Ja, die maag past zich vanzelf wel aan.quote:Op maandag 5 september 2005 18:47 schreef boekenworm het volgende:
Verschillende formaten van maag dus![]()
Weet je dat ik er zo nog helemaal niet weer over nagedacht had...quote:Op maandag 5 september 2005 16:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Misschien is de oplossing wel simpel: Meer eten? Ik ben een tijdje geleden ineens full-time gaan werken (werd even ineens 100% beter verklaard). Toen viel ik ineens heel snel af, en voelde ik me ook wat onstabiel. Alsof ik veel te hard ging.
Maar ik moest gewoon wat meer eten. Ik bleef namelijk eerst automatisch mijn standaardlijst aanhouden, in plaats van naar mijn extra behoefte te luisteren. Nu ik meer eet (een extra koek op de middag of zo) voel ik me ook een stuk beter.
Sorry? Kun je iets duidelijker zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef Esto het volgende:
. . . Hij weet het. . . . .
Ik weet het eigenlijk niet..... Het is gewoon meer dat ik de onzekerheid eromheen van wie komen er ook echt van de mensen die je uitnodigt enzo mij een beetje opbreekt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:20 schreef CleeJee het volgende:
@ Teigan: misschien een hele klote vraag om te stellen, maar ik stel hem toch: voor wie vier je je verjaardag? voor jezelf of voor anderen?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef Esto het volgende:
. . . Hij weet het. . . . .
In vorige topic stond dat ik zat te twijfelen of ik 't m'n vriend wel of niet zou vertellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry? Kun je iets duidelijker zijn?![]()
Dank jequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:50 schreef CleeJee het volgende:
@ Esto...vertel!!!!!
Hoe hij ook gerageerd heeft....ik ben mega trots op je!
Hij is zeker heel liefquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef Ami80 het volgende:
Wow, lekker sympatieke reactie zeg, die gast moet je houden!
Leuk dat hij een oogje in het zijl houdt, dan kan geen kwaad. Het kan alleen zo zijn dat jij je op een gegeven moment gecontroleerd gaat voelen, hoewel dat helemaal niet zo hoeft te zijn. (daar had mijn vriendin een beetje last van, door de mensen om haar heen die ervanaf weten, mij incluis). Als je dat voelt dan moet je dat ook gewoon zeggen hoor, want anders ga je je er alleen maar tegen verzetten! Geen idee of het van toepassing is, maar wilde het toch even zeggen....
Paar jaar geleden had ik dat elke dag maar had geen eetstoornis gelukkig.quote:Op maandag 5 september 2005 20:17 schreef Ami80 het volgende:
Als je er echt zeker van bent dat je met je huidige eetplan door wil gaan, dan moet je wel echt naar je lichaam blijven luisteren hoor! En bij de eerste voortekenen (duizeligheid, afvallen, verminderde eetlust, zwart voor je ogen, moeheid, etc.) meteen ingrijpen... het is zooo makkelijk om terug te vallen...
Ook wat zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef CleeJee het volgende:
Maryse....wat was je doel met je post?
En dan zeggen dat je geen eetstoornis hebt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ook wat zeggen.
Ik sporte 8-10 uur per week had die klachten maar geen eetstoornis.
woog wel 42 kilo met 1,75als ik 't topic zo lees lijkt 't net van wel. En ik deed 300 sit ups per dag.
Dat had ik echt nietquote:Op woensdag 7 september 2005 00:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je geen eetstoornis hebt?![]()
We zijn het er over eens dat het eigenlijk te weinig is wat ze eet....maar ze eet tenminste, ze heeft een beginnetje gemaakt!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:30 schreef Sessy het volgende:
...... Okay de rest van de dag at ik alleen groente en fruit maar 's avonds at ik normaal en niet zo'n hongermaaltje.
Waar uit maak jij op dat ik niet serieus ben?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:38 schreef CleeJee het volgende:
@ Maryse: dit was een heel serieus topic waar gewoon over eetstoornissen gepraat werd, een stoorzender als jij ertussendoor zorgt weer voor minder serieuze reacties....
Ik zei dat ik ook duizelig was etc. en dan vraag je om uitleg en dan ben ik niet serieusquote:Op woensdag 7 september 2005 09:19 schreef CleeJee het volgende:
Zei niet dat je niet serieus bent....maar je post wijkt wat af van eerdere posts...
Wat wil je duidelijk maken? Dat ondergewicht niet persé een eetstoornis is? Of dat jij heel weinig kunt wegen zonder een eetstoornis te hebben?
Ik had altijd die klachten al maar zag nu pas die connectiequote:Op woensdag 7 september 2005 10:18 schreef CleeJee het volgende:
Toontje klopt ook niet helemaal....mee eens....
Maar je berichtje kwam wel ineens binnengevallen zonder enige extra info....
Maar lamaar....nu ben je wel van de duizeligheid enzo af?
Ik heb nu sinds een paar maanden niet echt eetlust meer, ben ook wel vaak moe en alleen nog maar heel soms wordt het zwart voor mijn ogen maar dat is denk ik gewoon iets anders want weeg inmiddels gewoon weer gezond 65 kg mag wel iets minder zijn natuurlijk maar dat is iets wat de meeste vrouwen wel denkenquote:
duizeligheid, afvallen, verminderde eetlust, zwart voor je ogen, moeheid, etc.
Tja omdat ik 't niet meer zo heel lekker vind het eten? Ik weet het niet wel is het zo dat ik niet zo goed tegen suiker en kleurstoffen kan en daar dan weer moe van wordt en dat ik gewoon een keer naar de dokter moet gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 10:50 schreef CleeJee het volgende:
Eetstoornissen gaan regelamtig samen met (zware) psychische klachten.
Die heb je dus niet?
Zo nee, waar denk je dat het gebrek aan eetlust en moeheid dan vandaan komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |