Komt niet vandaag.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:41 schreef SolidArt het volgende:
1.7 komt toch vandaag? Of is hij nog niet gereleased op de US servers.
Ik soms en dan vind ik het nog acceptabel. Als het echt 10sec op een actie word is het niet meer acceptabel maar heel some 1 a 2 sec wachten over leef ik welquote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van lagRagnaros
Ragnaros is ook een vrij rustige server eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van lagRagnaros
krijgen we twee dagen? ik dacht dat we alleen een res bonus kregen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:30 schreef BatMat het volgende:
Wat lees ik nou op wow-europe.com?
Krijgen we zomaar 2 dagen van Blizzard vanwege alle lag van de afgelopen week?
Het is een wonder!!!
Er wordt geluisterd naar de consument!
P.S.
Het lijkt wel alsof met elke 'patch' wow onstabieler en brakker wordt...
Ben benieuwd wat voor troep we morgen te verwerken krijgen.
Ik heb toch echt meer dan 2 dagen last gehad van die lag.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:35 schreef Fratz het volgende:
[..]
krijgen we twee dagen? ik dacht dat we alleen een res bonus kregen.
wat een bullshit ze zijn het verplicht om ons die dagen terug te geven!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:00 schreef Rahl het volgende:
Ik vind het ook zeer netjes. Ze hadden het ook gewoon bij de rested kunnen laten.
OMG WTF BLIZZ BLUE PLZ I WANT MY MONEY BAK!!1112quote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
wat een bullshit ze zijn het verplicht om ons die dagen terug te geven!
Iedereen betaald een vast bedrag per maand om online te kunnen 24/7 en als dat niet kan dan zou je op zen minst een vergoeding moeten krijgen van dagen of je geld terug (ookal is het maar 30 cent ofzo) van iedere dag dat je dat niet kan!
en dan niet aankomen met dat schijt rested want daar hebben VEEL mensen niks aan
ga jij anders ff een vakantie boeken in spanje ofzo, kijken hoe je reageert als je 3 van de 30 dagen je hotel word uitgegooit omdat de roomservice er niet doorkonquote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef Leshy het volgende:
[..]
OMG WTF BLIZZ BLUE PLZ I WANT MY MONEY BAK!!1112
The Internet is Serious Business!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
ga jij anders ff een vakantie boeken in spanje ofzo, kijken hoe je reageert als je 3 van de 30 dagen je hotel word uitgegooit omdat de roomservice er niet doorkon
Was je hier niet mee eens toen je je inschreef en nadat je elke patch downloadde? Dacht ik al. Move along, nothing to see here.quote:Blizzard Entertainment shall not be responsible for any interruptions of service, including, but not limited to, ISP disruptions, software or hardware failures or any other event which may result in a loss of data or disruption of service. In no event will Blizzard Entertainment be liable to you for any indirect, incidental, special, exemplary or consequential damages.
ToS zegt ook dat voor elke dag dat je niet kan spelen je 4x de tijd vergoed krijgt. En BS stond niet eens in de serverlist dus dat noem ik onspeelbaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef Leshy het volgende:
[..]
The Internet is Serious Business!![]()
[..]
Was je hier niet mee eens toen je je inschreef en nadat je elke patch downloadde? Dacht ik al. Move along, nothing to see here.
Hier staat een goed stukje waar ik het voor een groot gedeelte mee eens ben. En omdat ik het niet beter kan schrijven doe ik dat ook niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat een bullshit ze zijn het verplicht om ons die dagen terug te geven!
Iedereen betaald een vast bedrag per maand om online te kunnen 24/7 en als dat niet kan dan zou je op zen minst een vergoeding moeten krijgen van dagen of je geld terug (ookal is het maar 30 cent ofzo) van iedere dag dat je dat niet kan!
en dan niet aankomen met dat schijt rested want daar hebben VEEL mensen niks aan
Ik speel op dit moment Everquest 2 , qua diepgang stukken beter als WoW , alleen zal je er heel erg aan moeten wennen als je WoW gewend bent.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:56 schreef Georges het volgende:
Ik begin de lag en servers die down zijn nogal zat te worden. Is Everquest 2 een goed alternatief?
Zit namelijk al een tijdje te overwegen om een andere MMORPG te proberen.
Iemand suggesties?
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hier staat een goed stukje waar ik het voor een groot gedeelte mee eens ben. En omdat ik het niet beter kan schrijven doe ik dat ook niet.
Ok, dus ik als klant heb niet het recht om te zeuren als er 7 dagen niet te spelen is op mijn server?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hier staat een goed stukje waar ik het voor een groot gedeelte mee eens ben. En omdat ik het niet beter kan schrijven doe ik dat ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |