Daar stoorde ik me al tijden aanquote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef broer het volgende:
Dit is 'Baboons' zonder apostrof. Deze moet het worden.
Sorry, Twist.
Mergen is okay! Dan gaan er geen waardevolle en briljante posts verloren.quote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef Dagonet het volgende:
Zal ik ze dan maar lief mergen?
Ik vergeet altijd dat die optie bestaatquote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef Dagonet het volgende:
Zal ik ze dan maar lief mergen?
Hij was een tijdje weg, maar op een gegeven moment is die apostrof er weer ingeslopen.quote:
Ik had de titel ook maar gecopy- pastequote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef broer het volgende:
Dit is 'Baboons' zonder apostrof. Deze moet het worden.
Sorry, Twist.
En jij moest mij nog vertellen wat jou zoal bezig houdt.quote:Op maandag 5 september 2005 02:24 schreef Tijn het volgende:
Maar ter zake: Lamon, ik heb Mysterious Skin al in huis gehaald, ik moet 'em alleen nog even kijken. Morgen bijvoorbeeld.
Ik zit zelf ook op de HKUquote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
broer kent me wel een beetje, maar of hij dat van me weet...
Ik ben na de Havo Entertainmentmanagement gaan doen op de HKU. Dat doe ik nog steeds.
En jij? Ik zou vast al alles van je moeten weten enzo, maar verder dan dat je mod bent geweest kom ik eigenlijk niet.
Ik wou dat het voor mensen bestond!quote:Op maandag 5 september 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
Goed concept, dat mergen. Zou vaker gedaan moeten worden. Scheelt een hoop frustratie.
Ken jij die lui van Humanworkshop?quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef Tijn het volgende:
aan de KMT doe ik Audio Design.
Of dieren! Eindelijk een oplossing voor mensen die zowel van honden als katten houden, maar niet de ellende van twee huisdieren willen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wou dat het voor mensen bestond!
No shit!quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook op de HKUBizar! Maar ik zit in Hilversum, aan de KMT doe ik Audio Design.
En als mensen niet alles van me weten, vind ik dat alleen maar prettig
Ik heb em gezien ja.quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef broer het volgende:
Lamon, heb jij The Jacket al gezien? Als ik de samenvatting en de trailer bekijk, lijkt me dat een leuke film. (Hoewel aan het einde van de trailer een vervelende Hollywood-one-liner zit. "What's the matter? You look like you've seen a ghost.")
Ben benieuwd of je er al een mening over hebt.
Ik begin nu aan m'n 3e jaar. Hoever ben jij in de studie?quote:Op maandag 5 september 2005 02:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
No shit!Ik dus op de interfaculteit, midden in de stad.
![]()
Mwoah, lijkt me niks dat mijn hond ineens gaat miauwen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:27 schreef Tijn het volgende:
Of dieren! Eindelijk een oplossing voor mensen die zowel van honden als katten houden, maar niet de ellende van twee huisdieren willen.
Voor boeren lijkt het me ook ideaal. Eieren en melk van 1 dier moet toch reuze kostenbesparend werken!quote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef Cora het volgende:
[..]
Mwoah, lijkt me niks dat mijn hond ineens gaat miauwen.
Wel makkelijk dat ie dan gewoon in de kattenbak gaat poepen trouwens.
Misschien toch wel een goed idee.
Oh ik wel Coraquote:BTW, ik vond American Beauty helemaal niet leuk.
Erg leuke muziek. En volgens mij jongens die dezelfde studie doen als jij. In ieder geval ongeveer dezelfde studie.quote:Op maandag 5 september 2005 02:30 schreef Tijn het volgende:
Misschien van gezicht, maar verder niet.
Ik ga m'n 2e jaar over doen door medische omstandgheden zoals ze het zo mooi zeggen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begin nu aan m'n 3e jaar. Hoever ben jij in de studie?
Ik weet het niet hoor. Als ik de keuze zou hebben, zou ik alle hopeloze gevallen met de beste exemplaren mergen om mijn frustratiegrens tegemoet te komen. Dat zou een wereld vol met middelmatigheid worden.quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef broer het volgende:
Ik wou dat het voor mensen bestond!
Hè jammer... Het leek echt op een film met potentie. Thx voor de korte review.quote:Op maandag 5 september 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
Ik heb em gezien ja.
Ik was erg benieuwd omdat het gegeven me ongelooflijk aansprak, maar ik kan niet anders zeggen dan dat het een behoorlijke teleurstelling was.
Ik vond het geen slechte film, maar ik had hetzelfde als wat ik had met de film ''Final Cut'' ; het gevoel dat het zoveel meer had kunnen zijn.
Het verhaal wordt warrig verteld, de hoofdfiguur is het enige karakter wat een beetje vorm krijgt (met de nadruk op ''beetje'') en het voelt voor mij echt alsof een fan van een betere regisseur dacht "Hee! Wat gaaf! Dat ga ik ook proberen!"
En dat is hoe precies anders dan de wereld nu is?quote:Op maandag 5 september 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zou een wereld vol met middelmatigheid worden.
Ik pak m'n koptelefoon er even bij, dan zal ik de 3 tracks op de site eens rustig beluisteren.quote:Op maandag 5 september 2005 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Erg leuke muziek. En volgens mij jongens die dezelfde studie doen als jij. In ieder geval ongeveer dezelfde studie.
Ik heb deze cd van hen.
Slaap lekker.quote:Op maandag 5 september 2005 02:35 schreef Twisted_fok het volgende:
maar goed, ik ga weer een poging doen tot slapen, gezien mn gehaatte wekker over iets minder dan 5 uurtjes weer af zal gaan.![]()
Als ik het naar mijn eigen belevingswereld zou vertalen zou het een wereld vol mooie, slimme vrouwen en lelijke, domme vrouwen worden. Niks middelmatigs aan.quote:Op maandag 5 september 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
Dat zou een wereld vol met middelmatigheid worden.
Heel anders. Dit is nu een wereld met enkele toppen en heel veel dalen qua mensheid wat mij betreft.quote:Op maandag 5 september 2005 02:36 schreef Tijn het volgende:
En dat is hoe precies anders dan de wereld nu is?
Ik dacht eigenlijk toen ik het schreef al dat je dat gewoon bedoelde.quote:Op maandag 5 september 2005 02:40 schreef broer het volgende:
Als ik het naar mijn eigen belevingswereld zou vertalen zou het een wereld vol mooie, slimme vrouwen en lelijke, domme vrouwen worden. Niks middelmatigs aan.
Oh, lijkt me ook wel wat als Zorro eieren gaat leggen als Labrador.quote:Op maandag 5 september 2005 02:34 schreef Tijn het volgende:
Voor boeren lijkt het me ook ideaal. Eieren en melk van 1 dier moet toch reuze kostenbesparend werken!
Oh Tijn, ik vond Dead Poets Society ook heel erg goed.quote:Oh ik wel Cora
Maar ja, smaken verschillen he
Mike vond bijvoorbeeld Dogville helemaal niks. Maar Dead Poets Society vond 'ie dan wel weer een aanrader. En die laatste heb ik vandaag dan maar gekeken en ik vond het verschrikkelijk
Stiekem bedoelde jij dat ook, toch?quote:Op maandag 5 september 2005 02:41 schreef Lamon het volgende:
Ik dacht eigenlijk toen ik het schreef al dat je dat gewoon bedoelde.
Ik vond het allemaal zo stompzinnigquote:Op maandag 5 september 2005 02:41 schreef Cora het volgende:
[..]
Oh Tijn, ik vond Dead Poets Society ook heel erg goed.
Nee, want ik hou niet van mooie vrouwen. Tenminste, niet als modellen als voorbeeld van mooi gezien worden.quote:Op maandag 5 september 2005 02:43 schreef broer het volgende:
Stiekem bedoelde jij dat ook, toch?
Ik vond het wel wat hebben.quote:Op maandag 5 september 2005 02:47 schreef Tijn het volgende:
Ik vond het allemaal zo stompzinnig
Pubers van zeventien die zich interesseren voor gedichten en ze dan midden in de nacht aan elkaar gaan voorlezen... en dat allemaal zonder drankEcht, waar slaat het op?
Dat was bij mij ook het punt waar mijn inlevingsvermogen een beetje op slot sloeg, ja.quote:Op maandag 5 september 2005 02:47 schreef Tijn het volgende:
..en dat allemaal zonder drankEcht, waar slaat het op?
Uiteraard bedoelde ik dat. Ik ken Thora Birch niet, maar Claudia Schiffer ken ik wel en dat is nou niet bepaald het prototype mooie vrouw. Ik wed dat zij juist héél slim is.quote:Op maandag 5 september 2005 02:49 schreef Lamon het volgende:
Of bedoelde je dat ik zelf de vrouwen mag uitkiezen die de verandering ondergaan, volledig naar mijn smaak?
Want dan bedoel ik het eigenlijk stiekem ook gewoon.
Je hebt geen drank nodig om een goed gedicht te kunnen waarderen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:52 schreef Lamon het volgende:
Dat was bij mij ook het punt waar mijn inlevingsvermogen een beetje op slot sloeg, ja.
Maar wel om ze 's nachts publiekelijk te gaan oplezen wat mij betreft. Tenminste, dat doe ik altijd, ook de afgelopen jaren op dit forum zelfs.quote:Op maandag 5 september 2005 02:53 schreef Cora het volgende:
Je hebt geen drank nodig om een goed gedicht te kunnen waarderen.
Echt niet! Mooie, slimme vrouwen zijn zó mooi en slim dat ze elkaar weliswaar niet kunnen uitstaan, ze weten ook dat een wereldwijde atoomoorlog slecht is voor hun herseninhoud en hun perzikhuidje. En daarom komt het uiteindelijk allemaal goed.quote:Op maandag 5 september 2005 02:50 schreef Tijn het volgende:
Oh en mooie, slimme vrouwen lijkt me *het* recept voor een wereldwijde atoomoorlog trouwens. Die kunnen elkaar allemaal niet uitstaan.
Nee, een melodie en een beat werken inderdaad beterquote:Op maandag 5 september 2005 02:53 schreef Cora het volgende:
[..]
Je hebt geen drank nodig om een goed gedicht te kunnen waarderen.
Ik doe dat soort dingen altijd in nuchtere toestand.quote:Op maandag 5 september 2005 02:57 schreef Lamon het volgende:
Maar wel om ze 's nachts publiekelijk te gaan oplezen wat mij betreft. Tenminste, dat doe ik altijd, ook de afgelopen jaren op dit forum zelfs.
O, érg mooi, dus.quote:Op maandag 5 september 2005 02:56 schreef Tijn het volgende:
Ze is de dochter van Kevin Spacey in American Beauty.
Behalve slim en mooi zijn ze ook nog eens rationeel en hebben ze hun emoties onder controle?quote:Op maandag 5 september 2005 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
Echt niet! Mooie, slimme vrouwen zijn zó mooi en slim dat ze elkaar weliswaar niet kunnen uitstaan, ze weten ook dat een wereldwijde atoomoorlog slecht is voor hun herseninhoud en hun perzikhuidje. En daarom komt het uiteindelijk allemaal goed.
Lijkt me wel wat.quote:Op maandag 5 september 2005 03:00 schreef Tijn het volgende:
Wat hebben we nou aan een wereld voor mooie, slimme lesbo's?
Sinds wanneer is de algemene indruk gewekt dat lesbo's hun emoties onder controle hebben?quote:Op maandag 5 september 2005 03:00 schreef Tijn het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 03:00 schreef Tijn het volgende:
Behalve slim en mooi zijn ze ook nog eens rationeel en hebben ze hun emoties onder controle?
Da's gewoon een feit.quote:Op maandag 5 september 2005 03:01 schreef Lamon het volgende:
Sinds wanneer is de algemene indruk gewekt dat lesbo's hun emoties onder controle hebben?
Dat zou me niks verbazen. Superorigineel is het inderdaad niet.quote:Op maandag 5 september 2005 03:17 schreef Tijn het volgende:
Die muziek van HWS is inderdaad best cool, broer. Maar volgens mij maken alle studenten aan de KMT dit soort muziek
Vind ik ook. De cd als geheel is ook heel fijn.quote:Desalniettemin is het echt best goed
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj!!!quote:Op maandag 5 september 2005 03:21 schreef MissHobje het volgende:
Corawowwwwwwwwww lang geleden enzo
![]()
![]()
![]()
![]()
gniffel.quote:Op maandag 5 september 2005 03:23 schreef broer het volgende:
Ik liet enthousiast deze cd horen en vertelde dat ze studenten aan de HKU waren, etc. Zijn enige commentaar: "En? Zijn ze wel afgestudeerd?"
Nee, maar dat is niet erg. Originaliteit is toch maar overgewaardeerd, iets kan prima de moeite waard zijn zonder dat het voor het eerst is gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen. Superorigineel is het inderdaad niet.
Is die vriend verder wel geinteresseerd in elektronische muziek?quote:Vind ik ook. De cd als geheel is ook heel fijn.
Hoewel een vriend van me dat niet vond. Ik liet enthousiast deze cd horen en vertelde dat ze studenten aan de HKU waren, etc. Zijn enige commentaar: "En? Zijn ze wel afgestudeerd?"
Dat is waar. Daarom plaatste ik het ook als tip. Ik vind het ook mooi. Maar als je er dan verder over komt te spreken, is het gebrek aan originaliteit een van de eerste discussiepunten.quote:Op maandag 5 september 2005 03:30 schreef Tijn het volgende:
Nee, maar dat is niet erg. Originaliteit is toch maar overgewaardeerd, iets kan prima de moeite waard zijn zonder dat het voor het eerst is gedaan
Neuh. Rammstein en System of a Down zijn zijn favorieten.quote:Is die vriend verder wel geinteresseerd in elektronische muziek?
Ik heb originaliteit nooit bijzonder hoog in het vaandal staan, maar dat is ook mede om m'n eigen muziek veilig te stellenquote:Op maandag 5 september 2005 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarom plaatste ik het ook als tip. Ik vind het ook mooi. Maar als je er dan verder over komt te spreken, is het gebrek aan originaliteit een van de eerste discussiepunten.
Ach, dan luistert 'ie waarschijnlijk niet eens. Of hij weet niet waar hij naar moet luisteren. Zo'n mening doet er weinig toequote:Neuh. Rammstein en System of a Down zijn zijn favorieten.
Ja hallo. Je denkt toch niet dat we hier voor enen gaan posten he.quote:
Ja ik ben hier nog niet zo bekend mee he, ik weet het ook allemaal nog niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo. Je denkt toch niet dat we hier voor enen gaan posten he.
Maar alsnog goeieavond en weltrusten
Ik dacht dat jij ging slapen. Kwestie van helemaal verkeerd lezen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef Tijn het volgende:
Ga je ook slapen, broer?
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef Tijn het volgende:
Omdat ik best plezier in m'n opleiding heb, broer.
En ik heb er nauwelijks last van, die hand in het verband. Ik kan niet de meest acrobatische capriolen uithalen, maar dat kan ik toch al niet.
Is het topic eindelijk geworden wat I.R. voor ogen had, is hij er zelf niet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:41 schreef Tijn het volgende:
Zozo, wat een vrouwelijke bedoening. Het wordt nog wel eens wat met semi-bikkeltijd
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen de afwezigheid van I.R. en de aanwezigheid van vele vrouwen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Is het topic eindelijk geworden wat I.R. voor ogen had, is hij er zelf niet...
En hij maar beweren dat ze met bosjes voor de deur staan. We zitten gewoon met z'n allen hier.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen de afwezigheid van I.R. en de aanwezigheid van vele vrouwen.
Ik denk niet dat vanwege I.R. de Rozengracht zo'n drukke straat is hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef Christine het volgende:
[..]
En hij maar beweren dat ze met bosjes voor de deur staan.
Dat claimt hij wel altijd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat vanwege I.R. de Rozengracht zo'n drukke straat is hoor.
Nee hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 02:14 schreef broer het volgende:
Ik doe nog twee voorbeeldjes, Tijn. Misschien helpt dat.
Wow. Timing. Gewoon in dezelfde minuut.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:16 schreef broer het volgende:
Ik ga nu slapen, maar kan iemand I.R. even wakker bellen en vragen of hij wil reageren?
Je zat te wachten. Held!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow. Timing. Gewoon in dezelfde minuut.
Ach, ik vond films tot vrij recent ook oninteressant en dat is vrij radicaal omgeslagen, dus wie weet wat er nog in het verschiet ligt. Maar voorlopig doet het me weinig.quote:
Nou Broer, ik was vorig jaar naar een Try Out van z'n laatste show geweest, en ik vond het echt de leukste cabaretvoorstelling die ik ooit bijgewoond heb. Niet omdat het heel hilarisch was, maar zijn onhandigheid deed me denken aan mezelf en zijn gedichten aan Drs. P. Hij deed zelfs een paar trioletten, en de triolet heb ik echt heel hoog zitten, qua dichtvorm. En ik heb vorige week een boek van m besteld, alleen moet ik dat nog binnenkrijgen.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:01 schreef broer het volgende:
Ha! Het I.R.-topic. Mooi.
Zeg, I.R., ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij, als Drs. P.-adept, van Kees Torn vindt. Dat ligt een beetje in dezelfde lijn. Vind je hem een lelijke naäper of vind je hem ook leuk?
Voorbeeldje:
Tand door m'n lip
Ik kwam altijd thuis met een tand door m'n lip
Ik viel van de schommel, ik viel van de wip,
Ik viel van de glijbaan en brak elke keer
Een knieschijf, een wervel, een kaak of een rib
Ik schoot in m'n oog met een speelgoedgeweer
Ik stak in m'n huig met een rubberen speer
Ik raakte op straat met m'n step in de slip
En eens ben ik bijna gestikt in m'n beer
Nu ben ik zo suf en onhandig niet meer
Behalve als ik me niet concentreer
Dan kan het, terwijl ik m'n teennagels knip,
Dat ik één of twee van m'n tepels bezeer
Of dat ik vernis op m'n boterham smeer,
Een tangetje aan m'n soldeerbout soldeer,
De as van m'n peuk in m'n whiskyglas tip
Of diep in m'n kuit snij terwijl ik me scheer
Ik val uit m'n bed als ik ergens logeer
Ik val uit m'n slaapzak wanneer ik kampeer
En stoot als ik wild aan m'n whiskyglas nip
M'n tand door m'n lip, want die is nogal teer
Als straks in de wind aan de rand van een klip
Ik over mijn eigen bananenschil glip
En later als olifant reïncarneer,
Herkent u me vast aan een tand door m'n lip
Q.E.D.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen de afwezigheid van I.R. en de aanwezigheid van vele vrouwen.
Een paar maanden geleden hoorde ik nog de 'ir is een babemagnet' verhalen.quote:
You lost it, IR....quote:Op woensdag 7 september 2005 02:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden hoorde ik nog de 'ir is een babemagnet' verhalen.
De tijden veranderen..
Nope, dat was vast iemand anders.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:38 schreef Tijn het volgende:
Was jij het Lamon, die zei dat hoe langer je over The Jacket nadenkt, hoe slechter hij eigenlijk wordt?
Ik ben het in elk geval wel redelijk eens met die stelling.
Romantiek is zo overrated.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:45 schreef Tijn het volgende:
Nou ja, dat maakt niet uit, ik ben het nog steeds eens met de stelling.
En ik wil gewoon meer toffe sci-fi zien als het gaat om onderwerpen als tijdreizen, niet dat romantische gedweeb. Ik wil robots!
Oh, ik begin er de laatste tijd steeds meer plezier in te krijgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tevens heb ik een hekel aan winkelen.
Wat ben jij voor een man?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, ik begin er de laatste tijd steeds meer plezier in te krijgen
Ik heb zelfs voor het eerst in m'n leven meer dan 1 paar schoenen
Maar zelfs bij deze voorbeelden vind ik het romantische element niet het sterkste punt van de film.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef Lamon het volgende:
Och, je hebt goede en slechte romantiek in films.
Goede romantiek in films heeft meestal weinig met huis tuin en keuken relaties te maken.
Lost in translation is een vreselijk romantische film, Leaving Las Vegas ook, maar of je in dat soort films nou echt van een relatie in de behoudende zin van het woord kan spreken..
Er zat vandaag een jongen tegenover mij in de trein (ja, echt waar), met een shirt met daar op de tekst: Disco Trut.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:55 schreef Vork het volgende:
Ik haat het vooral dat die kleren allemaal zijn voorzien van loze kreten, logo's en andere zooi waarvan ik niet weet wat het moet voorstellen en of het wel wat voor moet stellen en dan ga ik er niet mee lopen. En de rest van de kleding is dan natuurlijk allemaal weer te krap en te strak.
Ga overhemden dragen, Vork. Daar heb je nooit van die troep op.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:00 schreef Vork het volgende:
Da's al een stuk beter dan zomaar een logo van zomaar een denkbeeldige campus, vereniging of zomaar een getal.
verenigingstypjes weten ook daar wel logo's op te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ga overhemden dragen, Vork. Daar heb je nooit van die troep op.
Oeh, oneens!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:55 schreef Tijn het volgende:
Maar zelfs bij deze voorbeelden vind ik het romantische element niet het sterkste punt van de film.
Ha, dat wordt morgen een hip shirt met een 5 erop inpakken en een hip mouwloos shirt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:00 schreef Vork het volgende:
Da's al een stuk beter dan zomaar een logo van zomaar een denkbeeldige campus, vereniging of zomaar een getal.
Ach, verenigingstypjes, wat hebben we daar nou mee te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
verenigingstypjes weten ook daar wel logo's op te maken.
ja niets, eigenlijk dus he.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, verenigingstypjes, wat hebben we daar nou mee te maken.
Heb je The Sham Mirrors eigenlijk al gehoord?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:05 schreef Vork het volgende:
Je gebruikt twee keer het woord "hip" in een zin
Ik ga maar eens slapen denk ik.
Tuurlijk wel. Bill Murray die in z'n uppie verzeild raakt in een raar onbekend land en zich samen met de kijker verbaast over wat 'ie ziet. En Nicolas Cage die zichzelf eenzaam dood zuipt, zonder dat het iemand iets kan schelen. Topfilmsquote:
Vooral dat klinkt spannend.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef Tijn het volgende:
En Nicolas Cage die zichzelf eenzaam dood zuipt, zonder dat het iemand iets kan schelen. Topfilms
Je hebt je hart niet op je ondertitel liggen, he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:16 schreef Yildiz het volgende:
Ik ben net, zoals duidelijk, mijn ID-kaart kwijtgeraakt, vannacht.
En ik spoug ervan.
huh? Ik kom net terug van stappen, merkte tijdens stappen dat ik em kwijt was,quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je hebt je hart niet op je ondertitel liggen, he?
ook zoiets, 1 pas, niet gebruikt, wel kwijt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:20 schreef Tijn het volgende:
Ik ben laatst mijn pinpas 's nachts kwijtgeraakt tijdens het uitgaan. Heel raar, want verder was m'n portomonnee nog wel compleet en ik heb niet gepind.
Misschien was het dezelfde mysterieuze passendief?
Je wil niet weten wat er allemaal uit mijn portomonnee valt in het weekend. Portomonnees zijn gemaakt om enkel in nuchtere toestand te gebruiken eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:20 schreef Tijn het volgende:
Ik ben laatst mijn pinpas 's nachts kwijtgeraakt tijdens het uitgaan. Heel raar, want verder was m'n portomonnee nog wel compleet en ik heb niet gepind.
Misschien was het dezelfde mysterieuze passendief?
wel als je los je geld meeneemt, wat ook wel weer z'n nadelen heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:26 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat is natuurlijk een lastige situatie, Lamon. Want zonder portomonnee kun je helemaal niet dronken worden.
Het is 't beste om over de inhoud maar niet na te denken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:55 schreef Ole het volgende:
\Heb een broodje op.. maar zie het verschil niet zo tussen een 4,50 broodje en een 6,50 broodje...
behalve dat het broodje zelf groter is.. maar de inhoud
Uit dat bericht: "Tot dusver is een onbekend aantal personen aangehouden." Gatverdamme wat een slechte journalistiek. Het is niet alleen non-informatie, het is ook nog eens vre-se-lijk slecht geschreven.quote:Op zondag 11 september 2005 03:05 schreef Ole het volgende:
Bericht staat op de FP trouwens. Massale vechtpartij in centrum Amsterdam
Hoe komt het trouwens dat in Frankrijk een 'Belgisch Bier Hype' van jewelste is losgebroken.... dat land zit opeens vol Leffe, Trappist, Grimbergen café's...quote:Op zondag 11 september 2005 03:34 schreef broer het volgende:
... en Leffe [...] aanbidt.
Inderdaad. Ik was er 15 jaar niet geweest dus alles was nieuw voor me, maar nu je zegt inderdaad... Goede ontwikkeling natuurlijk, want ik wil overal leffe kunnen drinken.quote:Op zondag 11 september 2005 03:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoe komt het trouwens dat in Frankrijk een 'Belgisch Bier Hype' van jewelste is losgebroken.... dat land zit opeens vol Leffe, Trappist, Grimbergen café's...
(ik was er overigens twee jaar niet, maar het viel verschrikkelijk op, overal de franse interpretatie van Belgische kroegen, zelfs met tap: 'pression', jezus, daarvoor ga je dr niet heen )
Maar dat levert meteen al een probleem op.quote:Op maandag 12 september 2005 02:02 schreef Tijn het volgende:
En een mixtape maken, Lamon. Zo perfect mogelijk!
Dat is best leuk werk om de avond mee door te komen.quote:Op maandag 12 september 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar dat levert meteen al een probleem op.
Ik zou vele perfecte mixtapes kunnen bedenken, maar het zou iedere dag een ander zijn.
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 12 september 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is best leuk werk om de avond mee door te komen.
Ook wel een teken dat het de laatste tijd lekker hard gaat. En dat is mooi natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2005 02:17 schreef Stranger het volgende:
Dat ik in dit topic nog niet heb gereageerd
Gelukkig nog niet hard genoeg om in dat enge kliekjes-topic vermeld te worden.quote:Op maandag 12 september 2005 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ook wel een teken dat het de laatste tijd lekker hard gaat. En dat is mooi natuurlijk.
Of gewoon een teken dat ik de laatste tijd niet meer op fok ben geweest.quote:Op maandag 12 september 2005 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ook wel een teken dat het de laatste tijd lekker hard gaat. En dat is mooi natuurlijk.
Ik weet niet hoe groot jouw huis is, maar meer dan 3 ikea-kasten kan ik niet kwijt.quote:Op maandag 12 september 2005 02:19 schreef Tijn het volgende:
Je moet ze niet wissen, Lamon, je moet ze archiveren en elke maand 30 nieuwe bandjes kopen
Dat is de insteek al sinds het prille begin.quote:Maar zo'n muziekavond is natuurlijk best leuk. Op een nerdige manier. Maar hey, zodra je als nerd ook toegeeft dat je een nerd bent, heb je een schitterend leven.
Betweter.quote:Op maandag 12 september 2005 02:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Of gewoon een teken dat ik de laatste tijd niet meer op fok ben geweest.
Hij schijnt supervaag te zijn op een goede manier zegt iedereen.quote:Op maandag 12 september 2005 02:27 schreef Seborik het volgende:
Ik kreeg gisteren de film Lost Highway binnen, hoe is die?
Ik kan me nog jou uitleg van mulholland drive aan mij herinneren, en daarom denk ik dat deze voor jou ook weer lichtverteerbaar wegkijkvoer is.quote:Op maandag 12 september 2005 02:27 schreef Seborik het volgende:
Ik kreeg gisteren de film Lost Highway binnen, hoe is die?
Wat staat je er in tegen?quote:Op maandag 12 september 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij schijnt supervaag te zijn op een goede manier zegt iedereen.
Ik zelf heb besloten dat ik alles haat wat David Lynch ooit gemaakt heeft, vooral naar aanleiding van Mulholland Drive.
Volgens fans wel ja. David Lynch had volgens mij zelf allang toegegeven dat hij geen idee had waar hij zelf over raaskalde toen hij de film maakte.quote:Op maandag 12 september 2005 02:33 schreef Tijn het volgende:
Ik heb Mulholland Drive laatst gekeken en ik vond het niet slecht, maar ik snapte er ook weinig van. Het schijnt dat je er wel meer uit kunt halen als je wat informatie op internet zoekt en 'em vooral nog vaak kijkt. Maar dat vind ik de moeite niet waard, een film moet maar duidelijk van zichzelf zijn
Hij is voor mij persoonlijk de keerzijde van regisseurs als Richard Kelly.quote:
Op een voor mij uitermate bikkelig tijdstip meld ik even dat ik hier anders over denk.quote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef broer het volgende:
Wel een beetje een flauwe band gezien,
Als ze er niet bij hadden gezongen, was het al een heel stuk beter geweest.quote:Op maandag 12 september 2005 06:37 schreef thaleia het volgende:
Op een voor mij uitermate bikkelig tijdstip meld ik even dat ik hier anders over denk.
Goedzo! Hoe is het met broer?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:12 schreef broer het volgende:
Hier.
Redelijk moe, maar nog niet genoeg om te slapen. Verder goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:16 schreef broer het volgende:
[..]
Heel goed. Ik moet slapen maar ben nog niet moe. (Dat komt morgenochtend wel...)
En met jou?
Uitstekend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Redelijk moe, maar nog niet genoeg om te slapen. Verder goed.
We maken er gewoon een hoi- en doei-topic van.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:17 schreef Tijn het volgende:
Goedenavond liebe leute.
Na lichaamssappen een van de betere dingen om uit te wisselen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Oppervlakkigheden uitwisselen is okay.
Kijken, inderdaad, ik wil nú een beeldscherm zoals in Minority Report.quote:
Aan lichaamssappen zijn T_f en ik nog niet toe.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:20 schreef Tijn het volgende:
Na lichaamssappen een van de betere dingen om uit te wisselen.
Oh oh, stoor ik op deze openbare praatplek?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Aan lichaamssappen zijn T_f en ik nog niet toe.
Maar als jij je nu even discreet verwijdert...
Nee toch zeker?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef broer het volgende:
We maken er gewoon een hoi- en doei-topic van.
Nee, flinke lappen tekst post ik vandaag ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:22 schreef Tijn het volgende:
Maar ik was eigenlijk toch een film aan het kijken, dus ik was sowieso niet van plan om flinke lappen tekst te plaatsen hoor. En zeker niet tussen jullie
Over alcohol gesproken: ik las net dat de gemiddelde Nederlander 13 liter bier per jaar minder drinkt dan 10 jaar geleden. Zijn we allemaal mietjes geworden?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee toch zeker?![]()
Is het iemand anders trouwens al opgevallen dat er dit jaar driemaal zoveel spinnen lijken rond te dolen als gewoonlijk? Of begint de alcohol eindelijk zijn tol te eisen?
Dat is me niet opgevallen, Lamon. Maar ik let ook niet zo op. Bovendien is m'n kamer sowieso niet zo'n levensvatbare omgeving, ik kan dagen lang de ramen open zetten zonder ooit last te hebben van beestjes whatsoever.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is het iemand anders trouwens al opgevallen dat er dit jaar driemaal zoveel spinnen lijken rond te dolen als gewoonlijk? Of begint de alcohol eindelijk zijn tol te eisen?
Óf, procentueel gezien, zijn er gewoon minder bierdrinkers in Nederland.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Over alcohol gesproken: ik las net dat de gemiddelde Nederlander 13 liter bier per jaar minder drinkt dan 10 jaar geleden. Zijn we allemaal mietjes geworden?
Ach, 13 liter, dat is een weekendje minder per jaar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Over alcohol gesproken: ik las net dat de gemiddelde Nederlander 13 liter bier per jaar minder drinkt dan 10 jaar geleden. Zijn we allemaal mietjes geworden?
Hmm, daar zit wat in...in allebei de aannames.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Óf, procentueel gezien, zijn er gewoon minder bierdrinkers in Nederland.
Zo bekeek ik het eigenlijk.
Want hindoestanen en moslims drinken volgens mij niet zo hard.
Ja het kan aan mij liggen hoor.... ik ben gek, dat weet ik.
Nee, we zitten nu allemaal aan de whisky.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, want eens in de tien jaar valt er opeens een weekend uit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, 13 liter, dat is een weekendje minder per jaar.
Toch hé?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Hmm, daar zit wat in...in allebei de aannames.
Van die dikke zwarte? Want die mis ik juist een beetje, dit jaar...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
Dat heb ik zelfs nog nooit op.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, we zitten nu allemaal aan de whisky.
Dat hindoestanen en moslims mietjes zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Hmm, daar zit wat in...in allebei de aannames.
Best lekker, je gaat er alleen raar van schrijven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs nog nooit op.
Is dat wat, whiskey?
Zit nikky vaak aan de whiskey?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Best lekker, je gaat er alleen raar van schrijven.
Dan zijn ze blijkbaar naar mijn huis gemigreerd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Van die dikke zwarte? Want die mis ik juist een beetje, dit jaar....
Nou, zo wil ik het ook niet zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat hindoestanen en moslims mietjes zijn?
Mikequote:Op dinsdag 13 september 2005 01:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs nog nooit op.
Is dat wat, whiskey?
Ik heb wel meerdere keren (4 of 5) keer zo n klein mormel wat vliegt, en als het stilzit, lijkt het net 12 mm luciferhout - beestjes op mijn beeldscherm gehad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan zijn ze blijkbaar naar mijn huis gemigreerd.
Ondertussen maak ik je in met schaken, dus dat onder tafel drinken zal ook wel lukken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mike
Nog nooit geschaakt, nog nooit whiskey gedronken. Wat ben jij nou voor 30'er?
Is Mike dertiger?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mike
Nog nooit geschaakt, nog nooit whiskey gedronken. Wat ben jij nou voor 30'er?
Haha, bring it on!quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Ondertussen maak ik je in met schaken, dus dat onder tafel drinken zal ook wel lukken.
Ja, het gaat rap he?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is Mike dertiger?
Oeh, wat een leeftijd..
Ja, dat was niet zo'n slimme opmerking he?quote:
Ik dacht inderdaad dat iedereen hier student was ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is Mike dertiger?
Oeh, wat een leeftijd..
Ik heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat was niet zo'n slimme opmerking he?![]()
Kotsend en kruipend over straat...da's het beeld dat ik erbij heb.
Da's het trieste...dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat iedereen hier student was ?
Eerst al dat hele hallo en doei gedoe, en nou wordt het zo'n topic?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:35 schreef Tijn het volgende:
Haha, bring it on!
Waar maak je uit op dat 'ie dat niet is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat iedereen hier student was ?
Dit is gedoequote:Op dinsdag 13 september 2005 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Eerst al dat hele hallo en doei gedoe, en nou wordt het zo'n topic?
Ik ga maar weer terug naar m'n film, het wordt niks meer vanavondquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Eerst al dat hele hallo en doei gedoe, en nou wordt het zo'n topic?
30, eigenlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat 'ie dat niet is?
Ik word wel slimmer met de jaren, dat klopt wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Och, je bent nooit te oud om te leren.
*proest*
Als je alleen nog even meldt welke film.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga maar weer terug naar m'n film, het wordt niks meer vanavond
Alfred Hitchcock's Rear Window. Ik had tot kort geleden nog helemaal niets gezien van Hitchcock en dat kon niet langer door de beugel. Dus ik heb North By Norhwest gekeken en was aangenaam verrast, dus ik ben nu meer van 'em in huis aan het halen. Op de planning voor de korte termijn staat verder nog Shadow Of A Doubt, Psycho, The Birds en Vertigo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je alleen nog even meldt welke film.
matrix, ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je alleen nog even meldt welke film.
Ik ga trouwens ook nog een film kijken, maar ben er nog niet uit welke.
Ik geloof dat ik alleen The Birds ooit gezien heb. Ik ben nogal beperkt in cinematische breedte, zeg maar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:44 schreef Tijn het volgende:
Alfred Hitchcock's Rear Window. Ik had tot kort geleden nog helemaal niets gezien van Hitchcock en dat kon niet langer door de beugel. Dus ik heb North By Norhwest gekeken en was aangenaam verrast, dus ik ben nu meer van 'em in huis aan het halen. Op de planning voor de korte termijn staat verder nog Shadow Of A Doubt, Psycho, The Birds en Vertigo.
Ik ook, ik ook. En hoewel het niet mijn beroep is om veel te weten van films, wil ik daar toch wat aan doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik alleen The Birds ooit gezien heb. Ik ben nogal beperkt in cinematische breedte, zeg maar.
Daar heb je groot gelijk in eigenlijk. Ik neem me al een tijd voor om gewoon 200 klassiekers op een stapel te gooien en ze allemaal in een paar weken tijd te kijken, en als ik lang genoeg leef zal ik dat zeker nog doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:55 schreef Tijn het volgende:
Ik ook, ik ook. En hoewel het niet mijn beroep is om veel te weten van films, wil ik daar toch wat aan doen
Die man heeft in z'n leven bijna 70 films gemaakt, ik vind niet dat ik het kan maken om dat maar te negeren.
-1 Ouwe-lul-post.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:30 schreef broer het volgende:
Die ellende is namelijk al geruime tijd bezig.
Werkelijk het slechtste bruggetje in de geschiedenis van Fok!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:40 schreef broer het volgende:
*bruggetje*
Verdwaald?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Yo! Yo! Yo! Wassup, nigga?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef Tijn het volgende:
Ik moet morgen trouwens naar de tandarts. Bah. En ik moet er nog vroeg voor uit m'n bed ook. Dubbel bah.
eigenlijk zonder dat de é.. Maar ook hallo!quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Olé!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |