Dus daar lag op een mooie dag ineens een pot massage-olie en een string op.quote:
hoorde hem ookquote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
Lieske: "Het is altijd weer zo'n onderneming, dat tandenpoetsen."![]()
Net te laat....quote:
Heb je iets van Lieske meegekregen?quote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef Sealord het volgende:
Wat is het saai nu zeg!! Vanmiddag werd het leuk, zo om een uur of 4 en toen moest ik naar m'n schoonouders...
Hoe is de inrichting....naar Dido verhaal te hebben gehoord wat het vrij modern wat klopt met nr 19cquote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef bloodymary het volgende:
Op Funda staat ook een appartement in Vooruitgangstraat 117. Volgens mij zij ze dat. Dit heeft wel drie kamers.
Ja gaat nergens meer overquote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef Peekaboo het volgende:
het lijkt allemaal heel wat die meiden, maar als je ze zo hoort praten denk je whuh.....overbeharing, crempje voor dit en voor dat.....
Ja toen ze net begon te huilen in de badkamer, en toen most ik dus weg, balen..quote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je iets van Lieske meegekregen?![]()
Waar staat dit bedquote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus daar lag op een mooie dag ineens een pot massage-olie en een string op.![]()
dat heeft toch niets met leeftijd te maken?quote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef Jane het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb tot een paar jaar geleden nooit mijn wenkbrauwen ge-eplileerd. Was gewoon niet nodig. En deze meiden zijn allemaal nog zo jong! Op Chantal na dan.
Oh dus wil je nu hiermee zeggen, dat we ons afzijdig moeten houden?quote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
Streamverslagen worden nauwelijks geschreven en je moet als je een avondje weg bent door 37 topics met -meestal- mongolencommentaar lezen.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef milagro het volgende:
ik moet het ook doen anders lijk ik zo op Knut ineens![]()
Oh, misschien alleen bij mij dan. Hoefde het vroeger echt nooit te doen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heeft toch niets met leeftijd te maken?
kijk dan bij de dagverslagen op de bb sitequote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Waar staat dit bed
Jezus, van mij mogen de streams weer betaalstreams worden.![]()
Streamverslagen worden nauwelijks geschreven en je moet als je een avondje weg bent door 37 topics met -meestal- mongolencommentaar lezen.![]()
that went without saying....quote:Op maandag 5 september 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
Dido vond het vandaag een leuke dag.
Lieske wat minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |