Over iets wat we niet weten kan ook niet geroddeld worden.quote:Op maandag 5 september 2005 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Voordat er geroddeld wordtzoals nu dus gebeurt, over een onderwerp wat compleet oninteressant is.
Als je het zo vervelend vindt, waarom heb je het er nog over?quote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over iets wat we niet weten kan ook niet geroddeld worden..
Maar als iedereen die sex heeft er klaar voor was, waarom hebben zoveel mensen dan spijt?quote:Op maandag 5 september 2005 19:27 schreef creno het volgende:
als iemand er aan toe is weet degene dat zelf wel, en is de persoon er niet aan doe, maar doet het dan toch dat is dan gewoon "eigen schuld".
De ene persoon is er klaar voor op z'n 13e, de andere is er pas toe op z'n 18e of nog later.
Dat moet niets uitmaken, het belangrijkste is dat je er van geniet !
Ik heb er tot nog toe geen spijt van.quote:Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar als iedereen die sex heeft er klaar voor was, waarom hebben zoveel mensen dan spijt?
Yay!quote:Op maandag 5 september 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
FOTO'S!!!!!![]()
http://gallery.vlarp.nl/nyc2005
Vooral in room 205 die we eerst hadden..,.quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het uitzicht vanuit het hotel is geweldig.
Ik zag het ja, die was ook iets ruimer en dat is wel zo prettig.quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooral in room 205 die we eerst hadden..,.
Gelukkig kregen we dag erna room 202 aan de straatkant.. die was een stuk ruimer.
Juhquote:Op maandag 5 september 2005 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Whehe, en wat drink je daar? Stella.
Ik ben ervoor in, maar wie is trail?quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En er is maar 1 manier om erachter te komen..
trail and error...
Kug, je Calvinistische inslag (en waarschijnlijk opvoeding) staat nu echt in de weg om het geluk en de lichtheid van het leven te zien.quote:
Kan ze daar nou even geen rekening mee houden? The nerve! ;Pquote:Op maandag 5 september 2005 20:17 schreef creno het volgende:
GVD !!
een vriendin belt me op vanuit amerika, net op het moment dat barbara en valerie aan een touw hangen en ik heb gemist waarom valerie nu viel
Jullie zijn in Christopher street geweestquote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
We are the Borg. Resistance is futile. You will be assimilated.![]()
Klopt dan is stella nog wel te zuipen. Duurde vast wel een tijdje tussen het bestellen en het werkelijk krijgen van het bier?quote:Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Juh
maar het ontbrak een beetje aan echt goed bier op de tap.
Sowieso, bier zonder schuimkraag. Een enkele tent had Grolsch op de tap, maar het het meeste Stella en Carlsberg op.
Het tasje, meer geld was er niet.quote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Mooie foto's. En wat hebben jullie gekocht bij A&F?
ik heb alleen maar rondgekekenquote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Mooie foto's. En wat hebben jullie gekocht bij A&F?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |