Je had iets meer kunnen (moeten) doen met de symmetrie. Zoals je ziet zie je aan de 'overkant' een stukje water die in het midden ophoudt en wordt vervangen door land (als je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op woensdag 14 september 2005 22:26 schreef MacroTough het volgende:
M'n 'dode man' foto maakte in ieder geval wel iets los. Bedankt in ieder geval voor het (positieve) commentaar, ik vond 'm zelf ook wel leuk
.
Nu weer iets heel anders, maar ook van m'n laatste vakantie in Frankrijk. Zou het volgens mij niet zo heel slecht doen op de cover van een sprookjesboek.
[afbeelding]
(Hey, niet klikbaar??)

op zich nette foto maar het inflitsen stoort me wat waardoor het hele plaatje flets en zonder echt diepte overkomt.. weet niet hoe je je witbalans had staan? persoonlijk zou ik dus niet flitsen en het anders oplossen met externe lichtbronnen of andere instellingenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef afraidtech het volgende:
ik vind die van macrotough wel mooi, keer wat anders dan dat standaard vanuit het midden gefotografeer, maar ja daar zal wel niemand met mij eens zijn
nog even een fototje van mij
[afbeelding]
eindelijk een geschikte lokatie gevonden voor de serie die ik wil gaan maken, word het donkernou ja nog wat geprobeerd, weinig van geworden vanavond.

alhoewel de foto mooi over de diagonaal is gepositioneerd vind ik hem niet zo spannend, verder gewoon een mooie foto hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:03 schreef daeri het volgende:
[..]
niemand heeft dus iets te melden over mijn foto?![]()

het was te donker op dat moment, was eigenlijk ook niet de bedoeling om wat te doen, maar who cna stop mequote:Op vrijdag 16 september 2005 11:27 schreef Re het volgende:
[..]
op zich nette foto maar het inflitsen stoort me wat waardoor het hele plaatje flets en zonder echt diepte overkomt.. weet niet hoe je je witbalans had staan? persoonlijk zou ik dus niet flitsen en het anders oplossen met externe lichtbronnen of andere instellingen

quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef Re het volgende:
[..]
alhoewel de foto mooi over de diagonaal is gepositioneerd vind ik hem niet zo spannend, verder gewoon een mooie foto hoor

Ik zal ook nog even meedoenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef daeri het volgende:
[..].. niet elke foto hoeft spannend te zijn
Thanks

de achtergrond lijkt scherper dan de voorgrond, moet vast moeilijk geweest zijn om het beest eens stil te laten staan, blijft een leuk familie kiekjequote:Op zaterdag 17 september 2005 09:56 schreef martinuhhh het volgende:
Ik maak eigenlijk nooit foto's, maar dit vond ik wel een mooi plaatje. Is het wat of is het bagger?
[afbeelding]

Ja Puckzzz, vond ik ook al jammer ....en toch heb ik twijfels of ik hem er toch niet volledig op heb. Maar was leuk om te doen om circa 8 uur vanmorgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi met die druppels. jammer dat bij 2 z'n snavel er net niet helemaal opstaat.

je hebt zonder meer gelijk, maar had ik hier ergens op Fok al geschreven ...heb moeite om een origineel te bewerken. he ik nu ook gedaan, maar dan alleen verkleind. Ik zal eens kijken en een uitzondering maken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:13 schreef Re het volgende:
ik zou 1 toch geheel croppen om de kop, wel gewoon lekkere platenvast best waard zo om 8 uur

Gecropt en verder nietsquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:13 schreef Re het volgende:
ik zou 1 toch geheel croppen om de kop, wel gewoon lekkere platenvast best waard zo om 8 uur

Dank je Es .... maar was ook gaaf om te doen zo vroeg, geen drukte van mensen. Wel fris.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:03 schreef Esto het volgende:
Die eerste vind ik prachtig met al die druppels!!!![]()

Yep, en al aardig gegroeidquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind je zwanen zo bruin, zijn dit jonkies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |