Komt nog wel, we zijn nog niet zolang bezigquote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is pas heerlijk als die viswijven daarna ook lik op stuk krijgen.... en dat gaat helaas niet gebeuren.
Nou, ik hoop dat DeBuik snel gaat vertrekken hoorquote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Komt nog wel, we zijn nog niet zolang bezig![]()
Ze moeten alleen de verkeerde een keertje uitlokken, Linda of Chantal zal het minder snel pikken en ook van de Buik krijgen we nog wel plezier![]()
![]()
Doet Tanja ook mee?quote:
Ik vraag me trouwens af of Lieske weet wat Tanja over haar heeft gezegd. Dat is me tijdens het bijlezen niet duidelijk geworden.quote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En de waarheid is alles waarvan Chantal wil dat het NIET naar boven komt.
We hadden het toch over viswijf Chantal?quote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ze moeten alleen de verkeerde een keertje uitlokken, Linda of Chantal zal het minder snel pikken en ook van de Buik krijgen we nog wel plezier![]()
![]()
Voor zover ik weet niet. Ik hoopte dat Rikkert zo galant was om haar op de hoogte te stellen, maar ik geloof niet dat hij dat ook gedaan heeft. Dus Lieske denkt nog altijd dat Tanja alleen maar wat moeite met haar heeft.quote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of Lieske weet wat Tanja over haar heeft gezegd. Dat is me tijdens het bijlezen niet duidelijk geworden.
Hij was er niet bij.quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Met een luchtbuks schieten op auto's
Damn Joost jij was echt een stoute jongen tijdens je studenten tijd![]()
Joost heeft op dit moment wel de leukste verhalen. Moet je hem toch nageven.quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Met een luchtbuks schieten op auto's
Damn Joost jij was echt een stoute jongen tijdens je studenten tijd![]()
Ze weet wel dat ze zich aan haar taalgebruik ergert. Maar volgens mij weet ze niet dat Tanja haar ook "sloerie" heeft genoemd.quote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of Lieske weet wat Tanja over haar heeft gezegd. Dat is me tijdens het bijlezen niet duidelijk geworden.
Ze mag er van mij ook absoluut uit maar ik verwacht niet dat ze als eerste gaatquote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat DeBuik snel gaat vertrekken hoor![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef Falco het volgende:
Het veranderen van de OP gaat zeer moeizaam. Ik verander hem wel in de wiki.
Zei het jequote:Op zondag 4 september 2005 23:33 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De andere TS'ers hadden moeite met het aanpassen van de OP, dus veel succes![]()
ze bedoelt dan het tegengestelde, maar dat begreep je wel, tochquote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef jalla het volgende:
nattelie praat nu rechtstreeks in de camera
"we hebben het hier zo zwaar"
:die smilie die nee schud (bah)
Aha. Da's mooi. Want dat komt vast nog ter sprake.quote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze weet wel dat ze zich aan haar taalgebruik ergert. Maar volgens mij weet ze niet dat Tanja haar ook "sloerie" heeft genoemd.
Ik kan nog wel een paar viswijven opnoemen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hadden het toch over viswijf Chantal?
Dus dan zal Chantal het niet van Chantal pikken?
die observeert, als een spin in het web, en dan raaaaaaaaaaaaaaaaaaaatjsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |