Hoe lang gebruik je de ring al ? Als je net begonnen bent is het denk ik wel te vergelijken met de lichte bloedingen die je soms hebt bij het beginnen met de pil. Lijkt me niet echt zorgelijk, als leek.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef zoeperzazke het volgende:
waarschijnlijk bedoelt ze dat ze wel een bijsluiter had in het doosje, maar dat ze geen zin had om een koude bijsluiter uit het doosje te vissen?
De apotheker meldde me afgelopen week ook voor het eerst dat ik hem in de koelkast moet bewaren.
Hier gaat het trouwens nog steeds goed, dat ding bevalt nog steeds hartstikke prima, ik loop alleen al een week of 2 met heel veel bruina afscheiding, ik lek soms zelfs door... is dit bij iemand hier bekend?
Wat je ook zou kunnen doen is een vaginale douche zonder intiemspray kopen. Een vaginale douche is dus zo'n knijpfles met een omgekeerde-L-vormige tuit eraan, en die kan je dus vullen met intiemspul of gewoon met water. En als je geen zin hebt in intiemspul dan doe je toch gewoon alleen met wat water ? Bij mij raakt ook altijd de boel helemaal van slag als ik me was met Lactacyd, hele bacteriecultuur door de war, dus als ik in jouw situatie zat had ik het gewoon zo gedaan met water.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef zoeperzazke het volgende:Ik zal volgende week eens op zoek gaan naar intiem spray, al ben ik daar op zich niet zo'n fan van... ik denk dat je het daar gewoon de boel moet laten en er vooral niet teveel aan moet rommelen, maargoed, heel veel en bruinige afscheiding is ook niet handig (heb de strings al een week verbannen). Bedoel je gewoon die van Lactycyd?
Nee, heb ik nooit last van!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik had trouwens eergisteren last van dat ding! Hij stak de hele dag een mini stukje uit, en omdat ik een vrij strakke broek aan had zat het toch te irriteren en te knellen... Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Nu zit hij wel weer normaal, hij steekt er normaal namelijk nét niet uit bij mij...
Yepquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef ruby het volgende:
Huh? 5 maanden niet meer ongesteld geweest door de ring? Ondanks je stopweek?
Cool.
Bij mij is het toch weggebleven na een maandje wennen. Ik slikte ook de diane hiervoor ivm acné.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lijkt mij ook wel een ideaal middel, maar ik ben zo bang dat mijn acne terugkomt... Heb een Roaccutane-kuur gedaan en heb nauwelijks nog acne, maar ik gebruik nog wel de Diane-35. Ik durf het nog niet aan...
Ik had niet een beetje acne, ik had ernstige acne, waarvoor ik ook ben behandeld met Roaccutane. Het is nu zo goed als weg, maar ik ben nog steeds behoorlijk bang dat het terugkomt. Mijn Roaccutane kuur is nu een maand of drie geleden. Als de acne over een maand of drie nog steeds niet terug is, dan denk ik dat ik eens naar de huisarts ga en om Nuvaring vraag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:24 schreef Pearly het volgende:
hoi hoi Lupa Solitaria,
ik zie in je profiel van welk jaar je bent. Ik ben van 1970 en dacht eigenlijk precies hetzelfde als jij toen ik 2 jaar geleden over wilde stappen op de nuvaring. Ik heb de stap gedaan en het viel me alles mee. Zo af en toe een puistje zoals iedereen dat wel eens heeft. Maar niet meer van die rode bulten zoals vroeger!!
Je zou het gewoon eens kunnen proberen Lupa. De huisartsen vinden het over het algemeen geen probleem dat als het je niet bevalt, weer terug gaat naar je oude anti conceptie.
Probeer 't gewoon eens!! Ik was er blij mee dat ik overgestapt was in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |