Yepquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef ruby het volgende:
Huh? 5 maanden niet meer ongesteld geweest door de ring? Ondanks je stopweek?
Cool.
Bij mij is het toch weggebleven na een maandje wennen. Ik slikte ook de diane hiervoor ivm acné.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lijkt mij ook wel een ideaal middel, maar ik ben zo bang dat mijn acne terugkomt... Heb een Roaccutane-kuur gedaan en heb nauwelijks nog acne, maar ik gebruik nog wel de Diane-35. Ik durf het nog niet aan...
Ik had niet een beetje acne, ik had ernstige acne, waarvoor ik ook ben behandeld met Roaccutane. Het is nu zo goed als weg, maar ik ben nog steeds behoorlijk bang dat het terugkomt. Mijn Roaccutane kuur is nu een maand of drie geleden. Als de acne over een maand of drie nog steeds niet terug is, dan denk ik dat ik eens naar de huisarts ga en om Nuvaring vraag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:24 schreef Pearly het volgende:
hoi hoi Lupa Solitaria,
ik zie in je profiel van welk jaar je bent. Ik ben van 1970 en dacht eigenlijk precies hetzelfde als jij toen ik 2 jaar geleden over wilde stappen op de nuvaring. Ik heb de stap gedaan en het viel me alles mee. Zo af en toe een puistje zoals iedereen dat wel eens heeft. Maar niet meer van die rode bulten zoals vroeger!!
Je zou het gewoon eens kunnen proberen Lupa. De huisartsen vinden het over het algemeen geen probleem dat als het je niet bevalt, weer terug gaat naar je oude anti conceptie.
Probeer 't gewoon eens!! Ik was er blij mee dat ik overgestapt was in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |