quote:Op zondag 4 september 2005 22:28 schreef Jane het volgende:
Toch wel heerlijk, zo ongecompliceerd Joost is.
Het was iets geloofwaardiger geweest als er veel schrijffouten in je tekst zatenquote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft flink gerookt toen ze van mij zwanger was en nu heb ik dus een IQ dat lager is dan mijn schoenmaat (en heb kleine voetjes) Dus ja, het heeft wel degelijk invloed![]()
Wat een onzin.quote:Op zondag 4 september 2005 22:32 schreef jalla het volgende:
over dat roken en zwangerschap, gewoon ff kijken op de site van volksgezondheid.
staat dat doorroken beter is dan stoppen, als stoppen teveel stress oplevert. ze zit nu al vol stress in dat huis natuurlijk, en iedereen die tegen haar over roken doorzeurt. feit is gewoon dat doorroken nu beter is dan stoppen (volgens de mensen die het weten kunnen, (thats not me))
dus vind dat gezeur over roken beetje onzin, roken is slecht ja, maar die anderen roken ook. de longen van de baby worden niet geasfalteerd of zo dat is echt onzin (die van de moeder wel natuurlijk, denk dat tanja dat bedoelde toen ze het had over een soort filter)
Aangezien ze bij mijn broertjes en zusjes niet gerookt heeft (alle 14) en het blijkt dat ze allemaal 2x zo slim zijnquote:Op zondag 4 september 2005 22:28 schreef surferr het volgende:
[..]
dat had je misschien anders ook wel, hoe kan je bewijzen dat dat door je moeders rookgedrag komt?
Als zij 10 jaar non stop rookt, daarna 9 maanden stopt denk je echt dat dat wat uitmaakt?quote:
Ik overdrijf ook wel een beetje hoor, ik ben eigenlijk een halve zool en dan is het IQ helemaal niet hoog maar dat zeg ik lekker nietquote:Op zondag 4 september 2005 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over jezelf. Al ben je daar dan wel eerlijk in.![]()
nee, ik ben al uitgepraatquote:Op zondag 4 september 2005 22:35 schreef Jane het volgende:
Kunnen jullie geen apart topic openen voor de discussie over het roken tijdens de zwangerschap?
Ik laat mijn vrouw typen en aangezien dat 1 van mijn zusjes is, is ze al 2x slimmer dus die kan het welquote:Op zondag 4 september 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was iets geloofwaardiger geweest als er veel schrijffouten in je tekst zaten
Beetje alcohol al schadelijk voor foetusquote:Op zondag 4 september 2005 22:34 schreef surferr het volgende:
[..]
Als zij 10 jaar non stop rookt, daarna 9 maanden stopt denk je echt dat dat wat uitmaakt?
Volgens mij maakt het geen ene reet uit ookal zou je afentoe alcohol drinken zou het nog niet uitmaken.
(als je verder gewoon gezond eet)
Hij heeft net zn nageltjes gelaktquote:Op zondag 4 september 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
Waarom zwaait en doet Rikkert steeds met zn handen?
oke alcohol niet dan..quote:Op zondag 4 september 2005 22:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Beetje alcohol al schadelijk voor foetus
bron: http://www.planet.nl/plan(...)tid=609906/sc=497380
Gepubliceerd op maandag 15 augustus 2005
Alcohol tijdens de zwangerschap zorgt zelfs in kleine hoeveelheden al voor schade aan de hersenen van het ongeboren kind.
Dit blijkt uit een nieuwe Amerikaanse studie.
Wetenschappers uit Detroit hebben een groep kinderen van iets ouder dan zeven jaar onderzocht. De kinderen waarvan de moeder een klein beetje alcohol tijdens de zwangerschap had genuttigd, bleken meer problemen te hebben met het geheugen en gemiddeld een lager IQ te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |