SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door dioretix op 05-09-2005 19:15:27 ]
39 nog op mijn lijst ( na New Order)quote:Op maandag 5 september 2005 19:02 schreef peaceman het volgende:
volgens mijn lijst nog 40 te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
quote:Op maandag 5 september 2005 19:10 schreef kamagurka het volgende:
die belachelijke glamrocker van 164 isDankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zit ik al heel de dag z'n hersen op te pijnigenOp zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
dat heb ik met 234...quote:Op maandag 5 september 2005 19:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Daar zit ik al heel de dag z'n hersen op te pijnigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Na de laatste lijst gelezen te hebben zie ik dat dat lekkere wijf dus al geraden is. En Elastica had Peaceman ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
quote:
pssst dioretix, je hoeft niet meer te spoileren
En Sack kan niet meer bij zijn excel-sheet. Zat te werken met m'n bestand op m'n kantoorcomputer en de verbinding naar kantoor krijg ik niet meer goed. Ik kan dus niets meer bijwerken nuquote:Op maandag 5 september 2005 19:31 schreef Charmian het volgende:
sack houdt de wijzigingen bij
Ik lurk en weet bijna nietsquote:Op maandag 5 september 2005 19:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Stuk of 30 nog. Wij zijn echt goed!
Lama.quote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef dioretix het volgende:
What the hell, maakt ook niet uit.
264 dus. Jive Bunny and the Mastermixers (die hoorden er ook nog bij, ja)![]()
Ze?quote:Op maandag 5 september 2005 19:42 schreef wyccie het volgende:
ik vind het apart dat niemand 23 heeft. Ze komt me heel erg bekend voor.....
Jep. @ Wyccie: Bij Kula Shaker staat ook eigenlijk alleen de zanger erop.quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef dioretix het volgende:
Is die laatste lijst van jouw hierboven nu up to date SilentEnigma?
Of een man...quote:Op maandag 5 september 2005 20:09 schreef wyccie het volgende:
Bij 23 heb ik de neiging om alleen een vrouw te noemen.
257 is Echobelly.quote:Op maandag 5 september 2005 20:09 schreef wyccie het volgende:
Nog steeds heel erg benieuwd naar 256 en 257!
Aarrrgghhh, dan heb je jaren een crush op Claire Grogan en als puntje bij paaltje komt...quote:Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
131 = altered images
ik was nog niet zoverquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |