Dat snap ik ook wel, aangezien we allebei studeren en thuis wonen ( ze woont 20 km bij mij vandaan) ben ik al blij als ik haar 2 à 3 keer per week zie....quote:Op zondag 4 september 2005 22:22 schreef Skeptic het volgende:
Gewoon voorzichtig beginnen. Waarom niet? Wat heb je te verliezen? Niet meteen beginnen over trouwen enzo...
Een beetje is genoeg.quote:
En?quote:Op zondag 4 september 2005 22:25 schreef Benji82 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, aangezien we allebei studeren en thuis wonen ( ze woont 20 km bij mij vandaan) ben ik al blij als ik haar 2 à 3 keer per week zie....
Ik ben een moeilijk mens iddquote:Op zondag 4 september 2005 22:29 schreef Skeptic het volgende:
[..]
En?
Wat wil je daarmee zeggen?
Sommige mensen zien elkaar alleen in het weekend, dus je ziet haar al best vaak, denk ik. Lat-relaties bestaan ook, je hoeft ook niet meteen te gaan samenwonen. Best makkelijk ook juist, dan kun je af en toe ook juist weer even terug naar je eigen huis en zit je niet de hele tijd op elkaars lip.
Kortom, dat vind ik ook geen probleem.
Volgens mij doe je een beetje moeilijk... Je wil wel, maar je durft het niet... Klopt dat?
daarom zeg ik het ookquote:Op zondag 4 september 2005 22:29 schreef Benji82 het volgende:
Daar heb ik juist moeite mee
Op straat of in een oppervlakkig (alles goed? / slap ouwhoer bla bla)- praatje laat ik dit zo min mogelijk blijken, probeer ik zoals ieder ander sterk en spontaan over te komen. Maar mijn ziel doet dan pijn, omdat het vaak helemaal niet goed gaat en ik vaak niets leuks te vertellen heb. Dat is nou juist de contradictie die het zo moeilijk maakt voor mij, heb een soort betonnen muur om mij heen ( die scheurtjes begint te tonen).quote:Op zondag 4 september 2005 22:38 schreef R_ON het volgende:
Jammer dat ook de hele wereld voortdurend moet weten dat ze moeilijke mensen zijn. Alsof ze er een medaille voor verwachten.
Dude, doe is niet zo gefrustreerd ofzo.quote:Op zondag 4 september 2005 22:43 schreef R_ON het volgende:
Dat zeg ik net: "jammer dat de hele wereld....mensen zijn."
dus ik zou daar niet zo veel bij stil staan, het is maar een relatie. gewoon doen wat je wilt dus, klaar.quote:Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Benji82 het volgende:
Heb nu anderhalve maand een waanzinnig leuk meisje van 18 jaar op het oog, we zijn al wezen eten en dat was wel ok.
Alhoewel ze mij een leuke jongen vind, twijfelt ze enorm of ze wel wat voor me kan betekenen op de langere termijn. Omdat ik nogal depri ben de laatste anderhalf jaar en dus sociaal- emotioneel niet goed in mijn vel zit, ben ik zelf ook erg gaan twijfelen.
Ik ben nu 23 en heb nog nooit echt een relatie gehad, maar ik denk: misschien geeft een relatie mij wel kracht om door die zure appel heen te bijten. Ik ben volgens velen een leuke jongen om te zien en heb daar ook wel succes mee, maar meestal zijn het de vrouwen die mij versieren. Maar mijn achilleshiel is mijn erg zachte, gevoelige en geremde persoonlijkheid: vrouwen zien dat ik niet echt assertief ben, en dat ik angstig en gespannen ben. Daar komt ook nog bij dat ik pas geleden licht autistisch (hoog functionerend) ben bevonden, en dat ik een klein sociaal wereldje heb. (heb ik het meisje in kwestie ook allemaal verteld, wilde open zijn, was zij ook.....niet subtiel misschien)
Dus het is nu een behoorlijke kut-periode voor mij, heel frustrerend!!!!![]()
![]()
![]()
Wat moet ik doen? Is het wel verstandig om in deze hopeloze situatie een relatie te beginnen?
Of ben ik te realistisch/ pessimistisch?
quote:Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Benji82 het volgende:
Heb nu anderhalve maand een waanzinnig leuk meisje van 18 jaar op het oog, we zijn al wezen eten en dat was wel ok.
Alhoewel ze mij een leuke jongen vind, twijfelt ze enorm of ze wel wat voor me kan betekenen op de langere termijn. Omdat ik nogal depri ben de laatste anderhalf jaar en dus sociaal- emotioneel niet goed in mijn vel zit, ben ik zelf ook erg gaan twijfelen.
Ik ben nu 23 en heb nog nooit echt een relatie gehad, maar ik denk: misschien geeft een relatie mij wel kracht om door die zure appel heen te bijten. Ik ben volgens velen een leuke jongen om te zien en heb daar ook wel succes mee, maar meestal zijn het de vrouwen die mij versieren. Maar mijn achilleshiel is mijn erg zachte, gevoelige en geremde persoonlijkheid: vrouwen zien dat ik niet echt assertief ben, en dat ik angstig en gespannen ben. Daar komt ook nog bij dat ik pas geleden licht autistisch (hoog functionerend) ben bevonden, en dat ik een klein sociaal wereldje heb. (heb ik het meisje in kwestie ook allemaal verteld, wilde open zijn, was zij ook.....niet subtiel misschien)
Dus het is nu een behoorlijke kut-periode voor mij, heel frustrerend!!!!![]()
![]()
![]()
Wat moet ik doen? Is het wel verstandig om in deze hopeloze situatie een relatie te beginnen?
Of ben ik te realistisch/ pessimistisch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |