ja, maar ze had het wel snel op.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Lieske zit alweer vol... hoor ik haar zeggen. Eet zij wel wat?
Volgens mij laat hij Brenda nooit gaanquote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef sannuh het volgende:
[..]
Toen wist hij nog niets van Dido's bestaan af..
Onzekerheid, Anorexia, 19 jaarquote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Volgens mij was het bijna weer opquote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Bep het volgende:
Ze drinken helaas geen alcohol
Dat is nep. Het liefste zou ie 'm er in stoppen bij Rob.quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef sannuh het volgende:
Joost "aanbid" Dido zeg... Volgens mij is ie echt verliefd op dr
Ze moet wel aan haar vetpercentage denken he...quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Nee, want ze slikt niet zei ze gisteren. Paar happen en ze zit vol.quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef RB-tje het volgende:
boeiuhquote:Op zondag 4 september 2005 20:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Joost heeft trouwens marine gedrag... (althans tijdens eten)
Eerst lullen, dan pas eten.. Ga je lullen tijdens het eten... stop je gewoon met eten totdat je klaar bent met lullen
walgelijk. Hij heeft nog net niet zijn arm rond zijn bord gelegd tijdens het naar binnen schuiven
Weer een geheim erbijquote:
De (ex) anorexia patient hebben we al lang. Dat was Tanja, de dame.quote:Op zondag 4 september 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weer een geheim erbij
Word eens tijd voor een lijstje met vermoedelijke geheimen van iedere bewoner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |