Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
Prima gemaakt hoor.. 'k mis alleen het schaaplogo, maar die is nu ff down merk ik, dus misschien had je um er daarom nog niet ingezet. Wat mij betreft mag je er ook wel een linkje naar deze site inzetten, die had ik afgelopen week gemaakt, maarjah daar had de herder nie om gevraagdquote:Op maandag 5 september 2005 01:35 schreef Delnoy het volgende:
Mochten er nog dingen niet kloppen of anders moeten dan hoor ik het graag!
gebruik je de 1.30c beta client?quote:Op zondag 4 september 2005 23:28 schreef DukeBox het volgende:
Ben wat aan het testen met een aangeste client, hoop morgen de eerste resultaten ervan te zien.
Da's een "flashy" site chris...ziet er gelikt uitquote:Op maandag 5 september 2005 02:06 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Prima gemaakt hoor.. 'k mis alleen het schaaplogo, maar die is nu ff down merk ik, dus misschien had je um er daarom nog niet ingezet. Wat mij betreft mag je er ook wel een linkje naar deze site inzetten, die had ik afgelopen week gemaakt, maarjah daar had de herder nie om gevraagdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, heb wat aanpassingen gedaan op de manier waarom mijn systeem threads en cpu l1/2 cache toewijst.quote:Op maandag 5 september 2005 02:43 schreef devzero het volgende:
gebruik je de 1.30c beta client?
wil je de volgende keer welhet laatste overzicht pakken?quote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef Delnoy het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.* Delnoy heeft zijn eerste certificaat binnen!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Herinnering:[DPC] Megaflush ten ere van het 7 jarig bestaan
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
(rest vewijdert)
zo, nu klopt ie weer naar mijn wetenquote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Chris.nl het volgende:
Herinnering:[DPC] Megaflush ten ere van het 7 jarig bestaan
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (1 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
- sk888er
- KixAss456 (kep al wat klaar staan, 4 computers)
- 1-of-6Billion, 2PC's vanaf nu, 1 wat later [afbeelding]
- Polleke83 (1 pc, alle beetjes helpen)
- joosdt;:2
- nixxx
- ElisaB
- Fronsertje
- _moder8or_
- gateway:3 (1 pc)
- Chris.nl (+/- 160k op 11 oktober)
- Delnoy
Ik spaar in de toekomst wel mee! vind het te lang tot 11 oktober!
- Sanne
- Dukebox
- devzero
- Roeji
- Eronymus
- HVtjuh
- gateway:3 (3 pc's)
Ik ben op dit moment aan het sparen, maar ga misschien tussendoor nog een keer flushen
- Bruce117
'Quote' deze post en zet je nick erbij als en wanneer je meedoet met de flush
Schaapje is vanavond weer terugquote:Op maandag 5 september 2005 02:06 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Prima gemaakt hoor.. 'k mis alleen het schaaplogo, maar die is nu ff down merk ik
Je hebt patsers, en je hebt patsers.....quote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef Fjolle het volgende:
Laat je niet in de war brengen door devzero, die nu al het ongelofelijke aantal heeft van 33 Million Molecules.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij gaat nu sparen voor de flush, he devzero?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
It's amazingquote:Op maandag 5 september 2005 10:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo deel 12 alweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nope er zijn in totaal maar 12 topics geweest, inclusief stampede. Alleen was er in het begin geen nummering in de topic titel. Later wel omdat er geen identieke topictitels mogen zijn oid.quote:Op maandag 5 september 2005 11:08 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
It's amazing
pssst, en voor deel 1 van deze reeks zaten nog 5 delen van de stampede waar het allemaal mee is begonnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 5 september 2005 11:27 schreef Eronymus het volgende:
[..]
nope er zijn in totaal maar 12 topics geweest, inclusief stampede. Alleen was er in het begin geen nummering in de topic titel. Later wel omdat er geen identieke topictitels mogen zijn oid.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
stom als je naar de topic links kijkt in de OP is nr 1 een fokschaap topic dus er is wel nog minimaal 1 voor geweest....quote:Op maandag 5 september 2005 11:33 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ja maarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach jah.. bla bla bla zo belangrijk is ut nou ook weer nieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef Fjolle het volgende:
Ik heb nog even een post gezet in het oude topic over de stampede, die oa richting hier verwijst. Misschien komt daar nog wat uit, wie zal het zeggen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[stampede] Help Fok! mee zoeken naar een medicijn tegen HIV!
quote:Op maandag 5 september 2005 11:01 schreef Eronymus het volgende:
Hey schaapjes met een link in hun signature vergeet deze niet aan te passen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal vandaag of morgen mijn clients omzetten. Vandaag is een vrije dag hier dus tijd om de was te vouwenquote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef Fjolle het volgende:
Hij gaat nu sparen voor de flush, he devzero?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 5 september 2005 10:48 schreef Maggie het volgende:
Je hebt patsers, en je hebt patsers.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop