat Nederland wel 1 van de 8 groepshoofden word. Groepshoofden worden denk ik.
Duitsland
Brazilië
Nederland
Argentinië
Engeland
Frankrijk (als ze erbij zijn)
Italië
en misschien polen ofzo
NEE NIET WEER!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:25 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
In dat geval komt Nederland in een poule met Tsjechie (als ze zich plaatsen natuurlijk)
En ook naar de kwalificatie wedstrijden. En dat hebben we dit keer erg goed gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:49 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens mij wordt er bij wk's altijd gekeken naar de vorige wk-resultaten. maar dat kan ook weer omgegooid worden net als dat dit het eerste wk is waarvoor de oude kampioen zich moest plaatsen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Geweldige banners Q
Dank jullie wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:01 schreef golfer het volgende:
Ale banners zijn weer verwerkt tot op dit moment in de OP.
De CONCACAF heeft eerst 2 voorrondes inderdaad. Maar in Canada kunnen ze écht niet voetballen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:01 schreef Bramos83 het volgende:
Vraagje, een land als canada...waarom doet die niet mee aan de kwalificatie, of zijn die al in een voorronde vd kwalificatie ofzo uitgeschakeld???? Het staat iig niet id openingspost!
Canada staat er gewoon tussen hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:01 schreef Bramos83 het volgende:
Vraagje, een land als canada...waarom doet die niet mee aan de kwalificatie, of zijn die al in een voorronde vd kwalificatie ofzo uitgeschakeld???? Het staat iig niet id openingspost!
Is het officieel echter niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef Ixnay het volgende:
Servië-Montenegro wordt nog steeds Joegoslavië genoemd trouwens in de meeste landen.
Haha, inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De CONCACAF heeft eerst 2 voorrondes inderdaad. Maar in Canada kunnen ze écht niet voetballen.
quote:Tsjechië tegen Noorwegen in WK-play-off
ZURICH - Het Tsjechische voetbalelftal zal via Noorwegen kwalificatie voor het WK in Duitsland moeten afdwingen. De nummer twee uit de groep van Oranje is vrijdag bij de loting voor de play-offs in de Europese zone aan de Noren gekoppeld. Tsjechië speelt op 12 november eerst uit. Op 16 november volgt de return.
De Tsjechen liepen vrijdag bij de loting in Zürich buurland Slowakije mis. De Slowaken moeten het opnemen tegen Spanje. Turkije, de nummer drie van het vorige WK, stuit in de twee wedstrijden op Zwitserland. De drie winnaars van de dubbele ontmoetingen gaan naar het WK.
De loting is als volgt: Spanje - Slowakije, Zwitserland - Turkije en Noorwegen - Tsjechië.
Stern John is de held van T&T.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:26 schreef DeTolk het volgende:
Mochten Trinidad&Tobago en Australie zich plaatsen, komen dan resp. Don Leo en Ome Guus in de banner? Zijn dan toch een beetje de helden van dat land
Nog zo'n slappeling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:22 schreef DIGGER het volgende:
Nedved overweegt terug te keren in het Tsjechische nationale elftal om z'n land te helpen op het WK te geraken.
Daarom houden ze daar ook zoveel voorrondes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad.
Sowieso, die voorrondes, daaraan doen ook Aruba, Suriname en de Nederlandse Antillen mee, en nog een heleboel andere kleine landjes daar uit de de regio.
En dit is nu bevestigd, Nedved komt terug, voorlopig alleen voor de barragewedstrijden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:22 schreef DIGGER het volgende:
Nedved overweegt terug te keren in het Tsjechische nationale elftal om z'n land te helpen op het WK te geraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |