Kan ik me voorstellen:quote:Op donderdag 22 september 2005 23:33 schreef SuperRembo het volgende:
[afbeelding]
Die ree bleef braaf staan zodat ik m'n camera en statiefje kon pakken
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:55 schreef DonVincenzo het volgende:
Jammer dat ie er zo klein op staat en ook een beetje flets? wel tof dat je zo'n beest tegen komt natuurlijk
Mooie foto. Misschien dat je nog kan proberen om dat gebouw op de voorgrond wat meer rechtop te zetten.quote:
Mooie beesten he?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:33 schreef SuperRembo het volgende:
[afbeelding]
Die ree bleef braaf staan zodat ik m'n camera en statiefje kon pakken
Sorry, ik vind hem niet zo goed, hij is niet scherp en de achtergrond is te druk.quote:
Scherp oke, alleen het is niet dat ze de heletijd zo zat hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:20 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Sorry, ik vind hem niet zo goed, hij is niet scherp en de achtergrond is te druk.
Het idee is wel erg ok.
Wat is je bedoeling eigenlijk met deze foto? Wat zou het moeten worden? Ik kan er eerlijk gezegd niet iets uithalen wat potentie heeft..quote:
Er staan hier zoveel foto's... Wil niet zeggen dat ze niet mooi zijn ofzo hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:57 schreef mwvdlee het volgende:
Aangezien mijn setje foto's van die brand in Huizen geen reactie waardig lijkt te zijn, hier nog maar een foto. Gisteren tijd te veel, en dit leek me wel een leuk idee. Jammergenoeg kwamen er na een kwartiertje alweer grote golven aan die mijn scene verwoestte, dus niet kunnen experimenteren met een grotere scherptediepte (was net aan het instellen toen de golven kwamen) en sluitertijden.
Zeebanket
[[url=http://www.vanderlee.com/portfolio/view.php?i=Studio/IMG_3352.JPG&x=400&y=400]afbeelding][/url]
geen oog voor kunst ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat is je bedoeling eigenlijk met deze foto? Wat zou het moeten worden? Ik kan er eerlijk gezegd niet iets uithalen wat potentie heeft..
Je hoeft niet beledigd te zijn, het was maar een vraag.quote:
Het is hier niet zo dat er een rijtje mensen klaar staan om je fotos te beoordelen. Dit wordt met en voor elkaar gedaan , dus misschien kan je zelf ook eens wat zeggen over een ander zijn fotos . Zo houd je de boel levendig .quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:57 schreef mwvdlee het volgende:
Aangezien mijn setje foto's van die brand in Huizen geen reactie waardig lijkt te zijn, hier nog maar een foto.
Door te spelen met je diagragma zou je de achtergrond meer onscherp kunnen maken waardoor die een bijna egale kleur krijgt, dat zou in dit geval mooier zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Scherp oke, alleen het is niet dat ze de heletijd zo zat hoor
en je moet ook nog het gevoel van water in de foto krijgen
helaas was het niet mogelijk om allles weg te halen, dat doen ze niet
De punten die je zegt had ik ook in gedachtte toen ik schoot. Doordat het al vrij donker was kon ik de cam niet uit de hand gebruiken (ca. halve seconde op f5.6), dus vandaar dat het met een langere focale lengte moest (284mm op 35mm formaat) wou ik de beeldhoek laag houden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef Elefes het volgende:
Ik vind deze foto wel leuk, scherptediepte ook. Misschien het scherpe punt meer in het midden, en de voorgrond ook een beetje onscherp. Ook vind ik de achtergrond van de foto wat donker, lichte kleuren zouden mooier zijn denk ik.
Misschien ook nog wat dichterbij gaan bij de schelpen (zodat de eerste nog groter in beeld komt).
Ik zou een iets groter scherp gebied denk ik ook mooier vinden. Al is de eerste duidelijk beer als de 2e die je laat zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:37 schreef mwvdlee het volgende:
[..]
De punten die je zegt had ik ook in gedachtte toen ik schoot. Doordat het al vrij donker was kon ik de cam niet uit de hand gebruiken (ca. halve seconde op f5.6), dus vandaar dat het met een langere focale lengte moest (284mm op 35mm formaat) wou ik de beeldhoek laag houden.
Wat betreft de donkere achtergrond; dat was opzettelijk met een ND gradueel filter. Deze was een paar minuutjes eerder gemaakt met dezelfde opstelling zónder het filter:
[[url=http://www.vanderlee.com/portfolio/view.php?i=Studio/IMG_3350.JPG&x=400&y=400]afbeelding][/url]
Vind 't persoonlijk beetje té stil aan de bovenkant.
Je bedoeling is goed hoor, maar als je nu goed kijkt, krijg je rechts een hele vreemde draaiing in de muur. Je krijgt nu een vreemde bolling in de muur en raam rechtsonder. Ik geloof niet dat dat de bedoeling zou zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 11:21 schreef SuperRembo het volgende:
Ik zou 'm in ieder geval onthoeken. Jammer dat de onderkant wat donker is. Verder mooie foto.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |