Ik zou dus echt zo'n bitch zijn die dan de volgende keer zou zeggen "oké, als je weg wilt, moet je gaan".quote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wil naar huuuuuuuuuuuuuis![]()
Boeiuh![]()
en weg is ze![]()
Dido mag er snel uit. Ze heeft een leuk koppie, maar er is steeds meer wat me tegenstaat.quote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef jalla het volgende:
vind dido nu beetje buiten dat groepje vallen
(niet dat dat erg is overigens)
edit ze gaat al weg "dan ben ik al weg hoor, en loopt weg"
jij was zeker ook een fan van Dezeurnee ui BB2 , hèquote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, stel je even voor dat Lieske naar huis was. Wat hadden we dan een leuke afgelopen 2 dagen gehad
Leuke sprei!quote:
Ralph zit woordjes en letters te ordenen in zijn hoofd.quote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef BB-King het volgende:
Is Ralph er nog... hij is me serieus vandaag niet opgevallen.
Een leuk koppie is niet genoeg idd. Een beetje inhoud is wel wenselijk.quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido mag er snel uit. Ze heeft een leuk koppie, maar er is steeds meer wat me tegenstaat.
Ja ik kan ook nog niet echt hoogte van haar krijgen..mooi maar truttig tot zover.quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido mag er snel uit. Ze heeft een leuk koppie, maar er is steeds meer wat me tegenstaat.
Jaaa met Desirée ging het net zo!quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
jij was zeker ook een fan van Dezeurnee ui BB2 , hè![]()
je moet echt op iedere anti Lieske post reageren
quote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph zit woordjes en letters te ordenen in zijn hoofd.
Over 1 uur en 34 minuten gaa-ie praten![]()
Heeft in één keer VWO doorlopen, dus nee... dom is ze zeer zeker nietquote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef jalla het volgende:
lieske is 19, de rest is stuk ouder kom op, natuurlijk komt ze naief en dom over en zegt ze soms de meest absurde dingen, echt dom is ze echt niet volgens mij
jezelf zijn...quote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef jalla het volgende:
lieske is 19, de rest is stuk ouder kom op, natuurlijk komt ze naief en dom over en zegt ze soms de meest absurde dingen, echt dom is ze echt niet volgens mij en ik vind haar als een van de weinige zichzelf zijn, (wat dat ook is)
Die meiden (Nathalie net zo) gaan snel vervelen. Niks aan, eigenlijk...quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond Desiré wel leuk ja....quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
jij was zeker ook een fan van Dezeurnee ui BB2 , hè![]()
vooral met niets aan, in mijn huis en zijn mond dicht, op wat Haags gekreun naquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |