abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30275738
Was zeker weer leuk knallen. En op het laatst in de cobra met domo en ik met m'n guided missiles
pi_30276438
GODVER!
Kutspel..
Net een potje m'n hoogste score verbeterd, Badge en silver gehaald. Word ik gedisconnect op het moment dat de ronde was afgelopen.. Nu heb ik niets gehad .
.
-
pi_30276478
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
GODVER!
Kutspel..
Net een potje m'n hoogste score verbeterd, Badge en silver gehaald. Word ik gedisconnect op het moment dat de ronde was afgelopen.. Nu heb ik niets gehad .
.
Wordt gewoon bijgeteld hoor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_30276510
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Beach het volgende:

[..]

Nope, niets gehad.
En de medaille van het potje daarna staat er wel al bij.. .
-
pi_30276749
quote:
Op zondag 4 september 2005 om 20:45 uur schreef matennaaier 'Gamedemon' het volgende:
I-spy je bent mede gebanned door de irritante manier van posten en nog ga je door met je vet gedrukte dings en updates.
ik verzoek bij deze vriendelijk of je ermee wilt kappen , als mensen je posts willen lezen doen ze dat toch wel daar heb je geen vet gedrukte letters bij nodig
Je hebt helemaal niks te willen en jij bepaalt niet hoe ik moet/mag posten,praten,eten,kleden,poepen etc... Maar goed dat jij even antwoordt want ik heb inzicht gekregen wie dus de klacht aan de mod's heeft gestuurd over mijn manier van posten waardoor ik dus een ban kreeg. Matenaaien heet dat toch? Maar ik heb nieuws voor je en dat is tevens FOK beleid dat meer van kracht wordt. Men gaat de regel die op FOK staat dat "zij die anderen een ban aannaaien zelf gelf gebanned worden" nadrukkelijker uitvoeren omdat dat ook niet hoort en langzaam de pan uit rijst.
Dus ik zou zeggen: Stuur nog een mailtje en je solliciteert zelf naar een weekje rust.

2 opties voor jou: je gaat door met reageren en provoceren en dan merk jezelf wat je toekomt (en dan niet gaan janken he als je een ban krijgt) of je negeert me en mischien dat ik zelf er ooit mee stop. Zeg het maar..

PS:

Ik ben niet gebanned vanwege irritante posten maar omdat ik tegen de mods tekeer ging, dus wel even je bij de feiten houden suffert.
pi_30278268
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:50 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niks te willen en jij bepaalt niet hoe ik moet/mag posten,praten,eten,kleden,poepen etc... Maar goed dat jij even antwoordt want ik heb inzicht gekregen wie dus de klacht aan de mod's heeft gestuurd over mijn manier van posten waardoor ik dus een ban kreeg. Matenaaien heet dat toch? Maar ik heb nieuws voor je en dat is tevens FOK beleid dat meer van kracht wordt. Men gaat de regel die op FOK staat dat "zij die anderen een ban aannaaien zelf gelf gebanned worden" nadrukkelijker uitvoeren omdat dat ook niet hoort en langzaam de pan uit rijst.
Dus ik zou zeggen: Stuur nog een mailtje en je solliciteert zelf naar een weekje rust.

2 opties voor jou: je gaat door met reageren en provoceren en dan merk jezelf wat je toekomt (en dan niet gaan janken he als je een ban krijgt) of je negeert me en mischien dat ik zelf er ooit mee stop. Zeg het maar..

PS:

Ik ben niet gebanned vanwege irritante posten maar omdat ik tegen de mods tekeer ging, dus wel even je bij de feiten houden suffert.
ik heb helemaal niemand aangegeven , nog nooit gedaan ook.
dat hebben je "vrienden" in het Fistfull of DVD's topic gedaan omdat je iemand liep te bashen omdat hij sin city geimporteerd had en jij jalours was erop.
En in dit geval had het geen matenaaien geweest want ik mag je niet en je zult nooit me maat zijn.
En zorg maar voor een ban voor mij hoor doe maar een banaanvraag, er geldt namelijk een regel op fok : "Zij die een banaanvraag doen krijgen er zelf 1"
En na 4 bans ben ik ook niet bang voor een 5de hoor dus voor je me weer "bang" wilt maken moet je het wel goed doen, kneus.
En lees jij wel is reakties van andere hier? * NIEMAND * vind die * DING * en Update: posts leuk om te lezen, ik weet niet of je het opvalt maar iedereen maakt je belachelijk hier om die irritante manier van posten.
Mensen lezen heus je posts wel zonder vetgedrukte letters als ze geintreseerd zijn.
En niemand boeit het wat dat je met 40 graden in een warm land zit waar ze geen snelle internet verbindingen en snelle pcs hebben maar je toch met een ping van 40 speelt, opscheppen noemen ze dat, niemand zit te wachten op opscheppers, niet in een spel,forum of het echte leven.

En nu weer ontopic
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30278808
Lezen is ook moeilijk he want ik zei " o.a. jij ". Dus niet *jij* alleen!

En wat matennaaierij te maken heeft met iemand wel of niet mogen mag je nog eens gaan uitleggen
want ik zie het verband niet dan alleen dat het 2 verschillende dingen zijn die elk zijn eigen betekenis hebben.
Daarnaast rep ik nergens over dat *IK* iemand een ban aan smeer maar dat je vooral door moest gaan met zeiken hierover en dan zou gaan merken wat de gevolgen zullen zijn.

En moet ik me gaan aantrekken wat anderen van mij vinden? Flikker toch op suffert.
Boeit mij dat nou. Ik ken niemand hier persoonlijk en dat geldt voor 3/4 dat op FOK komt,
dus dat is wel het laatste waar ik me druk om ga maken of me iets van ga aantrekken.
En of ze de spot drijven met mijn manier van posten is alleen maar een teken van vlijerij en eigen tekort aan orginaliteit.Bedoel als je ook maar een greintje hersens had dat laat je zo iemand lekker in zijn sop gaar koken i.p.v. je er druk om te maken. Juist je er druk om maken is een teken dat jezelf te stom bent om iets zinnigers te gaan doen.
En dat ik dan op mijn manier die domheid flink verder blijf kietelen laat alleen maar zien dat ik eerder ze weet te geraken met mijn manier van posten.

Totslot, heb je het over opscheppen: Alleen als je iets beweert dat je niet kan waarmaken schep je op.
Als je iets beweert en je kunt het hard maken dan schep je niet op maar dan ben je gewoon integer.
Waar jij op doelt, zijn losers met een valse bescheidenheid die zelf niks te makken hebben en dus jaloers zijn
op wat een ander laat zien/doet en dus dit soort domme opmerkingen gaan ventileren

zo...en dat wilde ik nog even kwijt.

[ Bericht 3% gewijzigd door i-spy24 op 05-09-2005 02:51:34 ]
pi_30280211
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Beach het volgende:

[..]

nee.

Punten worden pas geteld als ronde compleet klaar is en de volgende al weer klaar staat..
pi_30280249
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:50 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

PS:

Even correctie voor de eerlijkheid..

Je bent gebanned voor games en daarna ging je tekeer tegen de admins waardoor je een complete ban kreeg.

Maar willen julie deze discussie ergens anders uitvechten of op volwassen manier uitpraten?? dit leidt nergens toe maar dat kunnen jullie zelf wel verzinnen

Alletwee ophouden want ik ben jullie discussie beu...niet bemoeien met andermans post is 1 tip en de andere moet gepast posten om niet onnodig reacties op te wekken.

Ik bepaal hier niks dus het is echt alleen een verzoek..
  maandag 5 september 2005 @ 09:00:27 #60
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30280469
quote:
i-spy24 is een weekje uit GAM, na die tijd gelieve minder te spammen en offtopic te gaan en zodoende topics te verneuken.
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?

Daarom ben je gebanned!
Where law ends, tyrrany begins.
pi_30281126
willen de admins even hun msn adres geven of mij willen toevoegen escape_nl@hotmail.com voor het gesprek van vanavond rond 22.00 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door escape_nl op 05-09-2005 10:59:04 ]
pi_30283344
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:45 schreef escape_nl het volgende:
willen de admins even hun msn adres geven of mij willen toevoegen escape_nl@hotmail.com voor het gesprek van vanavond rond 22.00 uur.
heb geen msn
  maandag 5 september 2005 @ 11:55:26 #63
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30283864
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:33 schreef jazza het volgende:
heb geen msn
Jij hebt ook niet veel op je pc staan
Wat zal het zijn, Battlefield 2, tekenprogje, OS-je en een browsertje.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  maandag 5 september 2005 @ 12:01:36 #64
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30284018
SLUIT DEUREN EN RAMEN
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30284139
Volgens mij ging de sirene af omdat er iemand hier meldde dat hij geen msn heeft ...
Before all else, be armed.
pi_30284994
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

xfire heeft hij wel...

Mensen nog even over de puntjes voor vanavond. Voorlopig alleen punten gekregen van Dickie en Gamedemon. Dit is DE kans op democratische inspraak dus grijp die kans...

spui je kritiek maar vergeet ook niet je lof...
pi_30285190
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

xfire heeft hij wel...

Mensen nog even over de puntjes voor vanavond. Voorlopig alleen punten gekregen van Dickie en Gamedemon. Dit is DE kans op democratische inspraak dus grijp die kans...

spui je kritiek maar vergeet ook niet je lof...
ben je er zelf vanavond bij?
En het wordt in vertrouwen besproken neem ik aan
pi_30285248
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

LOL nee heb uiteraars wel meer, alle battlefields, hl2, bia, farcry, newsleecher, max 7, etc... maar geen msn... zal vanavond wel ff installe
pi_30285366
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Voorlopig alleen punten gekregen van Dickie en Gamedemon.
Di3ki3
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30285474
bof_rudycarell@hotmail.com
pi_30285917
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Di3ki3
Jij altijd met die 3-en..

hehe

@Rudy je staat erbij!!!
@escape..ben erbij, check msn
pi_30286136
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:09 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Jij altijd met die 3-en..

hehe

@Rudy je staat erbij!!!
@escape..ben erbij, check msn
rudycarell@homail bestond gewoon al! en rudycarellnl ook... f$ckin thieves... nou ik zien julie vanavond wel... gaan we met de bh vanavond of gewoon een keertje lopen
pi_30286230
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:20 schreef jazza het volgende:

[..]

rudycarell@homail bestond gewoon al! en rudycarellnl ook... f$ckin thieves... nou ik zien julie vanavond wel... gaan we met de bh vanavond of gewoon een keertje lopen
BH als er plek is....
  maandag 5 september 2005 @ 13:29:31 #74
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30286346
22:00 uur was de tijd he? Dat gaat lukken!

Mijn MSN: nocturne31@hotmail.com
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_30286646
BIj die vergadering wil ik als betalend lid ook aanwezig zijn!!
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')