quote:
Op maandag 5 september 2005 16:13 schreef Toeps het volgende:[..]
Misschien is de oplossing wel simpel: Meer eten? Ik ben een tijdje geleden ineens full-time gaan werken (werd even ineens 100% beter verklaard
![]()
). Toen viel ik ineens heel snel af, en voelde ik me ook wat onstabiel. Alsof ik veel te hard ging.
Maar ik moest gewoon wat meer eten. Ik bleef namelijk eerst automatisch mijn standaardlijst aanhouden, in plaats van naar mijn extra behoefte te luisteren. Nu ik meer eet (een extra koek op de middag of zo) voel ik me ook een stuk beter.
Weet je dat ik er zo nog helemaal niet weer over nagedacht had...
Ik had zoiets toen ik uit de deeltijd kwam van, ik schrap weer wat, dan val ik sneller af.....
Dit berichtje was voor mij even een soort van eye opener, ik heb er gisteren ook over nagedacht, en ik heb besloten mijn eetlijst weer aan te gaan houden...
Dus ik mag weer flink wat meer gaan eten... Wel eng, maar ik wil het iig een kans geven..
Verder heb ik hier weer even een grote dip..... Over 8 dagen ben ik jarig, en ik zie er als een berg tegenop... Ik heb vorige week mensen uitgenodigd om langs te komen de vrijdagavond erna. En ik heb nog van bijna niemand antwoord gekregen... En van de antwoorden is het dat mensen niet kunnen, of misschien niet kunnen...
En ik baal daar ergens van... Waarom antwoorden ze nou niet... Ik heb al zo'n hekel aan mijn verjaardag ergens...
En iemand die eerder een hele goede vriend was vertelde ook net dat ie misschien niet komt, omdat hij de week erna naar Canada verhuist, en iedereen hem nog wil zien zeg maar.... En dat vat ik dan verkeerd op, ik denk dan dat ie mij niet belangrijk genoeg vind en mij dus niet meer wil zien voor die tijd..
Blegh, soms baal ik van mezelf..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"