Tja die pijn wordt dus verschillend over verteld... en ik ben het met je eens dat vrouwelijke piercings mooier zijn, jammer dat ik een slurfje hebquote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef Alcarin het volgende:
Hij kan ook nog andersom, aan de bovenkant dus, of door het randje van de eikel (dydoe)
Queen of Rings heeft nog wel wat info, met heel beschaafde plaatjes (wel even in IE openen want firefox vindt de site niet zo leuk). En als je eenmaal een naam hebt, helpt google je verder![]()
Over de pijn kan ik natuurlijk weinig zeggen (omdat ik geen eikel heb enzo), maar het lijkt me au. Een clithoodpiercing is ook al behoorlijk au, en dat gaat nog niet eens door het gevoeligste deel.![]()
Je hoeft er trouwens niet besneden voor te zijn.
Ik zou er niet zo veel problemen mee hebben, mocht ik er ooit één tegen komen. Het lijkt me bij sommige mannen ontzettend smerig, het hele idee, vooral het idee achter het laten zetten ervan, maar van die mannen zal ik nooit weten of ze er één hebben. Het lijkt me wel tof als een soort van verrassing, bij iemand van wie je het nooit zou verwachten.
Maar toch vind ik vrouwelijke genitale piercings mooier![]()
Door het randje van je eikel lijkt me wel naar trouwens
Dat geldt voor alle vormen van seks, masturberen mag dus ook niet..quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef GoLLeM het volgende:
(Ik ben trouwens single, dus het paar weken geen sex is niet zo'n probleem)
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, nietwaar?quote:Op zondag 4 september 2005 20:14 schreef Alcarin het volgende:
Oh, trouwens...
[..]
Dat geldt voor alle vormen van seks, masturberen mag dus ook niet..![]()
Even ter informatie![]()
Ah ok.quote:Op zondag 4 september 2005 21:52 schreef Christine het volgende:
De pijn valt wel mee, en je plast niet uit meerdere straaltjes
(hoewel ik dat van de pijn niet uit ervaring weet)
Gewoon even zelf proberen dusquote:Op zondag 4 september 2005 22:02 schreef GoLLeM het volgende:
En dat pijn is natuurlijk ook lastig. Wat is pijn? Is het zo erg als een trap in je ballen? Is het net zo erg als een naald door je tepel? Wat voor de een ondraaglijk is, is voor de ander niet zo ernstig.
Sja, voor iedeeen zal die pijngrens anders liggen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:02 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ah ok.
En dat pijn is natuurlijk ook lastig. Wat is pijn? Is het zo erg als een trap in je ballen? Is het net zo erg als een naald door je tepel? Wat voor de een ondraaglijk is, is voor de ander niet zo ernstig.
Volgens mij beinvloedt het de gevoeligheid niet... en je kan 'm gewoon in- en uitdoen wanneer je dat wil.quote:Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef GoLLeM het volgende:
Owja, kan ook een rol spelen in het overwegen welke piercing ik neem:
Beinvloedt het de gevoeligheid van je eikel? En is dat bij de ene meer dan bij de andere?
En hoe zit dat dan met dichtgroeien?quote:Op zondag 4 september 2005 22:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij beinvloedt het de gevoeligheid niet... en je kan 'm gewoon in- en uitdoen wanneer je dat wil.
Als ik iemand zo ver kan krijgen laat ik het zelfs filmen. Heb ik bij mn andere piercing ook gedaan.quote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
Maak je wel foto's als het gebeurd is?
Als je 'm uit hebt? Dat groeit niet zo snel dicht hoor... maar ik denk dat je hem wel regelmatig in moet doen om het te voorkomen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:08 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met dichtgroeien?
Ik heb mijn gulp alvast op een kiertje gezet.quote:Op zondag 4 september 2005 22:10 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Als ik iemand zo ver kan krijgen laat ik het zelfs filmen. Heb ik bij mn andere piercing ook gedaan.
Maahaar... als ik hem dus ooit kwijt wil (zie mijn 2e post in dit topic) en hij groeit niet snel dicht, zal ik dus toch in straaltjes pissenquote:Op zondag 4 september 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je 'm uit hebt? Dat groeit niet zo snel dicht hoor... maar ik denk dat je hem wel regelmatig in moet doen om het te voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |