Wordt gewoon bijgeteld hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
GODVER!
Kutspel..
Net een potje m'n hoogste score verbeterd, Badge en silver gehaald. Word ik gedisconnect op het moment dat de ronde was afgelopen.. Nu heb ik niets gehad.
.
Je hebt helemaal niks te willen en jij bepaalt niet hoe ik moet/mag posten,praten,eten,kleden,poepen etc... Maar goed dat jij even antwoordt want ik heb inzicht gekregen wie dus de klacht aan de mod's heeft gestuurd over mijn manier van posten waardoor ik dus een ban kreeg. Matenaaien heet dat toch? Maar ik heb nieuws voor je en dat is tevens FOK beleid dat meer van kracht wordt. Men gaat de regel die op FOK staat dat "zij die anderen een ban aannaaien zelf gelf gebanned worden" nadrukkelijker uitvoeren omdat dat ook niet hoort en langzaam de pan uit rijst.quote:Op zondag 4 september 2005 om 20:45 uur schreef matennaaier 'Gamedemon' het volgende:
I-spy je bent mede gebanned door de irritante manier van posten en nog ga je door met je vet gedrukte dings en updates.
ik verzoek bij deze vriendelijk of je ermee wilt kappen , als mensen je posts willen lezen doen ze dat toch wel daar heb je geen vet gedrukte letters bij nodig
ik heb helemaal niemand aangegeven , nog nooit gedaan ook.quote:Op maandag 5 september 2005 00:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te willen en jij bepaalt niet hoe ik moet/mag posten,praten,eten,kleden,poepen etc... Maar goed dat jij even antwoordt want ik heb inzicht gekregen wie dus de klacht aan de mod's heeft gestuurd over mijn manier van posten waardoor ik dus een ban kreeg. Matenaaien heet dat toch? Maar ik heb nieuws voor je en dat is tevens FOK beleid dat meer van kracht wordt. Men gaat de regel die op FOK staat dat "zij die anderen een ban aannaaien zelf gelf gebanned worden" nadrukkelijker uitvoeren omdat dat ook niet hoort en langzaam de pan uit rijst.
Dus ik zou zeggen: Stuur nog een mailtje en je solliciteert zelf naar een weekje rust.![]()
![]()
2 opties voor jou: je gaat door met reageren en provoceren en dan merk jezelf wat je toekomt (en dan niet gaan janken he als je een ban krijgt) of je negeert me en mischien dat ik zelf er ooit mee stop. Zeg het maar..
PS:
Ik ben niet gebanned vanwege irritante posten maar omdat ik tegen de mods tekeer ging, dus wel even je bij de feiten houden suffert.
nee.quote:
Even correctie voor de eerlijkheid..quote:Op maandag 5 september 2005 00:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te willen en jij bepaalt niet hoe ik moet/mag posten,praten,eten,kleden,poepen etc... Maar goed dat jij even antwoordt want ik heb inzicht gekregen wie dus de klacht aan de mod's heeft gestuurd over mijn manier van posten waardoor ik dus een ban kreeg. Matenaaien heet dat toch? Maar ik heb nieuws voor je en dat is tevens FOK beleid dat meer van kracht wordt. Men gaat de regel die op FOK staat dat "zij die anderen een ban aannaaien zelf gelf gebanned worden" nadrukkelijker uitvoeren omdat dat ook niet hoort en langzaam de pan uit rijst.
Dus ik zou zeggen: Stuur nog een mailtje en je solliciteert zelf naar een weekje rust.![]()
![]()
2 opties voor jou: je gaat door met reageren en provoceren en dan merk jezelf wat je toekomt (en dan niet gaan janken he als je een ban krijgt) of je negeert me en mischien dat ik zelf er ooit mee stop. Zeg het maar..
PS:
Ik ben niet gebanned vanwege irritante posten maar omdat ik tegen de mods tekeer ging, dus wel even je bij de feiten houden suffert.
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:i-spy24 is een weekje uit GAM, na die tijd gelieve minder te spammen en offtopic te gaan en zodoende topics te verneuken.
heb geen msnquote:Op maandag 5 september 2005 09:45 schreef escape_nl het volgende:
willen de admins even hun msn adres geven of mij willen toevoegen escape_nl@hotmail.com voor het gesprek van vanavond rond 22.00 uur.
Jij hebt ook niet veel op je pc staanquote:Op maandag 5 september 2005 11:33 schreef jazza het volgende:
heb geen msn
xfire heeft hij wel...quote:Op maandag 5 september 2005 11:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel op je pc staan![]()
Wat zal het zijn, Battlefield 2, tekenprogje, OS-je en een browsertje.![]()
ben je er zelf vanavond bij?quote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
xfire heeft hij wel...
Mensen nog even over de puntjes voor vanavond. Voorlopig alleen punten gekregen van Dickie en Gamedemon. Dit is DE kans op democratische inspraak dus grijp die kans...
spui je kritiek maar vergeet ook niet je lof...
LOL nee heb uiteraars wel meer, alle battlefields, hl2, bia, farcry, newsleecher, max 7, etc... maar geen msn... zal vanavond wel ff installequote:Op maandag 5 september 2005 11:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel op je pc staan![]()
Wat zal het zijn, Battlefield 2, tekenprogje, OS-je en een browsertje.![]()
Di3ki3quote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Voorlopig alleen punten gekregen van Dickie en Gamedemon.
rudycarell@homail bestond gewoon al! en rudycarellnl ook... f$ckin thieves... nou ik zien julie vanavond wel... gaan we met de bh vanavond of gewoon een keertje lopenquote:Op maandag 5 september 2005 13:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jij altijd met die 3-en..![]()
hehe
@Rudy je staat erbij!!!![]()
@escape..ben erbij, check msn
BH als er plek is....quote:Op maandag 5 september 2005 13:20 schreef jazza het volgende:
[..]
rudycarell@homail bestond gewoon al! en rudycarellnl ook... f$ckin thieves... nou ik zien julie vanavond wel... gaan we met de bh vanavond of gewoon een keertje lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |