Dezeuree was kunst!quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
jij was zeker ook een fan van Dezeurnee ui BB2 , hè![]()
je moet echt op iedere anti Lieske post reageren
ik wist het!quote:Op zondag 4 september 2005 22:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jaaa met Desirée ging het net zo!![]()
Wel leuk.![]()
Ik ben bang vanniet, niets productiever dan een jankbui in de badkamerquote:Op zondag 4 september 2005 22:56 schreef Falco het volgende:
Die Lieske zit nu ook te proberen om andere mensen te overtuigen om vooral niet op haar te stemmen. Hopelijk hebben ze haar smiechtenstreken door.
Jeanette hoort ook nog in het rijtje.quote:Op zondag 4 september 2005 22:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wist het!
Lieske is de geupdate Dezeurnee![]()
Dat 'samen met Rob' is dan weer jammer, maar Roel is ook mijn favoriet jaquote:Op zondag 4 september 2005 22:59 schreef jalla het volgende:
roel over de lippen van nattelie: "nu lijkt het net alsof je in een koelcel gewerkt hebt"
roel is goedsamen met rob mijn favoriet
Ja mijn Lieske-haat wordt met het uur ergerquote:Op zondag 4 september 2005 23:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ben bang vanniet, niets productiever dan een jankbui in de badkamer
"nee laat me maar even, maar kom vooral binnen"![]()
Ze heeft er echt 't hoofd voor.quote:Op zondag 4 september 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ze werd in eerste instantie gebracht als een hoog opgeleide alleenstaande moeder.
Maar junk vind ik ook wat ver gaan persoonlijk
Robin?quote:Op zondag 4 september 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
BB2 was ik voor ... shit, hoe heette dat ventje ook al weer..?
quote:Op zondag 4 september 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja mijn Lieske-haat wordt met het uur erger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |